• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra 1395

God morgen fra Asker. Oppe med barna og bare å fyre opp skjermer og nespressomaskinen. Et innkommende besøk i løpet av dagen, så får kanskje fyre opp vaffelpressa. Holdt meg ganske så sivilisert ute å går, som ble verken for sent eller fuktig, så ingen unnskylding til å hoppe over litt fysisk fostring i dag. Ha en fin dag

Re: God søndag fra 1395

God morgen fra Kongsberg sykehus.

Jeg våknet i fin for i dag. Vi får håpe det holder seg utover dagen. Første dose med intravenøst antibiotika er inntatt og så blir det vel litt frokost etterhvert.

Som vanlig er det fint lite å ta seg til her, så det blir vel å vie mesteparten av dagen til å se på sport, samt litt besøk av familien. Været her i dag ser veldig fint ut, så en kort liten luftetur ut må jeg prøve å få til også. Fysiske formen er imidlertid så pass redusert at det kun blir snakk om en kort tur for å få litt frisk luft.

God søndag fra Sirdal. Straks i ferd med å pakke sammen og vaske oss ut av hytta og kjøre hjem til Sandnes. Langhelgen fortsetter med en fridag hjemme i morgen før man må brette opp ermene igjen. :-)

God morgen fra 3050. Rimelig sivilisert på sofaen i går, så får vel en økt med fysisk fostring, venter bare at sola skal ta litt tak slik at temperaturen kommer i er på plussiden. Uansett, får vel lage en kort TR fra ABZ-turen også i dag, så får man se hva annet dagen bringer.

Glad søndag fra ingen-777. Opphavet er besøkt, Alfa`n har vært på SPA og nå er det brunsj i stua. Solen varmer…så det blir nok en tur ut i bakgården. Ha en best søndag - den er allerede 5 timer lysere…noe vi feirer med noe godt i glasset i ettermiddag.

30040 hilser. Her er vi nylig blitt velsignet med vår 5. area code for telefonnumre. Fra før hadde vi 404, 770, 678 og 470. Nå får vi også 943. Så godt spredt og lite logikk.

Såvidt lysnet her på terassen og tempen er behagelig. Må en kjapp tur i butikken før vpn’en fyres opp.

God dag fra Lillestrøm. Fint vær ute og snart bærer det i en liten 80-års markering for "Fungerende". Det blir nok bra. Og så blir det å kose seg med litt tryllesmudi i glasset her hjemme etterpå.

Ha en superb dag

God ettermiddag fra solveggen i 0778. Her nytes en iskald Aass etter en fin gåtur opp til svigers for å hente en igjenglemt bil. Fem gigantiske poteter ligger og koser seg i alu og en stor svinecarre ruller seg i Dijonsennep. Søndag er deilig og gru/gleder meg til en uke som er fullstendig turbo fra i morgen tidlig til man lander på OSL sent fredag kveld.

God ettermiddag. Fikk en god runde i Vestmarka på egenhånd til og med før parkeringsvaktene hadde våknet. Rukket spasertur med de gamle og servert dem middag. Nå skal vi visst se på mesternes mester, har ikke fått med meg hvem som vinner så det blir sikkert hyggelig å se med familien.

God kveld fra LHR T2. Sitter og venter på WF357 til BGO. Var ganske tynt besatt bort på fredag, så håper for WF sin del at det er flere i dag.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God kveld fra LHR T2. Sitter og venter på WF357 til BGO. Var ganske tynt besatt bort på fredag, så håper for WF sin del at det er flere i dag.

Det er det. ;)

Det tar seg opp litt. Regner med at fotballen gir god drahjelp.

Back