God onsdag morgen

Commuter

ScanFlyer Silver
Gjesp fra Bergen!

Jeg trodde det var siste tur i forrige uke, men plutselig dukket det opp en kjapp tur i dag også. Full fart over til Oslo, hjem med 277 og så blir det forhåpentligvis juleferie ut året.
Nå er det bare å få banket inn nok koffein før jeg setter meg i bilen slik at jeg i alle fall greier å holde meg på veien på tur oppover til Flesland.

Ha en sabla fin onsdag folkens!

Gjesp fra Stavanger. Her er det to timer igjen av nattevakt. Må jobbe hardt for å holde øynene åpne. Men men. Blir vel en kaffekopp til før jeg drar hjem. Så det skal nok gå fint. Skal bli gruelig godt å pakke seg godt under dyna ja.

Last edited:
God morgen fra Forus!

Da var man atter på plass til en ny dag.

Kaffen står på pulten og det er å komme i gang med dagen. Kjenner at kroppen ikke er frisk, så strengt tatt burde man vel være flink guttå holde sengen?

Men tross alt, dagen er ikke den verste, fikk en hyggelig overraskelse, traff for en gangs skyld på en BMW som oppførte seg korrekt i trafikken og var hyggelig. Han hadde til og med ettermontert blinklys! ;)

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra 3A på SK205. Årets 25. og siste KRS-tur står for tur, og blir vel også min siste flytur i år. Når jeg kommer hjem bærer det rett til Ikea før man gyver løs på greiene med umbraconøkkelen i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra gullstua på OSL. Her er det snart jul; pepperkaker og sild står på bordet i dag. Sannsynligvis årets siste reisedag her også.

Ha en fin dag.

Last edited:
Når jeg kommer hjem bærer det rett til Ikea før man gyver løs på greiene med umbraconøkkelen i kveld. Ha en fin dag

Hvis du ikke skal skru deg i filler anbefaler jeg en drill :lol:

Da sitter man på flybussen med geipen på fanget. Nattvakten er over og jaggu ble det ikke en flott B767 fra TUI på brikken underveis til bussen. Kom sluddbyger på morran men det ga seg fort. Var kun for å tirre Plasstjenesten som hadde tørrlagt alt av TXW og RWY`s tidligere i natt :71: Noen ganger er det faktisk greit med innejobb hehe...

Ha en fantastisk dag med nisseluene tredd godt ned over øra.

Forsiktig nå, exel-mafiaen skrur sikkert til det stopper, og det gjør det ikke hvis du skrur IKEA med drill :cry:

Han har jo så vidt begynt om ikke annet.

cb1be3fa714e321327339f8f2794316d8b1ac47d_m.jpg

God morgen fra en liten pizzabil på tur fra Sandnessjøen til Utskarpen..
Etter gårdagens friske landing på BNN og tillhørende Taxitur til SSJ håper jeg værgudene spiller på lag i kveld, så jeg kan ta natta på Bryne.
Om ikke sløyfer jeg sansynligvis Stavangerturen, men det er maange timer til enda.
Dette er i allefall min siste reise med jobb for året..

Dagen går med til åpen dag og prating med potensielle kunder, greit å være under tak med slikt vær...

Har aller mest lyst til å krype under dyna igjenn, men den gang ei...

En god dag til dere alle.

Last edited:
God morgen, lusekatter og gløgg krydrer morgenen her på jobb godt! MEN! Jeg har ikke tid til jul enda, kan noen utsette den med 4 - 6 uker?

Ha en fin dag.

Stort gjesp fra Stavanger. I dag skal jeg kanskje bestille Pan Am modell :) gleder meg noe enormt, våknet til det samme været pokker. Kan vi ikke få noe sol snart på Vestlandet, må også snakke med SAS om poengene jeg ikke får på eurobonusen. Ha en bra dag flyvenner.

God formiddag frå FBU!

I dag blir det antakeligvis min siste flytur i år også. Er jo lov å håpe på eit huskjøp i Stavanger før nyttår, som vil gi ei reise, men det ser vel ikkje slik ut :cry:

Ha ein fin dag alle saman!

