God morgen fra Wien!Ankommet med OS Biz i stad. Fin tur ned og sete 1F var topp. Her er det sol og nærmere sommer enn påske. Nå er det et kafé besøk før sola skal inntas ute. Meldt sol og 21 grader i morgen også. Ha en fin en!
![]()
Litt tid er det til overs for bilkjøp planer, har oppdaget at aktuelle biler er nesten 20% billigere på østkysten - betydelige beløp å spare.....
. Litt tid er det til overs for bilkjøp planer, har oppdaget at aktuelle biler er nesten 20% billigere på østkysten - betydelige beløp å spare.....
Jeg bestilte bil fra fabrikken ifjor, krysset av på mye snadder ekstra utstyr og fikk doningen nøyaktig som jeg ville ha den, kombinerte bestillingen med «Costco» rabatt og fikk 20% av prislappen. Grei måte å gjøre det på, men tok 2 måneder og man ble utålmodig..
Jeg bestilte bil fra fabrikken ifjor, krysset av på mye snadder ekstra utstyr og fikk doningen nøyaktig som jeg ville ha den, kombinerte bestillingen med «Costco» rabatt og fikk 20% av prislappen. Grei måte å gjøre det på, men tok 2 måneder og man ble utålmodig..
Gratz, men damn, jeg får angst av tanken på å parkere den doningen på Sandvika Storsenter.... hahaha.
. Gratz, men damn, jeg får angst av tanken på å parkere den doningen på Sandvika Storsenter.... hahaha.
Hva skjer på Storsenteret? Fult av biltyver, eller små og trange parkeringsplasser?
Hva skjer på Storsenteret? Fult av biltyver, eller små og trange parkeringsplasser?
Denne lastebilen er litt kronglete i bytrafikk, men på landeveien er det som å fly business
class, store seter, lydløs og stabil som en jumbo. Kjørte på langtur for noen måneder siden
og besøkte LN-MOW, fin tur bil, 10 trinns automatkasse så det er bestandig lavt og behagelig turtall selv om man kjører 150 km/t. Anbefales, men bør ha egen bensinstasjon hvis man driver med mye bykjøring.
Hehe ... ganske trangt der inne ja ... doningen din gjør seg dårlig for bykjøring.
Hadde en F-250 en stund da vi bodde i SEA .. den var lite populær på fergen og passet også dårlig i parkeringshuset på SeaTac.![]()
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.