• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God soendag !

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Shanghai starter dagen med overskyet og disig,temp. rundt 16-17 grader.
Nu er alle ikonene tilgjengelige her borte,til og med han som "moon'er",til gjengjeld er det blitt umulig aa klikke paa linker.
Sist kveld ble en omgang med spisepinner i halvsvime etter en laaaang dag med svaert lite soevn.Men maten var god,den,bevares.I kveld blir det antakelig en japansk teppanyakirestaurant.Det er alltid godt!
Ha en bedre dag! :hi2

Replying to Topic 'God soendag !'

Glad søndag...merkbart kjøligere i hovedstaden. Blir en tur på plantesenteret for å gjøre det enda litt grønnere på vernadaen. Ha en bedre søndag - snart ny 4 dagers uke...:spin:

God morgon frå Ørsta! Her er far oppe med vesleprinsessa, medan mor søv, sidan ho hadde utdrikningslag i går. 28 dagar att til bryllaup no! Ha ein strålande dag!:biggrin

Lettskyet, rimelig bra vær men steikje kaldt!

Venter på at klokken skal bli 13:00 så man kan tilbringe nye 9,5t på OSL.. Yeee! :zzz
Fri i morgen, ellers jobb hele uka - men eneste lysglimt er at det nærmer seg T-30 dager til avreise! :hi2

God dag fra Bergen også...

-Ikke mye vårvær her i dag ! -I sted var det sludd i regnet,- og temperaturen ....,- ja den her "hele" 4,5 grader !
Det var jo mye varmere midt på vinteren enn i dag .

Kjørte elste sønnen opp på flyplassen i sted,- han skulle være på "vakt" etter kjendiser.... -Skulle se om han fikk noen autografer der oppe når de skal hjem etter "gullrute-festen".

Ikke noe å være der oppe etter for meg når det er slikt vær......

God Søndag.. her oppe i nord har jeg ikke trurt å titte på gradestokken enda.. av den enkle grunn av at her SNØR (!!!!!!!!!!!!) det..

God søndag fra en solfylt Oslo. Kom akkurat tilbake fra Sportvogntreff på Øvrevoll og der var det for de av oss som er autofile (itillegg til aerofile) mye lekkert å se på. Også for slike som meg som foretrekker kjøretøyer laget i de to sydligste tyske delstater

Var vel en og annen italiener der også...:up:

God morgen fra Alpharetta! Her borte er det morsdag, og saa fort 'formalitetene' er unnagjoert her hjemme, baerer det videre til Svigermor i Greenville ...
Hadde skikkelig tordenvaer i natt, saa vi ble invadert av hund, katt og niaaring. Godt aa ha stor seng .... Men naa skinner sola!

God ettermiddag. Da er jeg igang med våronn, slik at jeg får føttene skikkelig ned på jorda igjen ;-)
I dag har jeg pløyd og slåddet ca 30 mål med åkerland, og nå står en konfirmasjonskaffe for tur med hele familien med. Så er det bare å laste inn i bussen og kjøre avgårde.

Back