God onsdag

Savipix

ScanFlyer Rusty
God morgon forumister!

Ny dag här i BKK och idag blir det en tur till min gamla skola för att se förändringarna den har genomgått på 17 år.

Utsikterna för dagen är 36 grader och sol :) Ha en riktigt fin dag vart än ni är!

Solen er på vei opp over hovedstaden... Gårsdagens tur med rib i Oslofjorden var helt rå - anbefales. Det samme gjør stedet Villa Malla.

Nå venter en dag inne på kontoret - prosjektarbeid. I ettermiddag fylles huset opp med slekt og venner. Ha en strålende onsdag!

God morgen

Sola skinner og kursen settes snart mot OSL og en hektisk dag.
Ser ut som om det skal bli en småtravel dag med masse saker som skal avsluttes i forbindelse med månedsavslutning.

I ettermiddag blir det nok litt hagejobbing samt en tur til Maxbo for å skaffe litt planker og slikt.

Ha en flott dag

S

God morgen fra Stavanger!

Her skinner definitivt ikke sola, her regner det relativt godt og det er grått ute.

Først en kjapp kaffekopp til, så er det å komme i gang igjen. Blir en hektisk dag i dag og. Men i det minste så går tiden fort....

Vel, ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Her er solen på vei opp, jeg er nydusjet og halveis i frokosten og trøtt som en strømpe. Nok av rapporter og analyser som må lages på jobb idag og ikveld blir det å prøve ut pizzaen på Villa Paradiso.....så da fikk man nok en grunn til å drikke, itillegg til advarslene som MOW kom med igår. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo!

nydusjet, å dusja vekk trøttheten, nå er man straks klar for en ny dag på kurs hos Norwegian på FBU, i dag er det CRM som står på timeplanen atter en gang, men det er bare gøy å lære seg, kommunikasjon.

Litt grått ser jeg å litt småkjølig ute, får håpe temperaturen stiger!

Ha en flott dag folkens!

God Morgen fra Ryfylke!

Været er på plass, helt vanlig vestlandsvær. Har nettopp dysjet for å få konsentrasjon på topp, og trøtthet vekk. Får nemlig vite hva jeg kommer opp i eksamen i. Satser på Engelsk, men regner med det blir matte, siden det er typisk min flaks! :(
Ha en strålende dag!

God morgon frå Fornebu :)

Fint vær, og innejobbing. Jaja....sånn går no dagan......

Ha ein fin dag alle saman!

God onsdag morgen fra en natterangler :) Må bare si meg enig med EB ang. Villa Malla. Eneste som er plagsomt når man oppholder seg i nærheten er helikoptertrafikken dit. Parkering på Filtvet brygge er også stor morro å følge med på når det fylles opp i helgene på sommern, gjerne fulgt av stødige mengder alkohyler :P

Forrige tirsdag var det visst 15 ankomster med helikopeter...

God Morgen fra Stavanger:)

I dag blir det en oppfriskning av meg selv med tannlege besøk å nynorsk tentamen og frisør på slutten av dagen til forberedelse av min konfirmasjon den 10 mai:)

God morgen fra Moss :)

I dag er det fransk tentamen som står på planen, før det bærer rett på jobb.

Ha en fin dag alle sammen!

God morgen - da er man godt i gang her og unner seg en kaffe og forum-pause.

Leste en hotell-anmeldelse i går, hotell med pool og bar på taket. Så ut som flotte greier, men mannen som skrev er tydelig vis ikke spotter :lol:
The Hotel is very central for walking to the Mall's and very clean with
very polite staff who are always ready to help. The rooms are very well equipped and comfortable with 2 good sized beds. The only downfall was that it is on the flight path from the airport so during the day and come of the night the planes take of and fly over the hotel so you cannot escape the aircraft noise.
Må vel vere greit å ligge ved poolen med en paraplydrink å kikke på fly :cool:

Ha en fin dag, og lykke til dere som har tentamen i dag!

God morgen fra hovedstaden!

Blir en tur til frisøren etter jobb. Ellers ingen store planer bortsett fra å få unna litt arbeid.

I kveld blir det å sjekke at dressen er klar til bruk i helgen, da man skal delta på konfirmasjon.

Ha en fin dag alle sammen!

Leste en hotell-anmeldelse i går, hotell med pool og bar på taket. Så ut som flotte greier, men mannen som skrev er tydelig vis ikke spotter :lol:
Må vel vere greit å ligge ved poolen med en paraplydrink å kikke på fly :cool:
Hvilket hotell var dette? :cool:

God formiddag fra Krsand!

Regn i natt og sol i dag. Grei balanse det.
Sitter egentlig og venter på at noen nye tripreports skal bli postet her. Mange som har vært ute og reist i det siste, men TR'ene lar vente på seg! La dette være en påminnelse! :old.

BF:cool2

Sitter egentlig og venter på at noen nye tripreports skal bli postet her. Mange som har vært ute og reist i det siste, men TR'ene lar vente på seg! La dette være en påminnelse! :old.

Har vært travelt med enten jobb, drikking eller fotball denne uken......rapport kommer trolig imorgen kveld

Lettskyet og pent vær idag. Fri! Det blir en tur med cab'en idag. Kanskje også en tur til Asker for å handle inn litt nytt tøy.
Ha en fin dag!

God ettermiddag fra Mosjøen hvor man befinner seg på jobb fram mot kl 1800. Fruen er ute med jobben i kveld så jeg antar jeg får med meg noen en fotballkamp i kveld! :wow:
Ellers intet nytt fra midtnorge!

E!

Back