• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag!

oskarflekkefjord

ScanFlyer Blue
God tidlig morgen! I dag skal bilen få omhaling til vinter og julebaksten skal i gang. Ellers ikke noe spess.

Men; i dette øyeblikk er AF55 IAD-CDG og AF65 LAX-CDG blitt divertert til hh. Halifax og Salt Lake City pga. bombetrusler.

Last edited:
God onsdag fra "Schlødarn" med tre minus og en flott novembermorgen. Kontortjeneste i storbyen med bart venter. Ha en flott onsdag!

God morgen fra Oslo nord - noe varmere i luften denne morgen - ikke alt dette frosne tåka - den sitter i luften med 0-1 pluss grad. Godt at det ikke er glatt hver dag på jobb.

Ser at hovedstaden flyplass at de benytter runway 01 når de ankommer OSL denne morgen. Så spottere som skal besøke - så er spotterplattformen ved SAS Museet flott sted å ta bilder/film :)

Ha en god dag videre.

Jan

God morgen fra Sola!

Mørkt ute, og enda stille og rolig på kontoret faktisk! 9 grader på veien og vindstille. Betraktelig mer behagelig enn været som har vært de siste dagene. Men det varer nok ikke lenge før det er på an igjen.

Som i likhet med mange andrem så får man ta skippertaket i dag og skifte til vintersko på husstandens biler... Men det er vel best å være føre var...

Ha en fin en forumister! :)

Morn fra Trondheim
Noen bittesmå,blå på termometeres i morres, men hva gjør vel det når man har Webasto på kjerra :D
Idag er det oppgjørets dag på kontoret, så det blir en dyr dag for forsikringsselskapene i landet vårt :p ;) Når det i tillegg er litt glatt på veiene og lastebilene i området kjører med usikret last ( heldigvis ingen personskader) så får jeg lønn i denne mnd også :D

Ha en strålende dag :) :) :)

Ålle az, nå er det i vannrett posisjon til 16:00 bob bob og strake vegen inn i "Finnskogen". En nattvakt til så er mye gjort. Ha en superduperflott onsdag. Kleeeeeemz

Mornings fra Prærien. Grått og trist, og arbeidsdagen ser ut til og bli akkurat like lite givende som i går. Lurer dog på hvor mange espressoer jeg klarer helle i meg i dag? Ha en fin dag

God morgen fra hovedstaden!

Her er man i gang med å gjøre et realt stykke arbeid for bolaget. Ingen møter i dag så da får man forhåpentligvis vært litt effektiv også.

Mornings fra Prærien. Grått og trist, og arbeidsdagen ser ut til og bli akkurat like lite givende som i går. Lurer dog på hvor mange espressoer jeg klarer helle i meg i dag? Ha en fin dag

Pass på at du ikke blir utbrent og overarbeida i dag da :lol:

God morgen fra Snillfjord! :)

Vær-status levner ingen tvil om at vi snakker mer vinterlige tilstander. 0 grader og frost på bakken, og det er til dels småglatt på veiene også. Men, så lenge snøen holder seg unna er jeg fornøyd. I går fikk man endelig utrettet noe fornuftig da man fikk flyttet om på spisestua og ryddet sammen en god del som skal gjenvinnes. I tillegg fikk jeg omorganisert hele 5 skap, og har i alle fall fått litt oversikt over glass og serveringsfat som tidlige sto hulter til bulter. Dagens planer er i kort form å forsette med aksjon ''ryddig 2 etg'', i tillegg nærmer det seg advent så mulig en skulle vasket gjennom noen gardiner også.

Ha en fortreffelig onsdag forumister, med eller uten tidlig førjul-stress! :D

I dag har jeg allerede rukket å bli bestukket!
Dog i armen på legesenteret. Full EU kontroll.
Status: Fit for flight og klar for LH F i morgen.
Glær mæ!

God onsdag fra Ruters grå. Sent oppe i dag men ble sent i natt. Formen er dog bra og som student kan man være fleksibel . Eksamenslesing og litt CV pynting står på programmet. Heldigvis ingen stikking på et legekontor og uheldigvis ikke Lufthansa F. Ha en trivelig lille lørdag

God dag fra Senator FRA. Topp tur med UA 764, sov hele turen. De har oppgradert servicen. Kassa-apparatet for øl,vin sprit er fjernet og mange tydelige oppgraderinger. Istedenfor gå rundt med vannglass, får alle så mange Dassani vannflasker som de ønsker :up:

I dag har jeg allerede rukket å bli bestukket!
Dog i armen på legesenteret. Full EU kontroll.
Status: Fit for flight og klar for LH F i morgen.
Glær mæ!

Turte han å sende deg av gårde til fytta??

God onsdag fra Skedsmokorset. Straks klar for dagens innsats hos den federale expressen.

Har forøvrig lurt på: Jeg har tittelen Service Agent hos Federal Express. Da må det vel være greit å svare "federal agent" når immigrasjonsfolka i USA spør hva man jobber med?

Nuvel. God onsdag ønskes :)

God formiddag fra lesesalen på UiS. Overskyet og regnbyger, og det skal visst fortsette slik utover dagen.

Ingen planer for dagen bortsett fra eksamensforberedelser. God onsdag videre! :)

God morgen fra Toronto. Skal straks hoppe i dusjen og komme meg til flyplassen. Boston neste. Der hadde jeg egentlig en busy dag, men det endte med å bare bli å spise en lobster roll med en kunde. Det skal jeg nok klare. Videre til LA i kveld.

Elefanten er ekstremt oppesen etter å ha løst et stort matematisk problem og forventer virkelig Nobel-treatment idag.

Ha en stilig dag.

God onsdag fra Sola. Hittil har dagen gått med til rydding og kassering på et lager. Faktisk ganske tilfredsstillende egentlig, for det blir jo så mye mer trivelig der da.
Ellers er været overskyet og mildt. På eftan skal jeg innom polet og starte med innkjøpene til årets julekalender :)
Ha en fin fin dag :)

Blåsete og vått her vestsøsrøstpå etter noen fine dager. Skal visstnok gi seg i løpet av dagen/kvelden. Deretter flere fine dager. :up:

Men bare jobb på plakaten i dag.

Back