God siste dag i året fra Dubai

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God siste dag i året fra Dubai

Her rigger de opp som gale og skal i år igjen inn i Guinness rekordbok for største fyrverkeri.Har aldri synes det har vært så spennende, men gleder oss litt nå til å se ned på det fra 41 etasje.

Dragen/CFOen var lystig i går så dagen i dag skal tilbringes på en innleid yacht for oss fem. Det er en fin måte å avslutte et år som har vært under par.

Nyt dagen.

Re: God siste dag i året fra Dubai.

God morgen fra BGO!
Her er det straks frokost og deretter en tur inn til sentrum, været er ikke det beste men man får gjøre det beste ut av det. :)
Hjem i morgen med boarding 0650. ;)
Ha en super siste dag i 2021!

God morgen fra hyttekontoret ved Osensjøen. 2021 ble nok et lærerikt år og ser vi tilbake så ble det ikke så galt som fryktet. Definitivt klar for 2022 - det blir Ekstra Best!

God morgen fra Asker. Med alle nå ute av isolasjon så tar jeg å tester meg ut av karantenen så vi kan ta en tur i slalombakken. 3 åring skal få sin debut i bakken, hvilket av erfaring er en overraskende hard treningsøkt for han som må bremse. Ingen gjester i kveld, men kona og jeg kjører i gang med en klassisk nyttårsfeiring for det, og både ferske kamskjell og andeconfit står på planen. Kanskje ta en full "grevinnen og hovmesteren"? :p Ha en fin dag

Last edited:

God morgen fra Grønland på årets siste dag. Fruen er på jobb, så da får man ordne seg med litt kaffe og frokost på egen hånd. Feiringen i kveld blir av det rolige slaget da familierådet (fruen) har bestemt at den skal foregå hjemme uten gjester… Kalkun har vi ikke noe særlig forhold til, så det er innhandlet noen biffer fra Jakobs. Julenissen var innom med «Havets kirkegård» av Aslak Nore, så den skal leses ferdig i løpet av helgen. Ønsker alle forumister et bedre 2022[emoji3]

God siste dag i året fra Dubai.

Morn fra München. Her trues det visst med 12 grader og sol i dag, så blur nok en lenger spasertur og lunch ute. Nyttårsfeiring blir nok rolig og spørs om man er våken til midnatt, det må i så fall bli fordi de to små i huset våkner [emoji23]

Ellers så var minstemann mye mer interessert i å se på mennesker enn fly på OSL i går, får se om ting forbedrer seg åpne hjemreisen, hvis ikke må man nesten vurdere en farskapstest altså [emoji2957]

Last edited:

God morgen fra Kongsberg.

Her blir det nok en meget rolig og stille nyttårsfeiring. Foreldrene mine kommer på besøk fra Bergen så det blir hyggelig. Reinsdyrsbiff står på dagens meny og den tenker jeg min far skal få lov å tilbrede.

Året 2021 ble totalt annerledes for meg enn det som var tenkt. Jeg har aldri vært alvorlig syk før. Slike ting er liksom slikt som rammer andre men ikke en selv. Det har vært en krevende høst med uttallige utredninger og undersøkelser. Nå er vi heldigvis kommet dit hvor behandling er bestemt og utsiktene for å bli helt frisk er gode, så jeg går inn i 2022 som den optimist som jeg er og har alt fokus på å bli helt frisk igjen. British Airways bagen står fremdeles ferdig pakket i kjelleren, men så langt har det ikke kommet noe telefon. Realistisk sett går det vel fort 2-3 måndeder før de ringer.

Da ønsker jeg alle et riktig godt nytt år.

Godt nytår til alle forumister, fra et Omikron-plaget Danmark.
Jeg har ikke været uden for kongerigets grænser i to år og venter med
flyrejser, indtil Covid- situationen engang bliver bedre! Har ikke lyst
at blive fanget i noget “ restrikstionshalløj”. Et par overskrifter herfra:
To danske familier fløj
til Thailand kort før jul: De gik ombord i CPH med nye, negative PCR-tests;
da de blev testet i BKK efter ankomst, blev en person i hver familie
testet positiv! De smittede blev indlagt på sygehus og de øvrige
familiemedlemmer måtte isolere sig på deres hoteller året ud!
Take care!

Last edited:

God formiddag fra Granka. Siste dagen her i dag, og det er ordnet en form for gala middag på hotellet. Så det er første gang jeg har måttet pakke pensko, dress og slips til sydentur.

Ellers ble jeg på nytt takknemlig for Google Translate da jeg skulle kjøpe solkrem i butikken. Det er jo litt utenfor turistsonen dette hotellet, så når jeg spurte etter sunscreen i butikken kom de løpende med kroneis.

