God paaskemorgen

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
... hvorenn i verden dere befinner dere! Har satt opp ops-kontoret paa hotellet i 'downtown' Watertown - rett over gaten fra raadhuset. Ikke akkurat noen verdensmetropol ..
Rommet er OK, ikke mer, men det er kaffemaskin, mikroboelgeovn og kjoeleskap, saa det er mulig aa lagre ihvertfall det mest noevvendige paa rommet ... Ogsaa er det wi-fi ... en dyd av noedvendighet naar jeg skal holde styr paa saa mange flighter.

Og naa skal jeg teste sengen. God natt!

Replying to Topic 'God paaskemorgen'

Morn morn fra varme Singapore. Her er det herlig, og langt på dag. Tredje dagen med å bare slappe av og noe sjåpping. Skal til skredder og har første runde prøving av dressen min, så får vi se om jeg kan bli pent kledd. :)

God morgen fra Norges Midtpunkt. Nå er det knapt 2 timer til taxien kommer og henter meg og det bærer avgårde til BKK igjen. Må vel snart pakke en liten veske med det aller mest nødvendige. Det blir en lang reise med relativt lange transferopphold i TRD og CPH denne gangen, men slik er det jo når jeg velger å bo så sentralt :p
I morgen er det i alle fall en betydelig bedre temperatur.. Og BIZ , send meg en PM så treffes vi !?

God morgon och glad påsk från St Raphael där jag besöker mor och far

Solen skiner och det blir nog en lite spatsertur upp i backarna senare för att njuta fullt ut.

Ha en fin avslutning på påsken vart ni än är.

God Morgen fra Beitostølen. Blir vel en tur ut på ski før jeg reiser hjem ikveld når trafikken (og UP) har gitt seg

Tilbake i tåkeheimen - etter en dag med mye sol og knallblå himmel i København i går. Nå skal jeg kun slappe av i go`stolen med bok, kaffe og noen internasjonale aviser (typografene nekter jo oss nordmenn aviser) Ha en bedre påskemorgen..

Jobb Jobb Jobb de neste 10 timene, men det gjør forsåvidt ikke så mye med 100% nå første dag. I morgen blir det forhåpentligvis bra vær og helikopter spotting på AHUS! :up:

God påskemorgen fra posisjon 59*45'09,3N 10*30'11,25Ø (iflg.guggelørt).Sent oppe idag.Sent i seng i natt etter litt feiring av ferdig baserelease,med U.S. filet mignon (er det noe yankee'ene kan,så er det kjøtt!),rødvinsaus og topp moden Barolo.1985 Barolo Rocche fra dyktige Vietti!
Nå står det en Sunday Brunch snart klar med egg og bacon,ferske frørundstykker og friskpresset appelsinjuice.Da kan det regne så mye det vil for meg! :devot:

God dag fra Bergen også !

-Her er det skikkelig "innevær" i dag. -Det er ca. 5 grader og det regner, ja det bøtter ned ! -Må ut med hunden,- men har ikke tengt meg andre steder i dag nei !

Har fyrt i ovnen,- for det var kaldt i huset,- skulle tro vi var midtvinters....

Originally posted by FBU 4EVER

God påskemorgen fra posisjon 59*45'09,3N 10*30'11,25Ø (iflg.guggelørt).Sent oppe idag.Sent i seng i natt etter litt feiring av ferdig baserelease,....! :devot:

Gratulerer , greit å bli kvitt støttehjulene vil jeg tro !

Fortsatt god påske fra Vollen.

/G

og da va jeg godt i gang med mine 11 timer på jobb.. skal sitter her på airportusen helt til ca halv1 i natt.. men så er det påskeferie (les: friuka) for mitt vedkommende.. :)

God paaskemorgen i fra oss veldig vest ogsaa...her er vi akkurat ferdig med en bedre paaskebrunch paa en av de lokale resturanter....fikk til og med skikkelig grovbraoed fra vaart lokale bakeri....saa den som leter finner annet sourdough og loffgreier selv her i USA...men naa er ikke Bainbrigde akkurat som resten av USA heller....naa staar lang paasketur med den lille beaglen, ned til en tomt vi droemmer mer og mer om...3+ maal med strandlinje og utsikt til snekledt fjell.....det er lov aa droemme

Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by FBU 4EVER

God påskemorgen fra posisjon 59*45'09,3N 10*30'11,25Ø (iflg.guggelørt).Sent oppe idag.Sent i seng i natt etter litt feiring av ferdig baserelease,....! :devot:

Gratulerer , greit å bli kvitt støttehjulene vil jeg tro !

Fortsatt god påske fra Vollen.

Klart det morsommere uten "støttehjul"! Nå står to turer til NRT for døren.Siden kommer enda en tur til SEA,så PVG og til slutt en tur til PEK,så det blir litt variasjon.
Flyr din bedre halvdel langt,eller er hun for ung?

/G

God kveld fra York!

Her borte er det stort sett business as usual hver dag i påskeuken, bortsett fra noen stengte banker osv. Vi har akkurat kommet tilbake fra en tradisjonell "egg hunt", så de to små er nå i besittelse av mer sjokoladeegg enn før påsken startet....

Back