• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Jeg skal høre litt med folk jeg kjenner. Jeg kjenner jo mange i Bergen, men jeg vet om det er noen som har sponsorbilletter. Skal sjekke litt hvilke muligheter som finnes. Det er også en mulighet til å skaffe billett gjennom idrettslag. De kan bestille av kvoten på 1900 billetter. Skal se litt på mulighetene der. Jeg har vært litt involvert i KIF siste årene, men det har vært mest på friidrettsiden.

Har du kjenninger i idrettslag i Kongsberg er nok det den aller enkleste veien å få billetter.

Det er relativt mindblowing å gå rundt på OSL og basically bare se Airbus-SAS og ikke Boeing-SAS, når man har vært ute av gamet en stund.

Det er relativt mindblowing å gå rundt på OSL og basically bare se Airbus-SAS og ikke Boeing-SAS, når man har vært ute av gamet en stund.

Som noen av oss veldig veldig veldig gamle følte når vi gikk rundt og så Boeing-SAS og ingen MD-80 MD-87 eller MD-90 SAS :old

Tja cupfinalen har vært lettere de siste årene enn det tradisjonelt sett har vært. I fjor da cupfinalen var 1 mai var det vel mulig å kjøpe billetter i døra.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Tja cupfinalen har vært lettere de siste årene enn det tradisjonelt sett har vært. I fjor da cupfinalen var 1 mai var det vel mulig å kjøpe billetter i døra.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Sånn blir det ikke i år. Garantert!

Back