• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgen!

God onsdag fra vest hvor dagen er i ferd med aa begynne...starter med 10k foer kaffe...ser igjen ut som en nydelig dag....

Og her på FedEx kom jaggumeg en mann og installerte disse:

9ebee3cc.jpg

De gir riktignok bare vann, men man kan hvertfall late som det er øl :D

Du unngår SAS for tiden, skjønner jeg? Er det deres få sommeravganger som er årsaken? ;)
Neida, denne gang kun pga. DY hadde en avgang som passet mye bedre enn SAS sin nærmeste avgang. At de var 1000kr billigere gjør jo selvsagt ingenting :)

Neste uke er det nok tilbake hos SAS igjen. Har et åpent sinn vet du! ;)

Var da voldsomt så lenge du skulle være i HAM? ^_^

Noen ganger går det litt fort....men det står riktig på billetter ;) Vel, vel, siden jeg var i bestillingshumør idag så bestilte jeg også en tur-retur OSL-BGO ikveld, for å gå på fylla med noen dårlige venner der om noen uker:cheers:

Om de bor i BGO er de nok dårlige venner :D.

Når er du forresten på OSL den 22/9? Er der samme dag, men om du er der like tidlig som meg (avgang 07:50), er det kanskje for tidlig for en øl?

Om de bor i BGO er de nok dårlige venner :D.

Når er du forresten på OSL den 22/9? Er der samme dag, men om du er der like tidlig som meg (avgang 07:50), er det kanskje for tidlig for en øl?

Oslofolk i eksil ;)

Flyet mitt til HAM den 22/9 går først 20:35, så det er litt for sent

For sent? Kan du ikke møte Martin på morgenen for en øl og bare fortsette løpet på egenhånd fram til 20:35? :p

Evt. så rekker du vel innom jobben i mellomtiden? Jeg er jo boardingklar rundt 07:30 eller noe, så da rekker vel du jobben til ca. 08:00? :p

Her kom man seg til NYC(EWR) med SK903 på Economy Extra - godt fornøyd og klar for å gjøre byen utrygg!

Hjem igjen allerede lørdag kveld... Her gjelder det å være effektiv!

Og her på FedEx kom jaggumeg en mann og installerte disse:

9ebee3cc.jpg

De gir riktignok bare vann, men man kan hvertfall late som det er øl :D

Hmmm! De lignet da mistenkelig på tappetårnene for hvit- og rødvin ombord på SuperSpeed!!

God ide! Jeg skal spørre sjefen min om en dag fri slik at jeg kan sitte på OSL og drikke øl en dag:p

Hvis du har en forståelsesfull sjef er vel ikke det noe problem! Kan du ikke bare si at du er redd for å fly i mørket og derfor må være på flyplassen noe tidligere for å roe nervene??

BF:cool2

Ikke god ettermiddag her i Chicago. Småregner i dag, og det er en ting, men hotellet har problemer med varmtvannet. Ble en "nesten varm" dusj i dag tidlig, men nå er det helt tomt. Varmtvann er lovet ila. en times tid (samme de sa i dag tidlig). Kunne få en gratis øl i baren som plaster på såret, men takket nei og sa de kunne komme opp med noe bedre. :angry:

God ide! Jeg skal spørre sjefen min om en dag fri slik at jeg kan sitte på OSL og drikke øl en dag:p

Gjemmekontor? :lol:

Back