• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgen!

Ja, for oppe i nord ser det ikke bra ut de neste dagene, mildvær og regn fra fredag til tirsdag ifølge yr.no. Så det kan bli en svart Jul i seigmannsbyen....

Vel, naa skal jeg ikke til TOS,;):p men det ser ut som det blir drittvaer hele jula, ja

Har spurt om det før men uten å få svar......hvorfor driver dere nord for Sinsenkrysset å kaller hverandre seigmenn?

God formiddag fra Oslo. Min eneste fridag denne julen :cry: En tur til EU for å gjøre seg litt harry i ettermiddag. Tenåringen i huset tømmer kjøleskapet på 123, så her må det handles. Ha en god tur til dere som er ute og reiser.

Har spurt om det før men uten å få svar......hvorfor driver dere nord for Sinsenkrysset å kaller hverandre seigmenn?

Av en eller annen grunn er harstadværinger etablerte som seigmenn. Jeg har aldri hørt at tromsøværinger er det.;)

Jeg og ungene liker imidlertid seigmenn, og måtte kjøpe tre store poser når jeg var på snarvisitt i Tromsø i forrige uke. Noe må man jo ha å sette på pepperkakehuset...:)

Jeg og ungene liker imidlertid seigmenn, og måtte kjøpe tre store poser når jeg var på snarvisitt i Tromsø i forrige uke. Noe må man jo ha å sette på pepperkakehuset...:)

Der kom svaret! ;)

Nei, naa maa Helga komme med no eggroere snart :P

Hola fra Forus. Litt redusert stemning i dag. Hadde så inni granskogen vondt i ryggen at jeg måtte rulle meg ut av senga for å komme meg opp og bruke ekstra mye fantasi for å få på meg sokker og sko i morges. Men det gikk.

Ryggen har jeg aldri hatt problemer med før. Men forstår at jeg ikke bør vente lenge med å kontakte noen/spesialist hvis det varer. Får se hvordan det er i morgen. Men virker som det er i ferd med å løsne nå. Håper det bare er noen muskler som fikk strukket seg skikkelig. Hvis ikke blir det egenmelding og kiropraktorjakt i morgen.

Ha en fortsatt fin dag forumister!

God ettermiddag fra Sofia Central Bus Station. Dette er virkelig ikke min dag, ikke nok med at jeg ikke sov forrige natt - en forskinkelse sørget også for at jeg ikke rakk bussen til Doris / Union Ivkoni klokken 17:00 til Sliven, men det tenkte man ikke var så farlig, men siden mange bulgarske studenter går ut i ferie idag, så ble Globus ES sin bussavgang Sofia-Sliven klokken 18:30 helt fullbooket, så der kunne man bare glemme å få noen plass. Har en fire timers bussreise foran meg, så nå krysser jeg fingrene for at det er plass på Union Ivkonis 20:30 avgang til Sliven, vil nødig havne på fullt bulgarsk natt tog!

EDIT: Skulle selvsagt stått kveld, tror ikke en kaffe hadde vært så dumt...

Last edited:
Back