Godmorgen fra København, hvor dagen skal tilbringes med at lave business-plan for et nyt projekt på kontoret.

Skal også lige finde tid til at sende en klage til TUIfly Nordic, der "brillierede" med at glemme at give svigerforældrene champagnen og chokoladen vi havde bestilt i forbindelse med deres fødselsdag, som de fejrede på et TUIFly til CUN. Absolut ikke imponeret over TUI - ej heller deres kundeservice, der intet ville hjælpe med pr. telefon, så nu skal jeg altså bruge en masse tid på at sende en skriftlig klage selvom det er dem, der har lavet en fejl og sat os i en kedelig situation, hvor vi i 2 uger har forventet at vi har givet svigerforældrene en gave uden at de har fået noget som helst.

God dag til alle...

Hepp hepp fra Krsand!

Dagen startet med en kraftig forsovelse! Så da fikk man fart på seg da man først våknet.

Gledelige mailer fra et tyskt flyselskap som tilbyr biz billetter ut av OSL for bare kr 9999 og bare i dag til diverse destinasjoner. Regnet meg frem til at en rundtur til Sao Paulo ville gi ca 26k poeng. Så kanskje en milage run var på sin plass i januar?

Eller vil SAS komme tilbake med doble grunnpoeng i januar? I såfall er det jo bare en t/r BKK i Extra som skal til for å få gullkort igjen.

Desissjens Desissjens........ Gruble Gruble.....

Heeeeei! VikingLotto i dag med 150 mill i potten? Slår den inn driter jeg i prisen og reiser jorda rundt på First class i stedet, hehe!

Er det rart jeg drikker????

BF:cool2

God formiddag fra et forblåst Trondheim. Startet dagen med legebesøk og endte opp med sykemelding ut desember....:( :( :( Skikkelig dårlig timing i innspurten til jul med en rygg som ikke virker. Ønske meg en ny til jul :headbang
Ha uansett en flott dag med eller uten ryggkollaps. ;)

God lunch fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor og godlunch idag. Pata Negra skinke fra Jakobs, vellagret Manchego ost og Munkholm Munchener. Alt slafses inn med fingrene (ikke Munkholmen). Elefanten har fått Mozart kule. Livet smiler.

Ellers sitter jeg og den mye MAC'en og skuler på hverandre. Vi er ikke dus enda, så det jobbes på PC.

Ha en fin, fjong, forblåst og regnfull dag alle sammen.

G'morgen fra Cumming! Støl og sår etter å ha brukt gårsdagen til å sette sammen badestampen som ankom fra Seattle mandag. Ferdig sent i går kveld, og alt som gjenstår er å fylle vann og tenne i ovnen. Skal testes i kveld. :)

Både ukestart og helg i dag, i morgen blir det en fem timers kjøretur ned til Statesboro hvor eldstemann har avslutningsseremoni på universitetet. Jobbsøking er i full gang og han planlegger å slå seg ned i Washington. Dvs helst den i vest, men også den i øst er sv interesse da det er mye jobber innen hans felt der (GIS, for de som vet hva det er).

Men nå - frokost, opprydning på 'byggeplassen' og en tur til dynga før arbeidsuken åpnes (og avsluttes).

G'morgen fra Cumming! Støl og sår etter å ha brukt gårsdagen til å sette sammen badestampen som ankom fra Seattle mandag. Ferdig sent i går kveld, og alt som gjenstår er å fylle vann og tenne i ovnen. Skal testes i kveld. :)
Stilig! Må ikkje den sette seg litt først? Svigerfar satte saman sin i sommar, og skulle koke svigermor, men det tok tid å få temp. Blei bare usle 24 grader første kvelden, også lakk den som ein sil inntill den fekk trekt seg til ;)

Klokken er 14:10 i Gamle Oslo og mørket begyner å falle på. Og det er fortsatt over tre timer til arbeidsdagen starter, fra sofaen. Får vel lage meg en pizza etter hvert. Noen ansjoser skriker etter å bli varmet opp. God onsdag og god bedring !

Back