• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God onsdag fra Stavanger. 7 blå på termometeret da jeg kjørte hjemmefra. Kan lett venne meg til ferdig oppvarmet bil om morgenen.
Her er man et stykke på vei ned i dagens første kaffekopp og godt er det. Ha en fin dag forumister.

God morgen fra Mjøndalen. I pokerspråket ville man sagt at jeg ser Twin Otters 7 blå, og høyner med 7. Her er det også ferdig oppvarmet bil til unger skal kjøres i bhg m.m. Nå fyres det godt i peisen så blir det varmt på hjemmekontoret som åpnes om en halvtimes tid.

Ønsker alle en flott dag!

God morgen, her fra Hvalstad når jeg ikke opp men mine -11. Men ingen bil til levering av barn, da den har kona tatt, men kom oss til både barnehage og skole for det. Skulle egentlig dratt på hytta i dag, men med en værmelding som viser nærmere -20 i helgen, så ble vi heller hjemme. Null møter i dag, men en løpetur er booket inn i kalenderen. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Her sies det -10, føles som -17. Bilen er iskald men jeg skal kjøre akkurat null steder for øyeblikket så det går egentlig helt fint. Mitsubishi'en i stua durer som en helt, så godt og varmt er det uansett inne, og med kontor vegg i vegg med naboens bad får jeg mye gratis varme på "jobb".
Satser på at det plinger inn en SMS i løpet av dagen så jeg kan gå på helsenorge.no og lese "Ikke påvist"

God onsdag fra gjemmekontoret.

Nok å gjøre, som typisk på en onsdag.
i tillegg er det normalt halvtimes lange teamsmøtet erstattet av et på en hel time, der sjefen til sjefen skal fortelle hvordan butikken går. Det passer jo kjempebra.

Nei, får gå å ta på meg noe langermet, så jeg kan brette de opp og sette i gang.

Hsa en god en :)

God morgen. Her er frokost og lekser utført uten hyl og skrik, det gir en god start for min del iallfall. Nå er de unge håpefulle sendt på skolen og møtemaeatonen igang. Håper på litt tidlig cut-off så langrennskiene kan testes.

Morn fra Kolsås. Her sies det -10, føles som -17. Bilen er iskald men jeg skal kjøre akkurat null steder for øyeblikket så det går egentlig helt fint. Mitsubishi'en i stua durer som en helt, så godt og varmt er det uansett inne, og med kontor vegg i vegg med naboens bad får jeg mye gratis varme på "jobb".
Satser på at det plinger inn en SMS i løpet av dagen så jeg kan gå på helsenorge.no og lese "Ikke påvist"

Da jeg fikk en pinne opp i nese og ned i svelg her forleden tok jeg test fredag ettermiddag og fikk SMS kl 8 mandag morgen. Ikke påvist heldigvis. Kan hende det tok litt ekstra tid pga helg for min del. Krysser fingra for at det er noe annet rusk og ikke covid 19 du har.

Mornings fra Oslo - fikk ikke sove så godt i natt så er trøtt. Må ut en tur føler jeg, men frister ikke med Flyprats værmelding (kaldt og sånt) helt ennå. Får heller vente noen timer kanskje det blir litt greiere temperatur da? Kunne fint tatt en skitur, men er ikke så gøy med markastuer som er kun åpen for takeaway - eller helt stengt også tom. Satser på at noen av disse restriksjonene blir noe lempet på snart for markastuer er litt av opplevelsen når man går på en skitur.

God morgen fra et ensomt bortekontor ved en flyplass litt syd for Eidsvoll
Var 15 av de blå hjemme ved avreise, litt mildere i garasjen så gikk fort å varme opp Ibiza'n

Mener å huske at flighten til nabo'n går så sent at den som har den ikke kommer før i 16 draget. Så da blir det dansing på bordet og høy musikk hele dagen ;)

Nok å henge fingrene i så skal vel få tiden til å gå helt greit.
Til og med C moments sendingen jeg arrangerte for en kunde til Tripoli har gått greit. Så da tror jeg at jeg skal invilge meg litt mer kaffe

Med ønske om en god dag!

S

Mener å huske at flighten til nabo'n går så sent at den som har den ikke kommer før i 16 draget. Så da blir det dansing på bordet og høy musikk hele dagen ;)

Får vi se noe videoklipp av det? #dansdansdansoppåbordet

G'morgen ... både varmt og vått her i vestsørøst. Her skal det vaksineres, så pleiersken er allerede i gang med å preppe svigerbeistet.

Kommer sikkert en klagepost senere i dag med syting over hvor vondt jeg har det. Bare sånn for å sette stemningen. Jeg er vel førstemann her til å få den?

'Later ...

Kommer sikkert en klagepost senere i dag med syting over hvor vondt jeg har det. Bare sånn for å sette stemningen. Jeg er vel førstemann her til å få den?

WOW... får du den allerede? Heldiggris altså. Her er det snakk om at friske og raske unge voksne må vente til høsten med å begynne å få tilbud om vaksine. Det sa de i hvert fall på radioen i sted.

Jeg håper bare jeg kan få før oktober når jeg har første long haul booket i jobb. En jobb som skal rundes av med Jackson Hole... FY F*******N jeg savner JH. :)

Her har jeg fått rettet ut en bulk i bilen etter litt inside tips fra en medforumist. Ellers har jeg hjemmekontorert til den store sølvmedaljen og vært ute en tur på slakteren for å kjøpe biff til hælja.

Ah, og så irriterer jeg meg over auto-correct på Macbooken min mens jeg venter på iMac som faktisk skal komme i morgen står det. 1 uke før tiden. Det blir flott med Apple tastatur og mus til Apple maskin.

Ha en fjong kveld

WOW... får du den allerede? Heldiggris altså. Her er det snakk om at friske og raske unge voksne må vente til høsten med å begynne å få tilbud om vaksine. Det sa de i hvert fall på radioen i sted.

Vel, med Svigerbeistet i huset er vi i første gruppe som ‘caregivers’. Ellers hadde det tatt litt mer tid. Men som ‘transportarbeider’ er jeg ‘essensiell’, så jeg hadde vært i neste gruppe uansett.

Det gikk veldig smooth. Godt organisert i et stort og luftig lokale. Fylket lånte en ‘megakirke’ og jeg tipper dette også var test for senere rollout av større grupper. Skal tilbake på bursdagen min for skudd nummer to. Nå får vi bare håpe at ettervirkningen blir mild.

Back