God onsdag

Jeg skal høre litt med folk jeg kjenner. Jeg kjenner jo mange i Bergen, men jeg vet om det er noen som har sponsorbilletter. Skal sjekke litt hvilke muligheter som finnes. Det er også en mulighet til å skaffe billett gjennom idrettslag. De kan bestille av kvoten på 1900 billetter. Skal se litt på mulighetene der. Jeg har vært litt involvert i KIF siste årene, men det har vært mest på friidrettsiden.

Har du kjenninger i idrettslag i Kongsberg er nok det den aller enkleste veien å få billetter.

Det er relativt mindblowing å gå rundt på OSL og basically bare se Airbus-SAS og ikke Boeing-SAS, når man har vært ute av gamet en stund.

Det er relativt mindblowing å gå rundt på OSL og basically bare se Airbus-SAS og ikke Boeing-SAS, når man har vært ute av gamet en stund.

Som noen av oss veldig veldig veldig gamle følte når vi gikk rundt og så Boeing-SAS og ingen MD-80 MD-87 eller MD-90 SAS :old

Tja cupfinalen har vært lettere de siste årene enn det tradisjonelt sett har vært. I fjor da cupfinalen var 1 mai var det vel mulig å kjøpe billetter i døra.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Tja cupfinalen har vært lettere de siste årene enn det tradisjonelt sett har vært. I fjor da cupfinalen var 1 mai var det vel mulig å kjøpe billetter i døra.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Sånn blir det ikke i år. Garantert!

Back