God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings. Fortsatt regn i luften her i morgentimene i hovedstaden. Begynner dagen på trikken for å plukke opp bilen på Skøyen før det bærer til skogs. Ha en fin dag

God onsdag,da er det snart avreise til OSL for TG i C og F til Chiang Mai i Thailand for 3 ukers påskeferie.Må innrømme at det skal bli godt

God onsdag, da hadde man kommet på plass for litt jobb. Forelesinger senere i dag. Må ta å rydde hybelen min i kveld, det er et rotehull uten like nå. Problemet med å bo på 14 m2 er rett og slett plassen altså og da brukes ofte gulvflaten som oppbevaringsplass.

God onsdag formiddag fra Trondheim.
Her er man lettere redusert etter en spennende fotballkamp igår,glad det ikke ble ekstraomganger.På jobb til normal tid uansett, og dertil tilhørende oppgaver.Svigerinnen henter englebarna i bhg.idag, så rolig ettermiddag forventes :D:D

Ha en strålende dag :) :) :)

God morgen fra Gran Canaria. Mer opplevelser og ekskursjoner på tapetet i dag...

Ha en fin en forumister :)

God onsdag fra Asiana biz lounge i Seoul.

Kom over til Asia og Narita med ANA i F i natt. Super tur, dog ikke så veldig imponert over opplegget i Paris og maten ombord. Deretter var det Asiana over her, og nå er det snart sydover mot MNL om et par timer.

I morgen skal det bare slakes ved bassenget. Glær mæ!

God formiddag fra Lillestrøm, sjekket inn til HNL/"ReidarTown" i morgen.

Overnatter på SFO for å gjøre turen litt mindre slitsom. Heldigvis F EWR-SFO-HNL...:D

Last edited:
God onsdag fra en våt tiggerstad. Med booking-været vi har hatt de siste dagene er jeg nå oppe i 16 bookede turer fremover. Må snart se å komme meg til mer behagelige deler av verdens hvor man kan bevege seg utendørs uten trelags beskyttelse.

Ha en god en alle som sitter regnfast.

God formiddag fra Lillestrøm, sjekket inn til HNL/"ReidarTown" i morgen.

Overnatter på SFO for å gjøre turen litt mindre slitsom. Heldigvis F EWR-SFO-HNL...:D
Aloha!
Legger i vei i morgen tiiidlig med omtrent samme mål som dere, med en litt annen routing - #Ruter 865/490 OSL-FRA-SEA så plukke opp den lille italienerinnen og videre ut på Holmene på fredag med Hana som endelig destinasjon. Der skal det jobbes med 2 prosjekter - Mahalo !

OSL-FRA-SEA

Håper du får en av de nyoppussa A333, det var virkelig en fryd 7. mars da jeg fløy samme rute som deg :)

Ellers er det kos på jobb om dagen, med kun 8 timer hver dag istedenfor 10-12+, og straks er det langfri igjen med påske og greier. Herlig!

God onsdag fra Bergen. Her er det siste arbeidsdag (la gå, en kort en i morgen også) før turen går til det fjerne østen på påskeferie. Litt flying blir det også, med AY, MH og CX. Blir nok så kjekt atte!

God morgen fra United loungen på EWR. Landet nettopp fra SFO og har 12 timer stopp her før UA38 til OSL. Drar vel inn til byen og får noe godt å spise, century 21 og en tur i central park. Åh hva jeg skulle gitt for min egen seng akkurat nå!

Ha en strålings en alle sammen :)

God ettermiddag fra Forus,
En travel og grei dag i yrkeslivet.
Det er jo positivt!
Ingen flere flyreiser denne uken, thank God!
Det kommer en ny uke med et par reiser inn i påsken , så her er det bare å trekke pusten i øyeblikket.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

Påske? Hvem er det? :p

G'morgen fra det solfylte vestsørøst. Her har man rukket en tur på dynga med søpla og en kjapp svipptur innom Kroger på vei hjem. Nå venter en ny arbeidsdag. Stroganoff til middag med en Oberon til .. 'Here comes the sun' ... :D

1-IMG_1816__15551_zoom.JPG

God ettermiddag fra Forus. Her er man også på stø kurs mot påske. En påske som i store deler skal tilbringes på jobb. Like greit det. Har fri Påskeaften og 1.påskedag ihvertfall. Ellers skal det jobbes. Sånn blir det penger av. Jada.

Onsdagskvelden skal tilbringes på jobb. Satser på det blir en fredelig aften.

Back