• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God romjulssøndag fra loungeløs i OSL

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God romjulssøndag fra loungeløs i OSL

Ja, da sitter man der og blomstrer uten lounge. Og sonen utenfor schengen er enda ikke åpen.

BA ville ikke sjekke meg inn online og sa jeg måtte ringe support eller komme veldig tidlig til flyplassen. Support var stengt og da jeg kom tidlig til flyplassen gikk innsjekking helt uten uten spørsmål. Jeg ble riktignok spurt om jeg skulle ha innsjekket bagasje med helt dit jeg skulle. Jeg håpet da det sa jeg. Merkelig spørsmål.

Ha en god en alle som har status i orden.

Last edited:
Re: God romjulssøndag fra loungeløs i OSL

God morgen fra Sandefjord. Omsider hvit jul, dog kommer snøen ganske så sidelengs. Så våknet i natt av at det snødde inn vinduet. Torsk på menyen i kveld. Ha en fin dag

Søndag morgen

God morgen fra Oslo nord - flott vær med kuldegrader for en gangs skyld :D Dette har jeg ventet på lenge - mangler bare snøen.

Kaffe og frokost er innabords - så begynner viledagen med Bonanza på TV2 klokken 7:00 i dag morges.

Ha en flott søndag der du er nå.

Jan

Re: Søndag morgen

Morn fra Trondheim
Her er det -8 grader og nysnø,skyfritt og fint. Bare å komme seg ut å nyte dagen-her skal rattkjelke få kjørt seg :)
Ha en super søndag :) :)

Re: Søndag morgen

God morgen fra Berger

Her er man innom kontoret for å få ut litt dokumenter før de skal leveres på Gardermoen.
Heldigvis så har julevakten godt veldig bra. Ikke mange store problemer som har dukket opp, så jeg er ved godt mot. Og det hjelper litt når en legger inn timene og vet at dette blir ganske så hyggelig ved neste utbetaling...

Og jaggu så begynte det å snø litt på veien også, så da er det håp om at vi får litt snø også :)

Ønsker alle en god søndag!

S

God søndag fra Snillfjorden! :)

Også her er det vinterstemning på høyt nivå. Så godt som skyfritt, -9 og med påfyll av snø så kan ingen klage på vinter-faktoren i alle fall. Har hatt noen flotte juledager sammen med familien nå. Flotte gaver er fått, og mange fine er gitt bort, og VISA-kortet vil nok slå seg vrangt på neste butikk-tur da man har brukt noe mer enn planlagt. I går fikk man seg en liten tur til TRD også, da naboen skulle kjøre en av sønnene sine for hjemreise til BGO. Han ønsket da selskap på turen hjem og man er da ikke verre enn at man hiver seg med når sjansen for å se fly er til stede. :D

Dagen i dag åpner pent med rundstykker, varm sjokolade og TV. Deretter blir det nok noen standard plikter i hjemmet før modern og lillesøster tar turen oppover for litt kaffe og kaker utpå dagen.

Ha en strålende søndag forumister, med 4 hele dager igjen av 2015! :D

Gof formiddag fra Sola!

Kald og vindfullt ute, men varmt og godt inne. Solen skinner og forresten, så det kan bli noen "røykepauser" ila dagen kanskje?

Ha en fin en forumister! :)

Selv om de spilte vinteren av Vivaldi da vi ventet på bussen til terminal 3 er det lite vinterstemning på LHR. Tok nøyaktig 2 timer fra landing til gate. Mye kø og enkelte var på grensen til slosskamp.

Sjekket om det er risiko for mere vinter og snekaos i Philadelphia, men der er det meldt 18 grader idag.

Dette blir en lang dag.

God dag fra et vinterhvitt Kongsberg. Snøen laver ned, sikkert til stor glede for mange barn og også skianleggene på Østlandet. For egen del ligger det an til en lat innedag, men får vel begynne med litt forberedelser til dagens julelunsj. Ha en aldeles fortreffelig romjul[emoji2]

God ettermiddag fra BNN
Venter på WF705 etter at 717 fikk tech rett før vi skulle taxe til rullebanen.
Er dog blandt de heldige da mange ikke får plass før godt ut på ettermiddagen.

Selv om de spilte vinteren av Vivaldi da vi ventet på bussen til terminal 3 er det lite vinterstemning på LHR. Tok nøyaktig 2 timer fra landing til gate. Mye kø og enkelte var på grensen til slosskamp.

Sjekket om det er risiko for mere vinter og snekaos i Philadelphia, men der er det meldt 18 grader idag.

Dette blir en lang dag.
Tja er derfor jeg unngår terminalbytte på LHR. God ettermiddag fra en kafé i Oslo sentrum. Har gått en tur ved Nøklevann . Så da har man en god unnskyldning å tilbringe resten innendørs med en kald øl.

God dag fra Sunnmøre. Båten nærmer seg Lepsøytevet. Taxi fra Valderøy fergekai er bestilt, så er det å håpe på at den dukker opp denne gang. Avgang fra AES 2030, så klarer vel å komme meg hjem til Kveldsnytt. Litt stinn av julemat nå, men i morgen skal landet bygges igjen. Ha en fin fin kveld!

Da har jeg brukt nesten 2 timer fra landing til gate på PHL Her var det venting på bagasje og køen til sikkerhetskontrollen som tok tid.

Flere sitter og spiser philly cheesesteak ved gaten. Og noen ser ut som om de har gjort det ofte.

Bare 4 timer flight igjen idag...

Back