God onsdags morgen!

Utflyttet

Ute på tur
Osvnettidlig og var oppe tidlig i dag, og er for en gangs skyld bortimot utsovd. Ha en bedre dag rundtom i det ganske land! :)

Replying to Topic 'God onsdags morgen!'

PH-NDR var visst litt kjappere idag .....

Og med Kaptein Vinke Lanke i fin positur fra en ny Southwest 73W -
wavr.jpg

- oensker vi en god onsdag over vaar fredfylte flyverden .... :D

Stort spottermoete paa BFI i ettermiddag .. Bronko/Jet City, Royal King/Clickhappy og William Anthony/AirframeAS i tillegg til undertegnede hadde en time sammen langs gjerdet ved Midfield. Litt av en gjeng .... :p

Ellers boed dagen paa varierende vaer, men med melkesjokolade i sekken taaler man det meste.

Ny dag... I ettermiddag settes kursen mot København (med skib) og det blir vel da to forumfrie dager...(...men da er det jo god tid til litt juleshopping!) Ha en bedre onsdag...

God Morgon från Monaco!

Det är 17 Grader varmt ute och blåser halv storm. Ser fram emot att korsa landet till universitetet för min engelskexamen idag.

Ha en fortsatt fin dag.

Originally posted by Savipix
Det är 17 Grader varmt ute och blåser halv storm. Ser fram emot att korsa landet till universitetet för min engelskexamen idag.

DU har herved ingen rett til å uttale deg om noe på forumet lengre, helt inntil du slutter å nevne temperaturen der nede ;)

...och du gloemmer att jag tillhoer den naermaste kretsen kring Mullah CK. :p

Finns deleteknappar som sitter vaeldigt bra till paa min panel. :spin:

g'onsdag fra FBU. Det ble en slitsom natt i natt også - men alle ex-småbarnsforeldre jeg snakker med har ikke filla av sympati...gjeesp! Det ble en liten oppdatering av Scanair.no i går, blant annet har jeg (med hjelp fra Jens) fått tak i identitetene på de aller fleste av Sun-Airs 328'er - ingen JET-utgaver, dessverre.

oi-oi-oi - Monaco-svenske på powertrip!! Skummelt!

God Morgen fra Ålesund...

Siste dag heime før eg reiser over havet i morgen...... så idag er det på med vinterdekka slik at dei er klare til fruen trenger dei..

Ellers blir det en tur på svømmehallen med guttungen, er standard det på onsdager...

Over havet? Jeg trodde du reiste PÅ havet.....!

Men det er en fin dag på Oppsal også, guttungen måtte bespises et par ganger i natt, heldigvis uten at jeg måtte hjelpe til så alt for mye. Dagen skal i hovedtrekk benyttes til å vaske klær og heim, og til å ta det h e l t med ro.

CK, hvis det hjelper, så har du i alle fall MIN sympati!

God dag, fra Værnes.

Oppstykket dag med lange pauser på diverse flyplasser i vårt langstrakte og kjedlige land.

Ha en fortryllende dag!

Originally posted by TUC

Over havet? Jeg trodde du reiste PÅ havet.....!

Ja, når skuta kommer inn til Mobile i morgen kveld så må man reise "over" havet for å komme seg dit.. :)

Kort tur denne gangen, kun 3 veker.. Men så skal eg bort igjen 9. desember da..

Good etterbiddag fra lysaker

Helt ok dag, men har klart å bli sørpe forkjøla.. velvel det er bare høsten som setter inn..

Så var det lønning på kontoen idag også, slettes ikke ille selv om en snart er blakk igjen...

Kveldsvakt i dag så får se hva kvelden byr på av utfordringer

Pent høstvær ute, med andre ord overskyet og lett regn, samt runt 7-8 varme

Ja da er man ferdig på skolen for dagen... Sliten og hodepine, alt er som vanlig.

Heh, var en tulling i parallellklassen som lurte på om noen skulle ut og fly snart, for han hadde så lyst på et fly-belte, som han skulle bruke til belte (rundt buksa)... Tåpelig... :naughty:

Originally posted by CK

g'onsdag fra FBU. Det ble en slitsom natt i natt også - men alle ex-småbarnsforeldre jeg snakker med har ikke filla av sympati...gjeesp! Det ble en liten oppdatering av Scanair.no i går, blant annet har jeg (med hjelp fra Jens) fått tak i identitetene på de aller fleste av Sun-Airs 328'er - ingen JET-utgaver, dessverre.

oi-oi-oi - Monaco-svenske på powertrip!! Skummelt!

*hint* savner enda et ti-talls tester ;)

Originally posted by ph-ndr

Kommer du og legger datteren min, skifter bleie og mater mor, så skal jeg fikse testene med én gang....:spin:

Originally posted by Exiz

Heh, var en tulling i parallellklassen som lurte på om noen skulle ut og fly snart, for han hadde så lyst på et fly-belte, som han skulle bruke til belte (rundt buksa)... Tåpelig...

Er ikke den moten over for lengst? :)

Originally posted by Exiz

Heh, var en tulling i parallellklassen som lurte på om noen skulle ut og fly snart, for han hadde så lyst på et fly-belte, som han skulle bruke til belte (rundt buksa)... Tåpelig... :naughty:

Grr.. Jag skall nog hålla inne med vad jag tycker om den här idioten. Glad att jag kommer att träffa honom.

Originally posted by CK

Originally posted by ph-ndr

Kommer du og legger datteren min, skifter bleie og mater mor, så skal jeg fikse testene med én gang....:spin:

Deal, om du kan be henne holde seg til jeg er forbi OSL om to uker ;)

Back