God soendag fra fattighuset !

Spennende påstand, har du tatt test for å vite hvilken variant du har? Jeg ser fra artikler at USA er dominert av BA.4 og BA.5 som er supereffektiv på å evade vaksineeffekter og har mer harde forløp. Ut i fra det jeg leser på fb og insta er bekjente som nå går corona i Norge og Tyskland relativt sjuke når de først blir sjuke, mer influensaaktig med hodepine, smak og luktesansbortfall og sterke ledd/muskelsmerter. Naboene har en skikkelig ekkel røykhoste i ukesvis, som jeg på ingen måte forbinder med en «lett forkjølelse». Men tvi vøri, håper dere er heldige. Er lei av å lese at det «bare er en forkjølelse» - for det er det ikke for alle de som treffes av smitte.

Lais fra EU, det regner, og jeg er sjeleglad man slipper å vanne hagen. Begynner å nærme seg 3 år siden siste flytur (1 August 2019). Hvor tiden flyr…. :D Sa jeg forresten jeg gjennom pandemien mistet 100,000k EB poeng? Bummer. Men glemte av hele driten. De siste 100,000 brant jeg av på et lekekjøkken, ølglass og noen poser godt & blandet. Ferdig med den SAS-reisen, logget meg av og tenkte «det var siste gangen jeg bryr meg om EB-poeng».

Har ikke testet for hvilken variant av Covid jeg/vi er smittet med, ikke så viktig å finne ut, men 4 og 5 er de som sprer seg mest i Florida så det er sannsynligvis en av de.
Og joda, det er som en mild forkjølelse enten du liker å lese det eller ikke.
Er ikke snørrete lenger så det er nok over nå, hadde ikke feber eller leddsmerter, smak og luktesans har vært 100% hele tiden.
All good.

Back