Det er overskyet her på Fiji og har akkurat regnet litte grann, men er nå opphold. Jeg tusler øyeblikkelig de 45 metrene ned til stranden, for en liten morgen dukkert her på Wailoaloa Beach. Vi bor på Sailors Beach hotel. Rommet er på ca 40kvm og ligger på siden mot sjøen, men innredningen er ganske spartansk. Ikke noe luksus hotell, men til 380kr/natt u-frokost, rett på stranden, vil jeg like vel si dette er et kupp. Her hadde man hatt råd til et langtids opphold. Det er utsjekk kl 10, utrolig tidlig spør du meg, men med flyavgang til Vanuatu kl 12:45 er det greit nok for oss. Også i dag er det Fiji Airways vi skal reise med, men i dag i en 73M8. Dette blir første Max flight siden begynnelsen av februar 2019 (Hvor har det blitt av den maskinen som 3 dager senere ga sin ene motor til maskinen som var strandet i Iran. Har den hatt pax ombord eller står den og mugner i Spania) Flighten er på 1:45, men hvordan de da klare å kreve 191 americanske dollar for en innsjekket kolli er over min fatte evne. Vi har ellers ikke gjort stort her i Nadi, Uttales det Nandi? Dette er vel ikke den mest interessante byen på kloden. De har det største hindu tempel på den sydlige halvkule, men vi har sett nok av hindu templer, så vi bare kuulan på rommet i går.
Ha en fortsatt fin og regnfri dag alle sammen.
Ha en fortsatt fin og regnfri dag alle sammen.