• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag!

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Hepp fra Bergen. Blir nok litt pakking før turen går østover i morgen, med bil. Redd det blir en laaaaang tur.

God onsdag fra midtausten.. Finfin dag i går med en lang svømmetur etterfulgt av nydelig polynesisk pizza, Stella, rypa I armkroken og Mad Men på skjermen.

I dag skal vi motivere mellomlederne våres med bowling og alkoholfri middag :drunk:

Nyt dagen..

God morgen fra San Marino, et nytt land på listen å krysse av. Blir vel en liten løpetur før kursen settes mot Toscana og en bakketopp i nærheten av San Gimignano, hvor vi skal møte resten av familien for å feire min farfars 85-årsdag de neste par dagene. Ha en fin dag

Last edited:
Morn fra busstoppet Maritim på E18. Sto strategisk tidlig opp i dag pga værmeldingen; nå unngår jeg å kle meg mer, og/eller bli våt ;)

PS: få fly det mellem OSL og SVG i sommer, greit nok. Men siste flight fra SVG kl 1915 uansett dag?! Hva har SAS og Norwegian tenkt med mon tro? :/

God morgen fra Sandefjord, sto opp tidligere idag... Ferie er ferie :P Ser ut at det blir litt trafikk på Torp i dag. 34 avganger er ikke lite på den lille flyplassen :-) Men det er jo bare positivt! :)

Bonjour fra Stavanger. Snart halvveis i arbeidsuken. Begynner å glede meg til helg allerede. Nuvel. Kaffe og diverse oppgaver står på plakaten fremover før man skal ut på middagsdate med fruen i ettermiddag!

God morgen fra Bergen. Heldagsmøte her i dag med middag på kvelden. Kom ned igjen fra Bodø i går og skal videre til Oslo på dagstur i morgen, så det blir en skikkelig reiseuke denne uken. Registrerer ellers at jeg tydeligvis er slettet fra "sende ut SMS listen". Ingen SMS'er denne uken heller. Har sendt spørsmål om dette til Gull e-posten, men der får jeg som vanlig bare bekreftelse om at e-posten er mottatt, og at det er lang behandlingstid (les: ingen svar). Jaja, slik går nu dagan!

God formiddag fra Trondheim
Vekslende vær her idag, litt skyer og sol med en temperatur på rundt 16-17 grader
Jobber og sliter for å ha alt klart til feiren - ser virkelig fram til denne ;) ;)

Ha en heidundrandes kjekk dag :drink :drink

God formiddag fra CDG! Her sitter man mutters alene og tvinner tommeltotter i *A First loungen. Venter på TG931 hvor lobster thermidor er bestilt, og dagens første verdensproblem er hvilken farge man skal velge på sitt kommende Rimowa kit ;) ha en finfin dag forumister!

God dag fra Luang Prabang:) Nettopp ankommet med Lao Airlines ATR72 fra CNX. Kapteinen kunne informere om at vi skulle lande på den nye flyplassen som åpnet i dag! Dette hadde jeg ikke den fjerneste anelse om, så det ble en hyggelig bonus. Innlosjert på Burarsari Heritage, fantastisk flotte rom i trebygninger i gammel kolonistil.

ImageUploadedByTapatalk1372243890.548968.jpg

Og å bli hentet av hotellets gamle MB 280S var heller ikke feil:) Selv om motorlyden kunne avsløre en mindre heldig organdonasjon...

ImageUploadedByTapatalk1372243941.119037.jpg

Ha en fortsatt strålende dag!

God onsdag fra stockholm, blir blue1 hjem i dag med 717! Som jeg syns er de beste flyene på scandinaviske ruter

G'formiddag fra WIAS West hvor arbeidsdagen straks starter. Til tross for meterolygenes mørke spådommer, har vi ennå ikke blitt utsatt for de spådde stormene, selv om jeg ser flyplassen allerede har fått seg en omgang i dag. Men dagen er fortsatt ung.

Ble en liten utflukt til Guy's Biscuit Barn på morran, da vi var for late til å lage frokost selv .. ;)

969883_10151451158201036_444616436_n.jpg

God dag fra SAS loungen på Kastrup! Snart avgårde med Sk901 i C for første gang, gleder meg!:) Ha en fin dag!

God dag/kveld fra Kaohsiung i Taiwan. Har i dag opplevd Lotus Pond, en innsjø som er pepret med severdigheter. Trip report dukker opp senere i sommer :cool:

Jodeleihoo fra Chicago! Her sov man helt til kl 0830 i dag og igjennom hele stormen som raserte i natt. Fikk to meldinger på iphone om flash flood warning in your area.. Ikke sant ;). Kjellerpumpa jobber fortsatt overtid, så det har nok kommet noen bøtter, ja.

I dag er målet å komme seg igjennom halvparten av uleste eposter og få ferdig 4 presentasjoner og noen flere kontrakter.

God onsdag aften!

Da teller man kun 2 dager igjen til ferie. Sparkende Foting har begynt å gjøre litt research på London. Blir stas å fly BA og teste kantina i London. Har gitt beskjed om at han nok må satse på å ta med medbrakt ^_^
ImageUploadedByTapatalk1372266494.561027.jpg

God onsdag aften!

Da teller man kun 2 dager igjen til ferie. Sparkende Foting har begynt å gjøre litt research på London. Blir stas å fly BA og teste kantina i London. Har gitt beskjed om at han nok må satse på å ta med medbrakt ^_^
View attachment 35010

Ha ha, fine Sparkende Foting... Håper han kommer til å kose seg i kantina.

God kveld fra Lillestrøm.

Skal vi se heeeeer.... BLARG? Jo, det tror jeg oppsummerer det meste.

Misunnelig på MOW's biscuit barn. Men om to uker skal jeg på LHR kantina og raide de nye kjeksglassene deres. Noen av dem er så sykt gode.

Vel... God kveld!

Back