God morgen fra Leangkollen - klar for hotellkongen inntil køen forsvinner og man kan komme seg hjem uten å bruke alt for lang tid. Ikke mange andre planer for dagen enn å få unna det som ligger i innboksen. Ha en topp fredag du også![]()
God morgen fra Trondheim!
Toget til byen sto allerede klart ved plattformen i morges, 5 minutter før avgangstid. Det uvanlig og mange sprang halvstresset fra parkeringsplassen og til toget. Jeg sjekket klokka og gikk rolig... Aldri bruk mer energi enn man må!
Han er heldig som flyr 3 av 7 dager i uken. Det hadde vært moro det!![]()
![]()
![]()
Kan jeg ikke forestille meg er moro, som passasjer. Halve livet hadde vært wasted til frustrasjon over forsinkelser, endringer, dårlig vær, kø, måtte delt livet med ekle passasjerer hele tiden, offentlige toaletter og ferdigmat "on the go" (også triste daue salater). Flyseter som er skitne så du får smeltet sjokolade på buksa og tyggis i genseren, skrikunger, flydo med tiss på gulvet, armlener som ikke deles. Priser meg lykkelig at jeg ikke må fly mer enn jeg må. Å reise er en annen sak, og å oppleve noe nytt er en annen sak, men å fly i seg selv. Det er kun fint i det du titter ut av vinduet, og er heldig og får en sømløs transit fra hjem til flysete.
Kan jeg ikke forestille meg er moro, som passasjer. Halve livet hadde vært wasted til frustrasjon over forsinkelser, endringer, dårlig vær, kø, måtte delt livet med ekle passasjerer hele tiden, offentlige toaletter og ferdigmat "on the go" (også triste daue salater). Flyseter som er skitne så du får smeltet sjokolade på buksa og tyggis i genseren, skrikunger, flydo med tiss på gulvet, armlener som ikke deles. Priser meg lykkelig at jeg ikke må fly mer enn jeg må. Å reise er en annen sak, og å oppleve noe nytt er en annen sak, men å fly i seg selv. Det er kun fint i det du titter ut av vinduet, og er heldig og får en sømløs transit fra hjem til flysete.
Uten å skulle legge ord i munnen på noen så tipper jeg 747-8 her prøvde seg på en vittighet relatert til artikkelen
Kjempegod redaktør herfra også. På vei inn til Oslo for å hente Elefanten på hotellet. Han ville ha litt "me-time og har bodd på Comfort Oslo S i natt.
Så skal jeg ha med et kobbel utenlandske journalister opp til Holmenkollen og til Frognerseteren for å spise kjøttkaker i brun saus, før de blir busset til OSL.
Og så er det endelig helg
Ha en fin en
Uten å skulle legge ord i munnen på noen så tipper jeg 747-8 her prøvde seg på en vittighet relatert til artikkelen
Kjempegod redaktør herfra også. På vei inn til Oslo for å hente Elefanten på hotellet. Han ville ha litt "me-time og har bodd på Comfort Oslo S i natt.
Så skal jeg ha med et kobbel utenlandske journalister opp til Holmenkollen og til Frognerseteren for å spise kjøttkaker i brun saus, før de blir busset til OSL.
Og så er det endelig helg
Ha en fin en
Kom hjem fra Dubai i går kveld, har hatt en fantastisk uke der nede og vil gjerne få anbefale Park Hyatt Dubai Creek for dere som skal innom sandkassa. I løpet av mine 30 år på veien er dette helt i toppen av samtlige flotte hoteller jeg har bodd på!!! Ekstremt god service, flotte rom og fasiliteter og resorten i seg selv er som en arabisk oase med bassenget fra himmelen!(Lyrisk sagt...
)
Det vil være drøyt å si at elefanten er blid nå. Her er han på ekskursjon ut for å myse på de bedrestilte, og så er ikke Onkel EB der han skal være...God morgen fra Leangkollen - klar for hotellkongen inntil køen forsvinner og man kan komme seg hjem uten å bruke alt for lang tid. Ikke mange andre planer for dagen enn å få unna det som ligger i innboksen. Ha en topp fredag du også![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.