Ha en fin en og et Riktig Godt Nytt År til alle flotte menneskene her inne. Og er det noen av dere som føler dere skikkelig dust, så godt nytt år til dere også. Greit nok, liksom.

Jeg er heldigvis best.

, så når jeg spurte etter sunscreen i butikken kom de løpende med kroneis.

Det kan ikke ha vært en elefant som satt i lomma di, veivet med armene og «overstyrte» bestillingen din?

God nyttårsaften herifra. Klar for en stille og rolig kveld as usual. Kanskje teste den nye Harleyen jeg fikk meg i dag. Ikke Davidson, men Benton.

756cafe4e2e2694ee15436a370ca9d14.jpg

6457913ff16ef9709d753fdb4266f46b.jpg

Ha en god en :)

Årets siste dag, ja ... Jaja, kom meg i luften og ingen er blitt syke. Kan 2022 slå det skal jeg si meg fornøyd.

Ny runde høststormer står for døren. Deretter blir det 'nullføre'. Nå skal juletreet hives på bålet, julepynt stues bort og bikkjemat kokes. Så blir det å krabbe gjennom vpn-tunellen for siste gang i år.

Tjallaboms!

God ettermiddag fra tåkehavet, godt flyplassen ble flyttet for 23 år siden for det hadde landet noen fly her i dag. På Frognerseteren var det imidlertid skyfritt og fint føre. Nå skal det bare ryddes kjapt i SAP-innboksen også har jeg fått innvilget 1,5 t egentid med DN av kona. Blir bare oss i kveld, men har enda ikke helt landet på menyen. T-bone av kalv eller biff fra strøm larsen er alternativene. Nyttårschampagne blir det iallfall om enn i god tid før midnatt.

Har egentlig en CT som går ut i dag, men orker ikke mase om det.

Last edited:

Her rigger de opp som gale og skal i år igjen inn i Guinness rekordbok for største fyrverkeri.Har aldri synes det har vært så spennende, men gleder oss litt nå til å se ned på det fra 41 etasje.

Dragen/CFOen var lystig i går så dagen i dag skal tilbringes på en innleid yacht for oss fem. Det er en fin måte å avslutte et år som har vært under par.

Nyt dagen.

Begynner å bli en fin siste dag.. tross at vi klarte å måke inn i noe så sjeldent som en skikkelig runder storm. Holdt maska og brått så smalt varmen inn og masse druer. Herlig crew og nydelig skute.

AD129D04-8AFF-467A-87F8-91F46AEF2220.jpeg

Kanskje teste den nye Harleyen jeg fikk meg i dag. Ikke Davidson, men Benton.

Ha en god en :)

Hva er det der? Tenkte først på bass. Men strengene så ganske tynne ut. Minner mer om ukulele-strenger. Men så er det ingen pickup eller "kammeråpning" heller?

God ettermiddag fra Sandnes. Fikk lov å sove ekstra lenge i dag siden jeg mest sannsynligvis ikke får lov å legge meg før til neste år. Blir noe tapas-greier sammen med noen venner.

I går satte jeg opp modelljernbanen jeg fikk tak på i sommer. Digitalt startsett av typen Roco H0. Så nå har jeg begynt å se på utvidelser. En godsvogn med Pepsi-Max container står høyt oppe på ønskelista, men den er visst ikke på lager.... Well well! Ha en fin en! Tut tut!

Ha en fin en og et Riktig Godt Nytt År til alle flotte menneskene her inne. Og er det noen av dere som er skikkelig dust, så godt nytt år til dere også.
Tusen takk, det satt jeg veldig pris på.

Noen få gjester i kveld, ellers ingen store planer. Godt nytt år alle sammen.

God morgen fra avdeling vest, med nyheter og aviser man stole paa og en kjemper en liten kamp for demokratiet (Nyheter er viktig). Land Roveren er pakket og vi setter kursen for Stillehavet (dog er det et Fake Navn !!) det er langt i fra Stille ! Den troette Minken har trykket opp i Espresso maskinen, Pelikanene har brygget noe bedre oel og ikke minst solen skinner - saa 20.000 steg er planen langs det ikke fullt saa stille hav.

PS Ukulele er i grunn det eneste jeg savner fra pendling med fergen, 2 stykker som «jammet» paa 07:05 fergen - kanskje mindre av det paa L1

Godt nytt år alle sammen! :)

Nå er kalkunen i ovnen og rødvinsflaska er trukket opp, så det er bare å glede seg :)

Back