• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Påskeaften morgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
God Påskeaften morgen

og mens andre sover og har fri fra jobb så man andre (les: meg) jobbe... har vært på jobb i halvannentime nå og skal sitte her helt til kl 1300.. *jippi*

Replying to Topic 'God Påskeaften morgen'

Morn, har vært ute i varmen og jaktet på en skredder som virker troverdig og har en pris som virker troverdig. Det er knappe 29 grader, solen steiker akkurat passe og livet er fint. Nå er det siesta etter en stabel sushi, og så er det ut i kvelden og handle meg en Nikkor 200mm f/2 og en 300mm f/2.8. Yum! :)

-A

-God lørdag fra en fuktig Bergen også.....

-Det er nok flere som er på jobb også ! -Begynnte klokka 06 i dag men har ikke tengt å bli så veldig lengre nå....

-Det har ikke vært noe særlig fint påskevær her i Bergen i år... ! -Men i går var det fint,- og da var hele familien innom Akvariet i Bergen ! -Fiskene er jo stort sett de samme,- muligens blitt noen færre "fiskekummer" de siste årene,- men derimot slanger, øgler, apekatter og krokodiller.... ,- jo de har økt i antall !

-Det har jo blitt en "dyrehage" dette nå ! -Men artig er det jo både for små og store !

God morgen. I dag er det årets årlige påskerenn som gjelder som jeg, til alle de andres ergelse, har vunnet 4 år på rad og jeg går for å ta den 5. selv om konkuransen stadig blir hardere.

God morgen fra Alpharetta! Sitter med morgenkaffen og ser Chelsea sikre seriegullet. Dagen byr paa litt hekkfrisering type Donald Duck foer jeg i kveld planter hekken i 3B paa en av Delta's MD88'er. Deilig aa faa oppgraderingen bekreftet paa forhaand! Blir borte i ni dager, har et utall av flighter paa Fort Drum, som ligger upstate NY.

Back