• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings. Her rett nord for Nordpolen kan det meldes om -9,5. Straks frokosttid før jobben venter. Reisekabalen for våren kom på plass i går, så da skal det bookes to reiser, inkludert en på Old school-måten - over telefon. Ha en fin dag

God onsdag fra Forus!

God morgen godtfolk!

Trøtt.no er fremdeles status, og det blir vel ikke bedre på en stund tenker jeg. :drunk: Mye på agandaen i dag og, i dag ryker alt som heter telefon og PC'en overtar den rollen. Skal bli morsomt å se om det er brukere i dag som prøver å bruke PC skjermen sin som touch i dag???!

Ha en fin dag folkens! :)

Re: God onsdag fra Forus!

God morgen fra Kristiansand, kan melde om -4 ute, +25 inne og feber på +39. Godt dagens gjøremål kan gjøres fra laptopen. Blir i nøden en tur til Kiwi om jeg ikke får bestikket en av naboenes unger til å handle for meg :D

Ha en fin dag!

Re: God onsdag fra Forus!

God morgen fra Forus. På denne tiden i går satt man allerede og jobbet på spreng med diverse utfordringer bl.a en nettverksfeil som skapte litt krøll.

Nå i morges er det meget roligere og *knock on wood* så håper jeg at denne dagen blir litt fredeligere. Tid for kakao!

Grynt fra Tower lounge på FRA

Her sitter jeg i ørska etter en søvnløs flight fra ORD. Og her på flyplassen skal man være i en del timer før flighten til SVG skal ta av :cry:
Ønsker jeg hadde like liten connection som de som skal videre til BGO.

Veldig lite som man kunne foreta seg om bord UA907 i natt, mesteparten av Y+ hadde ikke AVOD (rad 19-26 tror jeg det var). Ikke det verste for så vidt, for jeg hadde med bøker å lese i, men når problemet med AVODen dro med seg det individuelle lyset over meg, pluss muligheten til å tilkalle crewet så ble saken en del mer irriterende. Når lyset ble slokket etter serveringen så fikk jeg flyttet meg til rad ett-eller-annet-langt-bak og sete B. Der funket lys og AVOD, men det var en del trangere enn 21A hvor jeg ellers satt. Der ble jeg sittende i noen timer å lese og å kikke på kartet.
Har lyst til å finne noen å kjefte på, men det vil ikke hjelpe noe uansett :headbang

Bedre utsikt fra Tower lounge enn fra den nye loungen innerst i A-pirene. Og da denne loungen ligger på riktig side av passkontrollen, så blir dette sannsynligvis den loungen jeg kommer til å bruke her på FRA i fremtiden.

Da en bedre dag forumister :)

God formiddag fra Forus,

Her skinner sola i øyeblikket. Det går nå definitivt mot lysere tider og dagene er merkbart lengere.
Dagen går med til planlegging av fase 2 på feltet med påfølgende møter de neste dagene. Spennende arbeid.
Ha en fin dag folkens.

God ettermiddag fra Skaun!

Her er også store deler av reiseplanene frem til Aug nå klare, og allerede neste uke blir det Malta-tur igjen, før London, Riga, Dublin, Manchester, Dublin igjen, Malta igjen, Las Vegas, Honolulu, Las Vegas igjen... Og enda er ikke alt kommet... I tillegg mumles det i kulissene at jeg må jobbe fra kontoret i Oslo et par dager i uken fremover.. Noen netter på hotell forventes ja... haha. :) Bra fruen ikke er medlem her inne. :) :)

Gleder meg til å se hva EBD gir, håper at overskytende poeng for oppnåelse kan flyttes til neste opptjeningsperiode, da har man kortet klart et par år fremover..

Ellers kaldt og fint vær, ikke noe snø enda og snart vår! Deilig! :)

Kos dere, hvorenn dere er!

Kim

G'morgen fra 'Hotlanta' som melder 11 kuldegrader ... :p Fikk en femminutters snøstorn i går, men det var heldigvis det hele .. sol og fint nå.

Har så smått begynt å forberede meg til båtturen om 11 dager. Første handling var å kjøpe inn et par Seahawks supporter-trøyer til Superbowlfesten.

God ettermiddag fra EVE. Dagens flytur går til OSL der jeg skal være til i morgen kveld. Om ting går som planlagt, så treffer jeg vel Harstads store sønn på flyet i dag også. Han er ikke kommet hit ennå i hvert fall.

Back