God onsdagsmorgen

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Bergen. Er tydeligvis ikke helt kvitt jetlag'en ennå, siden jeg våknet for en stund siden, og det var sjanseløst å få sove lenger. Dermed var det bare å komme seg opp. Ingen store planer for dagen i dag, annet enn å sjekke inn for morgendagens ferietur til Canada og Aruba. Skal bli godt med et par uker i varmen nå, selv om det nok kan forventes like mye regn der som her i byen.

God morgen fra Frankfurt. Her ble det lite soevn, lys vaaken allerede kl 0330.....

Nachspiel i FCT i gaar kveld ble ikke gaernt. SMD for full musikk. Over til FCT igjen 0730 for aa faa seg litt mat etterfulgt av en Panamera transfer til LH440 som tar oss til Houston

Antar LH har kalt inn forsterkninger til FCT idag :p

"God" morgen fra Tananger

Her hadde man veldig lyst å snu seg rundt og sove videre da vekkerklokken begynte å torturere meg, men kom meg til slutt opp...

Kjenner at jeg gleder meg til jeg skal ut via FRA, bare så kjipt at jeg må tilbake igjen også :p

Ha en fin dag forumister, om du er på SMD2 eller ikke :)

God morgen fra Forus!
Da var det blitt en ny dag. Dagen er allerede kommet godt i gang.

På dagens agenda er det noen servere som må fullføres, et par laptoper og en drøss med småsaker...

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Lysaker. Sitter på kontoret og drikker kaffe. Litt anti-klimaks å komme tilbake etter den flotte RTW-turen, men men. I dag skal det jobbes med del 1 av TR :)

Thomas

God morgon frå Trondheim!

Forstår at det var på SMDII eg skulle vore -istaden blir det grovbrødskive og eit kontor. Ikkje noko FCT og kanappeer nei, og ivertfall ikkje noko "sjampis". Neste gong! ...neste gong. Flott det! ;)

-ha ein bedre dag! ;)

God dag fra Majorstuen! Nokså horisontalt regn i dag, hva nå det skal være godt for... Mørkeste november på mange år, vil jeg si. Kanskje trenger man en mørk øl. Have it on DO! :lol:

God morgen #2 fra Trondheim

Ingen sjampiser eller kanapeer her heller...bare knekkebrød og melk..:cry:
Rolig dag på jobb idag, etterfulgt av litt snekring i huset...det pusses opp....:)

Ha en flott dag forumister, og til de på SMDII - happy trails :D :D :D

God morgen fra LHs Tower Lounge. Begynner dagen med en GT til frokosten.....men kan like gjerne komme igang. LH biz til Houston om litt. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Her skal det handles gardiner til ny leilighet. Ikke akkurat en høydare men et must. Så bærer det mot nok en kveldsvakt på lufthavnen. Ha en fin dag der ute.

G'onsdag fra Arlanda. Tilbake på kontoret etter en kjapp flygning over fra OSL. Det begynner å bli mørkt og trist på morgenene nå... Litt tid med PC'n før det blir back-to-back møter ute på flygfeltet.

God morgen fra et nydelig vær på østkysten av Skottland,
Her er en bedre frokost inntatt Skene House Hotell i morgentimene og arbeidslysten er på topp. Det trengs i en utfordrende hverdag hvor utstyr for millioner fra en av våre hovedleverandører må leveres oss i tide for installasjon offshore.
Ha en fin onsdag Forumister.

God morgen fra Oslo med trist vær. Her er man dessverre syk, så skolen får vente!
Ellers ingen planer utover dagen, bare slappe av! :colgate:

Ha en finfin dag alle sammen! :up:

God morgen fra 25A LH440! Ombord og venter på servering! Ser ut til at vi har en super tur foran oss!

Ønsker alle en fin dag!

God formiddag fra Nærsnes. Ettermiddagen igår gikk med til å finne ut hvorfor garasjedøra ikke ville bevege seg. Endte opp med å løse ut den elektroniske leamikken og åpne døra manuelt. Mistenker tastaturkontrollen for å være defekt/flatt batteri. Men, men...fjernkontrollene virker enn så lenge.
Snart lunsj, det ble sovemorgen idag, og det skal ryddes, støvsuges og vaskes i forkant av årets rakfisklag den 20/11. Før det, så er det en vintur til Piemonte i Italia fra 7-11/11, etterfulgt av en tur til England og Scale Model World samt det britiske riksarkivet 12-16/11. Et par julebord innimellom blir det også. Hvem sier november er trist og kjedelig?
Ha en fin dag.

G'morgen fra Atlanta som melder om 14 grader og regn .. Ingen tegn til champis og kanapeer her heller, men det skulle ikke vaert meg i mot aa sitte i hoeyden og pimpe naa...

Her i GA vant den ene skurken foran den andre. Republikaner eller demokrat - de er samme ulla begge to og ikke verdt noens stemme.

God middag från Uppsala!

Regn och rusk och jag ser ut som en dränkt katt efter en snabb tur ut till butiken. Planen idag är att göra så lite som möjligt förutom att fortsätta söka jobb och tvätta.

Ha en flott dag forumister!

Og da passerer LH440 nord for Skottland paa FR24. Reg er D-ABVH for de som maatte lure ..

God ettermiddag, snart på tide med en retur over fjellet. Reisen vestover gikk greit med rødnesene, 50-60% belegg og ankomst på rutetid.

Ha en fin dag!

Attachments

• 031120101048.jpg
    031120101048.jpg
    53.6 KB · Views: 88
  • 031120101049.jpg
    031120101049.jpg
    39.2 KB · Views: 90
Back