God onsdags morgen!

Ja, for oppe i nord ser det ikke bra ut de neste dagene, mildvær og regn fra fredag til tirsdag ifølge yr.no. Så det kan bli en svart Jul i seigmannsbyen....

Vel, naa skal jeg ikke til TOS,;):p men det ser ut som det blir drittvaer hele jula, ja

Har spurt om det før men uten å få svar......hvorfor driver dere nord for Sinsenkrysset å kaller hverandre seigmenn?

God formiddag fra Oslo. Min eneste fridag denne julen :cry: En tur til EU for å gjøre seg litt harry i ettermiddag. Tenåringen i huset tømmer kjøleskapet på 123, så her må det handles. Ha en god tur til dere som er ute og reiser.

Har spurt om det før men uten å få svar......hvorfor driver dere nord for Sinsenkrysset å kaller hverandre seigmenn?

Av en eller annen grunn er harstadværinger etablerte som seigmenn. Jeg har aldri hørt at tromsøværinger er det.;)

Jeg og ungene liker imidlertid seigmenn, og måtte kjøpe tre store poser når jeg var på snarvisitt i Tromsø i forrige uke. Noe må man jo ha å sette på pepperkakehuset...:)

Jeg og ungene liker imidlertid seigmenn, og måtte kjøpe tre store poser når jeg var på snarvisitt i Tromsø i forrige uke. Noe må man jo ha å sette på pepperkakehuset...:)

Der kom svaret! ;)

Nei, naa maa Helga komme med no eggroere snart :P

Hola fra Forus. Litt redusert stemning i dag. Hadde så inni granskogen vondt i ryggen at jeg måtte rulle meg ut av senga for å komme meg opp og bruke ekstra mye fantasi for å få på meg sokker og sko i morges. Men det gikk.

Ryggen har jeg aldri hatt problemer med før. Men forstår at jeg ikke bør vente lenge med å kontakte noen/spesialist hvis det varer. Får se hvordan det er i morgen. Men virker som det er i ferd med å løsne nå. Håper det bare er noen muskler som fikk strukket seg skikkelig. Hvis ikke blir det egenmelding og kiropraktorjakt i morgen.

Ha en fortsatt fin dag forumister!

God ettermiddag fra Sofia Central Bus Station. Dette er virkelig ikke min dag, ikke nok med at jeg ikke sov forrige natt - en forskinkelse sørget også for at jeg ikke rakk bussen til Doris / Union Ivkoni klokken 17:00 til Sliven, men det tenkte man ikke var så farlig, men siden mange bulgarske studenter går ut i ferie idag, så ble Globus ES sin bussavgang Sofia-Sliven klokken 18:30 helt fullbooket, så der kunne man bare glemme å få noen plass. Har en fire timers bussreise foran meg, så nå krysser jeg fingrene for at det er plass på Union Ivkonis 20:30 avgang til Sliven, vil nødig havne på fullt bulgarsk natt tog!

EDIT: Skulle selvsagt stått kveld, tror ikke en kaffe hadde vært så dumt...

Last edited:
Back