• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God onsdag fra Forus. Dagen er så vidt i gang og det blir spennende å se hva den vil bringe. I kveld blir det konsert med Trygve Skaug. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra L1. Kontoret kaller. Barnevakt booket i kveld, så blir å ta med konemor ut på middag i Asker. Ha en fin dag

Hei fra lett tåke i kollen. Barna er foret med portugisiske sardiner, matbokser er pakket og far kan starte hjemmekontoret.. I dag er det først et 6 timers (!) Teamsmøte og en massiv hente/bringrunde og nok et foreldremøte.. SÅ.. Pizza og Pinot med troféfruen.

God morgen fra Thon Hotell Lofoten i Svolvær. Fin kjøretur utover hit i går og med brukbart vær. Fikk vært ute noen timer på ettermiddagen før det ble en utmerket middag på Bacalao. Nydelig tørrfisk! I dag er det meldt mye vær... Regnet blir etterhvert avløst av vind med opptil 27 sekund/meter. Da er det vel storm med god margin. Ha en roligere dag[emoji3]
a740105a962ba1c7d998ad4850174b03.jpg

Mornings fra Tunhovd!
Det er ingenting som å ligge under dyna med kaffe på sengen, Ni-timen pludrende med sitt og jøtulen brummende i bakgrunnen, mens det brygger opp til ruskevær der ute. Livet er såre godt!

896d7b4cd37059305540d4fe0d3b55ed.jpg

Med et noe utfordrende utevær, blir det inneaktiviteter idag. Gulvene trenger ihvertfall en runde, og vinduene takker neppe nei til litt såpe og vann.

Overdigg onsdag ønskes.

God morgen fra Thon Hotell Lofoten i Svolvær. Fin kjøretur utover hit i går og med brukbart vær. Fikk vært ute noen timer på ettermiddagen før det ble en utmerket middag på Bacalao. Nydelig tørrfisk! I dag er det meldt mye vær... Regnet blir etterhvert avløst av vind med opptil 27 sekund/meter. Da er det vel storm med god margin. Ha en roligere dag[emoji3]

Fornøyd med hotellet? Har tittet litt på det selv for en eller annen overraskelsestur.

God morgen fra bortekontoret. Kunne virke som om alle dem som hadde hjemmekontor på mandag og tirsdag satte seg i bilen i dag. Så det er jo fint.

Nå får jeg kare meg til Vindern og kjøpe lunch til alle på kontoret. Ingen planer ellers.

Ha en fin en

Hoy hoy og god onsdag fra hula i Bergen :)
Det ble en vår fotmarsj til jobb i morges, men det ser bedre ut for returen.
Den går imidlertid oppom til opphavet for middag, cowboystrekk og kaffe.
En dagvakt gjenstår, så er det hjem til Stavanger for en uke fri.
Ha en fin en! :)

Glad onsdag fra Sundvolden. Startet dagen med et godt gammeldags kundemøte i Asker før kursen ble satt mot Sundvolden. To dagers konferanse her....med bra avstand mellom oss 70 deltakere. Ha en bra onsdag du også.

God ferieonsdag.

Ikke skjedd stort sett mye mer enn en tur på Posten for å hente en pakke med innhold som har 18-årsgrense. Måtte visst vise legitimasjon. Hilsen Martin, snart 37.

Ha en god en, med eller uten voksenpakker :)

G’moorgen! Småfin dag her på lænne’ ... Sitter på terassen med bikkjene og andre kaffekopp og nyter freden. Kone og sønn er i Augusta så jeg har vært alene med svigerbeistet siden i går morges. Men nå er pleiersken her, så da kan jeg slappe av.

Hjemmekontoret skal åpnes om et par timer, men først blir det en tur til apoteket for å hente mer ‘sukkertøy’ til henne ... it never ends.

9252356aa7e7cbe631aa645f53d24c67.jpg

Fornøyd med hotellet? Har tittet litt på det selv for en eller annen overraskelsestur.

God morgen fra bortekontoret. Kunne virke som om alle dem som hadde hjemmekontor på mandag og tirsdag satte seg i bilen i dag. Så det er jo fint.

Nå får jeg kare meg til Vindern og kjøpe lunch til alle på kontoret. Ingen planer ellers.

Ha en fin en

Veldig fornøyd med hotellet. Midt i smørøyet (skal vel godt gjøres å havne på et usentralt hotell i Svolvær...). Veldig bra frokost, både med betjent koldavdeling og varmavdeling. Det ryktes også at frokostsalen serverer gode varmretter på kveldstid. Det skal vi sjekke ut om en times tid. Ellers ble jeg som statusløs (gull) Thon-medlem oppgradert til superior rom. Og så er det parkering i kjelleren om man ankommer med automobil. Summasumarum; tommel opp[emoji106]
Sitter forøvrig på pub’en Telegrafen på andre siden av torget nå. Kom nettopp en blomsterpotte fykende forbi vinduet her, orkan i kastene...

Back