God sommertidsøndag

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God sommertidsøndag

God søndag og sommer til alle fra nedsnedde Oslo. Måtte live se hvilke klokker som klarte seg av seg selv. Selv komfyrklokken er nå korrekt.

Mest forvirrende endring av tid jeg har hatt var overgang til vintertid ved påsketider... i Australia. Jeg reiste fra Sydney til Uluru som ligger en halvtime etter, og så til Cairns som ligger en halvtime forran igjen, og så til Sydney igjen. Cairns hadde samme tid som Sydney da jeg som til Cairns, men lå en time bak da jeg dro ned til Sydney igjen. Måtte dobbeltsjekke tiden mange ganger under den rundturen.

Her ligger det ann til tur i solen og barneselskap i løpet av dagen. Gratulasjonskortene med oppsprett-3d-modeller i papir som jeg kjøpte en bunke av i Luang Prabang blir ofte vel så populære som selve gaven.

Ha en god en alle som har riktig tid.

Re: God sommertidsøndag.

Hallois fra Uber på vei gjennom Atlanta. Grei tur med KLM en rad bak Business. Hadde god plass til beina ihvertfall. Nå skal det bli jævlig godt med en dusj og senga....

Fin utsikt over Grønland. ;)

a82997607fd498dcbe8bb7131f449ca8.jpg

Ooohoooo, 5-0 til Rangers og sjefskveld i NY. Makan, etc etc etc

Hallois fra Uber på vei gjennom Atlanta. Grei tur med KLM en rad bak Business. Hadde god plass til beina ihvertfall. Nå skal det bli jævlig godt med en dusj og senga....

Fin utsikt over Grønland. ;)

a82997607fd498dcbe8bb7131f449ca8.jpg

Hvorfor var blinds up? Var det noe feil med dem?

God palmesøndag fra helt øst i beste vest!
Grugg i halsen og tung i hodet betyr gjemmekontor idag også. Ikke særlig poppis på jobben, men alternativet er enda dårligere.
Får trøstespise kolibriegg og glede meg til litt snooker. Blir en rysare den finalen der.
Trillrund søndag ønskes :)

God morgen fra London.

De siste timene som gjenstår før avreise skal tilbringes med hodet på puten.
Hardt å rangle seg gjennom natten selv om klokken hjalp meg med å korte ned natten.

Innsjekk på SK gjort. Må nok via OSL denne gangen. Skulle heller gjerne flydd via CPH.

Nå [emoji42][emoji42][emoji42]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Guten morgen fra Lufthansas retro A321 som akkurat nå pusher fra D9 på Gokk. Unnskyld, Gardermoen. Ser ut til at Fritzen holder ruta, selv med sommertid. Med over to timer på transitt er det uansett ingen grunn til bekymring. God søndag!

Glad søndag fra Ris. Stille og rolig i huset - nyheter og kaffe er første post på programmet. I løpet av dagen skal jeg nok klare å fylle på med nok skritt også. Ha en flott søndag der du er.

Søndag morgen fra andre kanten av Oslo også.

Greit med nattevakt som på grunn av sommertiden slutter en time tidligere :)

Så er det natta og over og ut!

Nei, alle ville se. Skyfritt og fint.

Blinds var også oppe fra Bodø til Svolvær i går. Og takk for det :D

29594939_10156100629665330_6836908924077885824_n.jpg

God morgen fra Svolvær. I går rakk vi en tur til Henningsvær og Gimsøya før sola gikk ned. I dag har vi Å som destinasjon. Fantastisk vær her i Lofoten denne helgen!

Ha en god palmesøndag :)

Mornings fra Beitostølen. Espresso og medisin, for å starte systemet. Er Fnate fornøyd med koppen? Skitur med arvingen er planlagt, så da blir det ikke akkurat en langtur. Hjem igjen til Oslo i kveld for noen dager med jobb. Ha en fin dag

8de640033c444f9a3bb598444503135b.jpg

God morgen fra Lillestrøm.. Tåka letter og da blir det vel varmere.:)

T -3 til SFO med LH/UA.. Vel, kun 5 mnd siden sist, men en slik by kan man ta helgetur ofte. :up: Første gang 51 år siden...

Har vært voldsomt med regn og kaldt i California siste uke., men letter nå. Ved ankomst. 20-22 grader...

Ha en flott påske hvor dere måtte tilbringe påsken.. Kos dere....

God morgen fra Lillestrøm hvor man igjen overnattet på Scandic, tredje gang i år. ;) Vi har i hvertfall kort vei hjem...
Flytur må vente til torsdag.
Tåka letter utenfor og det blir sol i dag.
Her måtte jeg velge hotellkopp til kaffen, men hjemme venter Lufthansa koppen.
Så ha en fin søndag og god påske! Med eller uten riktig kopp! ;)

God morgen fra Duisburg. På et middelmådig hotell (om man legger godviljen til)etter en middelmådig kveld i en middelmådig by... Får ta en inspeksjon av frokostbuffeten for å vurdere om det blir intern eller ekstern frokost. Heimat fra DUS i ettermiddag med Cityjet/SAS. Ha en strålende palmesøndag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Greetings fra SVG

Sitter ved gate 6 og venter på boarding på flighten til CPH. Der blir det noe venting før en reiser videre til MUC og LIS. Satser på fint vær der de 3 dagene jeg blir der. Meldt normale norske sommertemperaturer, men lite nedbør.

Ha en fin dag forumister :)

Dette må være en av de lengste god morgen trådene før kl 10 på en søndag. God morgen fra Oslo. Burde vurdere å stå opp. I likhet med Robert satt jeg også oppe og så ting stille av seg selv.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God Palmesøndag til alle i inn- og utland

Nydelig dag med flotte farger i dag, endelig har jeg fri etter et travlere og likevel mer vellykka 1.kvartal enn jeg kan huske på lenge. Men sliten blir man likevel. I dag er det tid for å se litt på gamle bilder igjen, og snart lunsj på terrassen :)

Ha en god dag der du er!

God dag fra Snillfjord. :)

Skyet og hvite greier fra oven, m.a.o lite palmestemning å finne på denne kanten... Her stiller det meste seg selv også, men et stk veggur og klokken i bilen må dog stilles manuelt.

Hva dagen går til får man se an. Får vel vurdere å kjøre litt støvsuger i første omgang, samt å sparke i gang ymse husholdningsmaskiner. Får man inn en trimtur oppi steinbruddet så har man nok kommet langt i dag også.

En superb en ønskes. :)

Nei, alle ville se. Skyfritt og fint.

Ah, det var noe galt med menneskene altså. Ja, ja. :)

Er Fnate fornøyd med koppen?
8de640033c444f9a3bb598444503135b.jpg

Denne gangen er koppen godkjent og måtte bringe deg hell og lykke.

God morgen fra NY. Fremdeles litt oppesen etter hockeykvelden i går. Dog ikke så oppesen at jeg lenger neglisjerer at motstanderen også fikk et mål. 5-1 skal det så klart være.

Hjem med SK908 i kveld, så vi får vel finne på noe i dag også. Vurderer å sjekke om jeg får lurt med meg Fungerende bort på hangarshipet en tur. Og kanskje til Keg Room for en god lunch etterpå.

Ha en fin en

Back