Originally posted by Savipix
Det är 17 Grader varmt ute och blåser halv storm. Ser fram emot att korsa landet till universitetet för min engelskexamen idag.
Originally posted by TUC
Over havet? Jeg trodde du reiste PÅ havet.....!
Originally posted by CK
g'onsdag fra FBU. Det ble en slitsom natt i natt også - men alle ex-småbarnsforeldre jeg snakker med har ikke filla av sympati...gjeesp! Det ble en liten oppdatering av Scanair.no i går, blant annet har jeg (med hjelp fra Jens) fått tak i identitetene på de aller fleste av Sun-Airs 328'er - ingen JET-utgaver, dessverre.
oi-oi-oi - Monaco-svenske på powertrip!! Skummelt!
Originally posted by ph-ndr
*hint* savner enda et ti-talls tester![]()
Originally posted by Exiz
Heh, var en tulling i parallellklassen som lurte på om noen skulle ut og fly snart, for han hadde så lyst på et fly-belte, som han skulle bruke til belte (rundt buksa)... Tåpelig...
Originally posted by Exiz
Heh, var en tulling i parallellklassen som lurte på om noen skulle ut og fly snart, for han hadde så lyst på et fly-belte, som han skulle bruke til belte (rundt buksa)... Tåpelig... :naughty:
Originally posted by CK
Originally posted by ph-ndr
*hint* savner enda et ti-talls tester![]()
Kommer du og legger datteren min, skifter bleie og mater mor, så skal jeg fikse testene med én gang....:spin:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.