God service fra SGS

Trety

ScanFlyer Rusty
Vil fortelle om en hyggelig opplevelse med SGS på OSL på fredagen.

Jeg kjørte lillesøs og ei venninne opp til OSL fredag morgen for å være med BLX til Lanzarote (ACE). Jentene er 13 år gamle og skulle reise alene (og skulle møte mine foreldre der nede). På grunn av alderen hadde de med seg en erklæring på at de skulle kunne reise alene, og av den grunn var jeg usikker på om de kunne bruke automatinnsjekk - og køen for manuell insjekk var laaaaang. Spurte først ei dame, men hun visste ikke, så fant jeg en kar i slutten av 30-årene som var nesten uforskammet blid så tidlig på morgenen.

For å gjøre en lang historie litt kortere sørget han for å fikse innsjekket for dem på automatene (det kunne visstnok ikke gjøres helt uten videre), hjalp dem bort til bagdrop og videre bort til serviceskranken for å legge inn et notat dersom de skulle trenge hjelp. Så tok han seg god tid til å forklare dem hvor de skulle gå og hva de skulle gjøre hele veien.

Ikke noen stor sak kanskje, men allikevel mer enn man forventer midt oppi all fokusen med å spare penger på bakketjenester. Pluss to trettenåringer som var veldig takknemlig for å få hjelp av andre enn storebror! ;)

Flott! En klar fordel med å ha "floor walkers" eller hva nå de kalles...

Trety - om du gidder, vet jeg at SGS hadde satt stor pris på å få den lille historien.
De får oftere klager enn skryt, og en gla' historie som dette fra en fornøyd "kunde" er noe som booster moralen.

Roligt att höra om mina kollegor!

Enig med CK: En lite rad är väl värt det antingen direkt till SGS OSL eller via TUI Fly. En liten morale booster gör mycket, speciellt för individen.

Last edited:
En veldig hyggelig historie å høre om og viktig at slikt skjer. Viktig at flyplasser også kan brukes av de som ikke klarer seg helt på egen hånd.

Ja slike positive historier, er det svært viktig å formidle
videre. Har gjort dette selv til flere selskaper, dersom jeg
har vært spesiellt imponert og fornøyd - og rett som det er;
kan visse firmaer/selskaper bli såpass takknemmelig for tilbakemeldingen;
at det dumper ned både den ene og den andre overraskelsen i posten.
Det viser nok, at det desverre er ALT for sjelden man får hyggelige
tilbakemeldinger - noe alle har godt av å få innimellom.

Trety - om du gidder, vet jeg at SGS hadde satt stor pris på å få den lille historien.
De får oftere klager enn skryt, og en gla' historie som dette fra en fornøyd "kunde" er noe som booster moralen.

Det skal jeg faktisk ta meg bryet til å gjøre, har SGS noen egen emailadresse jeg kan sende til?

Eller du kan sende mailen til kommunikasjonssjef i SGS Norge, Camilla (punktum) Tully (at) sas (punktum) no. Hun sørger for at rosen kommer frem :)

Back