• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God onsdags morgen fra CNX

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
God morgen fra hytta. Etter drøye to uker her i Chiang Mai settes kursen sørover. Om noen minutter bærer det ut til CNX hvor Thai AirAsia skal besørge transport til HKT. Fint med direkte fly, da tar det ikke lange tiden før man har forflyttet seg fra fjellet til stranda. Ha en strålende onsdag😎

Glad vaffeldag som feires med gullvafler her på morgenkvisten. Arbeidet venter på toppen av byen før det blir et årsmøte i kveld som vel ender med nok et år som styreleder. Kjør på - vaflene venter!

Mulig det er en form for vafler å finne her i Chiang Rai, men tror jeg står over
2 uker unnagjort her (og 1 uke i Chiang Mai først) - hjemturen venter på mandag
Håper det fortsatt er nok fuel til flyene - ser ut som det meste går som normalt i lufta

Morn fra Tønsberg. Må etterhvert få sendt arvingene til barnehagen og meg selv til et tog retning Drammen.
Time på sykehuset i ettermiddag og kanskje en ørliten tur under kniven, men hverken stort eller alvorlig og jeg får lov til å kjøre meg selv hjem tilogmed. Rekker nok ikke engang å kvalifisere til sølvkort hos HelseNorge. Heldigvis.

God morgen fra elbilen, her er man på vei til frokost på Holmenkollen park med en kollega. Stolt pappa fikk meldinger fra eldste datter i går som var på Vålerenga kamp med tre venninner. Viktig å ikke glemme røttene sine

God onsdag formiddag fra Forus. E-posten min ble plutselig veldig stille. Så jeg stålsetter meg for en aldri så liten flom når den våkner igjen. Og når vi snakker om flom, så ser jeg at vi får en våt start på påsken dersom YR er noe serlig til å stole på. Neppe nok til å utløse flom, men nok til å få lyst til å holde seg inne. Dekkskift hadde jeg også begynt å tenke på, men værvarselet viser 0 som laveste temperatur noen av dagene fremover, så da blir det nok glatt i kuldegropa.

Nuvel. Kaffe, møter, og diverse kontorering skal nok få dagen i dag til å gå uansett...

G'morgen fra SC .. Ble en lang tur på morran etter en sen start, så her er jeg i gang litt senere enn vanlig. Svigerbeistet skal på noen dagers korttidslagring mens fruen skal igjennom et lite inngrep så det blir noen dager med både stress og avlasting. Mest av det siste, håper jeg.

Ellers ikke så mye som skjer. Mulig jeg drar bort til klubbhuset og klasker noen baller ut i villnisset.

Men ellers så er det i dag 23 år siden jeg knipset denne hærrrrrligheten på Boeing Field med Seattle i bakgrunnen.

N830BX.webp

G'morgen fra SC .. Ble en lang tur på morran etter en sen start, så her er jeg i gang litt senere enn vanlig. Svigerbeistet skal på noen dagers korttidslagring mens fruen skal igjennom et lite inngrep så det blir noen dager med både stress og avlasting. Mest av det siste, håper jeg.

Ellers ikke så mye som skjer. Mulig jeg drar bort til klubbhuset og klasker noen baller ut i villnisset.

Men ellers så er det i dag 23 år siden jeg knipset denne hærrrrrligheten på Boeing Field med Seattle i bakgrunnen.

View attachment 59318

Lang tynn ting.

God onsdag fra Chile. En liten smoothie i solveggen før dagens gjøremål. Tipper akkurat 20 grader nå klokken 10:30. ikke ille høstvær det. Ser heldigvis ut som det kan bli litt sol på Gaustablikk neste uke også. Ha en bra dag.

Rekker nok ikke engang å kvalifisere til sølvkort hos HelseNorge. Heldigvis.

HelseNorge sitt Pandiion kort er ikke noe å trakte etter, men veldig greit å ha i lommen når det trengs. God dag fra Kongsberg. Dagen har gått med til rutinesjekk inne på Rikshospitalet. Prøver og slikt var så bra som det kunne bli i min situasjon så det var bra. Tar litt på med de reisene til Riksen så godt å slappe av litt nå. Vi måtte avgårde 06.30 i morges for å nå dette. Var innom personalkantinen etter vi var ferdig der i dag. Maten er ok, selv om den også var bedre før. Men prisene for pasienter er helt ville. En skulle nesten tro det var en 3 stjerners michelin restaurant ut fra prisnivået.

Back