• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Præriemorgen

Someone

Moderator
Medlem
God Præriemorgen

Morn fra Prærien. Alt på plass, for å kunne konstatere at enkelte i land der peppern gror ikke har gjort jobben sin.....kjempe fint :angry: Ser ut som jeg må en tur ut i yttre provinsen i løpet av dagen. Ingen ledig elbil, så får finne alternativ transport. Lite forummøte planlagt for i kveld. Ha en fin dag

Re: God Præriemorgen

God morgen fra Bodø :) Litt småsliten etter noen opprykks øl i går, og konstaterer at speakeren på Aspmyra ikke snakket sant når han sa at første oppryksdag var en fridag...

Jaja. 1,2 arbeidsdager til ferie :D

God tirsdag morgen fra Oslo nord denne morgen.

1385555_10151627874886260_341127597_n.jpg

Jan

God morgen fra #rs blå 13-trikk! Høsten har virkelig kommet til hovedstaden nå, med skikkelig kjølige morgener. Hytta ble stengt for sesongen nå på søndag, så da blir det noen litt roligere helger fremover.

En ganske vanlig dag på kontoret venter, med noen data som venter på å bli gravet litt i. En riktig god dag ønskes alle!

Gudd mårnings fra bartebyen
Kald og klar morgen her-perfekt for 40 min spasertur til jobb.Rolig dag her idag-middag til svigers etter jobb.

Ønsker alle en stråååålende dag :D :D :D

Morn fra Jessheim, mekking på diverse utstyr står på programmet til å begynne med idag så får vi se når jeg er tilbake på kontoret.

Planlegger en tur innom Tøyenbadet etter jobb for å få uka til å gå litt fortere unna, Queen Mary 2 er jo her på fredag! :D

Ha en finfin dag!

Gudd meuning fra det Sørlandske!

Månedsavslutning på tapetet i dag og resten av uka. Pleier å få tida til å gå raskt. Kjerring og unger drar til Danmark på høstferie i da, så det blir fredelige kvelder i heimen.

Ellers ingen planer.

Happi tirsdag!

BF:cool2

God morgen fra metalltuba over Iran.

Endelig kom vi oss avgårde, 12,5 timer forsinket fra Dubai på vei til Oslo. Gud vet når jeg kommer fram til Kristiansand, tror det blir en særdeles lang dag (Neste DY til Kristiansand er i 22 tiden).

Tenker vi er rundt 20 personer på flyet så det var ikke plassmangel.
Positivt at Norwegian sa vi kunne bestille gratis drikke og snacks fra den ordinære menyen, samt at de har ordnet med varm mat til oss alle.

Så er det bare å nyte utsikten, har fått beskjed om 7t40m flytid idag.

Ønsker dere alle en fin dag uten forsinkelser!

Attachments

• nor_n.jpg
    nor_n.jpg
    38 KB · Views: 194

Good ettermidag fra midtausten… Begynner faktisk nesten å bli i rute, og den gode utenlandsfølelsen er tilbake igjen. Fattern sitter på en QR 787 (som var i rute) på vei ned og det er alltid like stas å hente han på DXB. Da blir det nok mye god mat og sightseeing de nærmeste tre dagene.

I morgen er det middag med senior og hans nye venn konsulen her nede – og jeg regner med noen japansk oppdratte okser må bøte med livet.

God ettermiddag fra arbeiderstrøket i Bodøs østkant! Her går det i Finnmarkstempo, må få satt opp tempoet til i kveld, da står nemlig Sortland på plakaten, så er greit at det går etter fartsgrensa. ;) Kaffe og lunsj på kantina (ikke på OSL) står for tur. Deretter må penger leveres inn og månedsoppgjøret foretas, før bredsnuten vendes øst-nordover. :)

Ha en kanon dag!

God Præriemorgen

What does the fox say, at Fox theatre, Atlanta? Stilig plass og fortsatt norsk sommer vær her - timet denne uken bra værmessig! Today: Tour of le Coca Cola!

agaqehyd.jpg

Fox Theatre er et ærverdig og flott teater. Sist jeg var der så jeg Spamalot.

Her litt lenger nord er arbeidsdagen straks igang. Selv om vi har fått nye eiere, er det ikke særlige endringer å spore enda. Vi fortsetter som før og gjør oss stadig mer effektive. Skal man kunne være lat, må man jobbe for det! Mye spennende ser imidlertid an til å ligge foran oss.

God ettermiddag fra Forus,
Fortsatt nydelig vær her i sørvest.
Det er rimelig travelt , men så langt går alt på skinner.
Det ligger an til en tur på fjorden med båten i finværet. Krabbeteinene skal ut må vite.
Det blir kanskje en god krabbekveld imorgen da?
Og så er billett kjøpt på BC001.

Ha en fortsatt fin dag alle.

Back