God søndag formiddag

LN-FHU

Superflyer
God søndag formiddag

Dagen derpå i heimen.Smurfen leke fornøyd med alle lekene han fikk på ett-årsdagen som ble feiret igår. Straks påkledning og deretter ut å rusle/dra akebrett en tur :)

Ha en strålende dag folkens :) :) :)

Re: God søndag formiddag

God eftan fra BKK.

Og mens noen er paa vei hjem fra ferie via Bangkok, er man her godt situert i Royal First loungen paa vei til ferie. Her mangler det ikke paa sawatdee kaaaaaaa ihvertfall. Toettene her i loungen holdt paa aa faa hjertefeil da jeg tok turen til buffeten paa egenhaand

Kjempeflight fra kalde Tokyo i dag paa foerste rad av switcharoo 747en, (aka gammel type). 5 mann totalt i F, saa ikke akkurat folksomt. Maten var helt topp, servicen upaaklagelig og halvannen flaske Dom ble satt til livs, og siden det var en dagflight, who cares om det var gammel type ;)

Herlige to dager hos Park Hyatt Tokyo var helt i verdensklasse, naa venter en times massasje i Thailoungen foer avreise til Colombo hvor man tar en kjapp natt paa Hilton foer man setter snuten mot Male og privatfly/baatt til Park Hyatts oey i paradis.

Kan ikke annet enn aa klage ;)

Nei, naa er det bare aa faa oeyekontakt med en av de 15 froeknene Sawatdee kaaaaaaaa for en ny GT foer det blir massasje.

God dag til både amerikanere og nordmenn (og flere til)

Her i Gjøvik er det strålende sol og fint vær ute! Tempen var -6 da jeg kjørte på jobb i morges, håper den har passert på oversiden av 0 så man ikke fryser ihjel når man skal ut og fly RC fly etterpå ! :D Stå på isen på mjøsa. Der er det god plass til både loop og rolls :D Blir min første tur med RC på flere år, så har instruktør med : )

Blir nok å fly nitrofly idag! Har selv en elektrisk cessna 182 skalamodell :D

Ønsker alle en fortsatt toppers helg!

Gudd mørning fra Amerika også!! Her nord for Atlanta er det såvidt varmegrader ute, men her ved peisen er det godt og varmt.

Blir vel en fotballkamp eller to idag før man setter kursen mot vedskuret for en omgang med sag og øks.

God dag fra Beitostølen. 4 mil på ski i går og 3,5 i dag gjør godt for kropp og sjel, i hvertfall kombinert med god mat og drikke. Blir vel neppe eneste på E16 senere i dag.....

God søndag ettermiddag fra solbyen Oslo. Vindusvasken er unnagjort. Nå er det bare å fyke over resten av kåken. Utrolig hva man må foreta seg for å få viljen sin :rolleyes:

Ellers blir resten av søndagen 100% avslapning med en bedre middag i kveld. Fruen har lovet en indonesisk gastronomisk opplevelse om hun er fornøyd med vårvasken. Bare å brette opp ermene.

Mvh

Cato`s Rundvask & Kebab.

God søndag fra det store kjøpesenteret med egne rullebaner. En liten innsats for FedEx ble det denne søndagen også. Satser på at de søndagene jeg har jobbet synes på lønnslippen.

En god søndag ønskes :)

God ettermiddag fra en litt sliten 733 mens vi venter på at de uvaskede vinterferiemassene skal få stuet seg ombord...
Litt morsomt bilde med tanke på konkurrenter og historie:
rps20120226_174502_433.jpg

Last edited:

Hehe - sant nok. Og det mest 'berømte' bildet fra Color Air's oppstart, er jo med de svære SAS-logoene, stripe og alt, på flytrappa .. ;)

God ettermiddag fra en ny flyplass for undertegnendes del, nermere bestemt Stokmarknes Internationale Airport ( :D ) hvor man venter på komboen WF891 og SK4127 før natten skal tilbringes hos komfortable ParkInn@OSL.

Er bra fornøyd med de tre siste dagene som ble tilbringt på Nordstjernen, men også samtidig lettere deppet da det bare er èn tur igjen før det er slutt..

Ha en fin ettermiddag og kveld! :)

God kveld fra Gamle Oslo. Ankomst med Turkish fra Bangkok via Istanbul i dag. Fullt fly, også på biz, der jeg satt på raden bak det som vel er Norges to mest berømte "Jan-er".:D

Turkish leverer maten til gangs!! Og på IST-OSL gikk det også fint med champagne og vin, kaffe og det hele. Men på BKK-IST var det hele nok en gang en stressende opplevelse. Kommer tilbake til dette i en trip report, naturlig nok.

På jobb kl 0600 i morgen. Slaveriet er tydeligvis ikke avskaffet. Hvorfor ikke mer ferie? :drink

For øvrig viser et opptak av Dagsrevyen 08.02. at undertegnede beviselig satt i loungen. :lol:

God kveld fra CPH -- hvor helgen er tilbragt med gode venner, mye god mat og drikke. Nå skal SAS ta meg tilbake til AMS og hverdagen, men først skal man lene seg litt tilbake i kantinen. Ser også at SAS-boardingkortene nå også referer til den seks-sifrede Amadeus-koden, så noe synlig har skjedd siden fredag!

Last edited:

Fullt fly, også på biz, der jeg satt på raden bak det som vel er Norges to mest berømte "Jan-er".

Teigen? Thomas?

Sitter forresten fortsatt og blomstrer på FedEx. Kjekt at det skal kjøres maintenance på det programmet som jeg egentlig bare skal bruke i 10 minutter, sånn at man må vente en time eller mer før man får gjort det. Jeg fikk i det minste debutert som innringer til indisk call-center for å finne det ut.

God ettermiddag fra en ny flyplass for undertegnendes del, nermere bestemt Stokmarknes Internationale Airport ( :D ) hvor man venter på komboen WF891 og SK4127 før natten skal tilbringes hos komfortable ParkInn@OSL.

Nå ser det ut til at alt ryker, WF890 har ikke gått fra Bodø og nermer seg en forsinkelse på to timer..kan vi anta at det blir hotell i Bodø i natt og sur sjef på jobb imorgen? Enn så lenge Avinors gratis wifi-system ikke fungerer som det skal overlever jeg!

Nå ser det ut til at alt ryker, WF890 har ikke gått fra Bodø og nermer seg en forsinkelse på to timer..kan vi anta at det blir hotell i Bodø i natt og sur sjef på jobb imorgen? Enn så lenge Avinors gratis wifi-system ikke fungerer som det skal overlever jeg!

Det blir overnatting i Bodø med ekstrafly BOO-OSL imorgen..

God kveld fra Namdalskysten.

En helg med mye god mat nærmer seg slutten her på godset..
I morgen er det hjemmekontor før ferden går sørover på tirsdag.

Har begynt på prosjekt å lese hele DATs nye operasjoner i nord tråden, oppdaget etterhvert at den er på 26 sider og er ikke halvveis enda, men så langt som jeg har kommet er nivået overraskende godt. Mye på grunn av en viss personlighet i DAT som har brukt litt tid til å svare på spørsmål og avlive myter. Morsom lesning.

En god kveld til dere alle og en god ny uke når den tid kommer!

Back