God onsdagsmorgen

Her i NC fikk en fjomperepublikaner gjenvalg - og jeg som vanligvis heller republikansk pga oekonomipolitikk ville nok foretrukket demokratenes kandidat, det sier jo litt - men den gjenvalgt mr Burrs fantastiske reaksjon til the great recession og bankingkrisen var aa kjoere fra minibank til minibank for aa ta ut mest mulig cash over en weekend og jeg skulle gjerne sett ham ut av senatet...

CO fikk endelig ut fingeren og bekreftet min upgrade til BF for juleturen - saa faar man bare haape paa en oppgradert 757 ogsaa..

Tilbake fra vesten - måtte flire litt da det stod to fly på gate 31 og 32 i dag (et til OSL og et til RYG) og begge presterte å bruke "Oslo" som destinasjon under siste oppropet. Var noen som bommet på gaten sin, ja...På engelsk var det dog avgang "to Rygge"

Og det ser ut som at MegaDO'erene hadde det morro på overfarten til Houston .. fikk du være med på denne biten, Espen? :colgate:

P1050237.jpg

Vel, drinkene stræmmet fritt, selv om jeg måtte snike meg opp til first for litt årgangs champis og Johnny Walker Blue Label....men nå er vi på Mo's BBQ....heie Texas :p

Back