God onsdag morgen

Commuter

ScanFlyer Silver
God morgen godtfolk!

Her er første kaffekopp inntatt, og det er av gårde til Flesland om få minutter. Litt spent på dagens tåkeform på Flesland - flyet mitt er forsinket ti minutter allerede, så vi får håpe at vi kommer oss av bakken. Her i Bergen Nord hadde i alle fall ikke noe fly fått lov til å ta av nå så jeg krysser fingrene.

Ha en flott og tåkefri onsdag godtfolk!

Heisann nå er vi pigge gitt. Noen få timer igjen på jobb så er det strake veien hjem til bingen. Tåken ligger under TWR i skrivende stund, altså 93 meter. Er jeg heldig forblir det sånn til jeg drar hjem. Hadde vært fint å fått soloppgangen under slike forhold. Ellers blir de siste timene kaffeskylling til man ser mannen med ljåen. Her skal man ikke pludre bort ett sekund arbeidstid ;) Ha en fortreffelig dag.

God morgon frå Sola Lufthavn!

Tåka ligger lavt, flyet står ikkje på gate... Satser på det ikkje blir altfor store forsinkelser.

Ha ein tåkefri dag alle saman! ;)

God morgen fra Stavanger. Hører at tåka står lavt. Satser på at det ikke gir seg utslag i kollektivtrafikken. Straks på vei til Forus for en ny arbeidsdag. Kjenner det på kroppen at jeg ikke fikk meg en middagslur i går. Får vel ta det igjen i ettermiddag kjenner jeg.

God morgen fra en av Ruters blå, på vei til Flytoget. Ikke noe tåke i Oslo sentrum, men det sies den trives godt på jordene på Øvre Romerike. Dagstur til KRS står på programmet, hvilket også denne gangen betyr SK205 og SK216. Ha en fin dag

Utrolig trøtt morgen fra Narvik. Fikk ikke sove før nærmere 2 i natt, og det kjenner jeg nå. Jaja, får vel bare det bite det i meg. Blir en lang dag i dag, så her er det ingen tid å miste.

God morgen fra tåkemoen. Flyet har kommet så da kommer vi oss nok av gårde også. Ser ut til å bli årets modell av Q400 som skal stå for propelleringen i dag. Ha en fin dag.

God dag fra Seoul. Sitter og nyter en ingefær-te i Old Tea House som ligger i Insa-dong. Et sted som kan anbefales varmt til alle som skal til Seoul.
Håper tåken letter, så dere alle kommer dere i luften i dag!

Ønsker dere alle en god dag!

Godmorgen fra Skåne.

Junior aflveret i Dagis og dagens første kaffe (eller hvad man nu kalder det de serverer her) drikkes hos Bilia, hvor Volvoen må have ny plastikkåbe på bakspejlet. Det må være en af verdens højeste plastikkilopriser.

Ellers er check-in til aftenens SK973 overstået i nat og et C-E-F sæde, med D frit er reserveret. Med lidt held forbliver D frit, så junior kan få 2 stole at sove på i nat. Der skulle stadig være nogle ledige pladser.

Ellers håber jeg at SAS IC ikke forsinker os eller aflyser. SK973 igår blev udsat til idag, 909 aflyst idag - så ikke alt flyver efter planen.

Ser ud til vi skal have OY-KBC som kommer ind fra NRT planmæssigt.

God dag til alle :)

God morgen fra et tåkefritt KRS. Og det var sannelig på tide, da man har hatt tåke her konstant den siste uka.

Måtte en liten tur innom jobben på morgenkvisten i dag før man kaster seg over gjennstående oppgaver innen flytting. Merker jeg nok er litt stressa rundt dette, da jeg har drømt noe infernalsk de siste nettene. I natt flyttet jeg ut alt av leiligheten, og var noe skuffet da jeg våknet og så at så ikke stemte. Er det rart at jeg drikker!

Akk ja! Bare å kaste seg over arbeidsoppgavene, det blir nok sene natta i dag også!

Ord for dagen: Led meg ikke inn i fristelse! Jeg finner veien helt fint selv!

BF:cool2

God morgen, om litt under tre timer er vi over halvveis i arbeidsuka og helgen nermer seg virkelig med stormskritt! Håper at tåka ikke får ødelagt flyturen for dagens forumister, og spesielt unner jeg FlyHi som skal på langtur!

T-9 til NYC nå..ha en fin dag!

Håper at tåka ikke får ødelagt flyturen for dagens forumister, og spesielt unner jeg FlyHi som skal på langtur!

Heldigvis ser det ud til at sidste uges tåge er forsvundet fra CPH-området, så det er ikke min største bekymring. Langt større bekymring er TECH på SAS IC-flåde ;)

Med SE-REF holdende i EWR med motorskade og en 9-10 timers forsinkelse på gårsdagen SK973, så skal der ikke meget til før der kommer følgevirkninger på øvrige IC-ruter.

Men indtil videre ser alt ud til at gå planmæssigt - for os ihvertfald...

FlyHi!
Skal du til BKK må du huske å ta med gummibåt, så du kommer deg litt rundt! :colgate:

BF:up:

FlyHi!
Skal du til BKK må du huske å ta med gummibåt, så du kommer deg litt rundt! :colgate:

BF:up:

picture.php

Skal heldigvis videre til HKT ;)

God morgen fra OSL

Her har man plantet seg ned foran PC'en med kaffekoppen og jobben med å få fyllt om flyene våre er i full gang.

Tåka er også i ferd med å forsvinne, så en kan kanskje ta med kamera ut når maskinen kommer for å ta noen bilder i dag. Vi får se hvor mye som skjer ellers.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God dag fra Akersgata. Snart klart for vinlotteri. Vi krysser fingre. Amsterdam-hotellet ordet seg i går, god service fra svensktalende dame på Booking.com.

Intet på tapetet i ettermiddag, men en tur inn om Polet for å skaffe seg noen juleølflasker blir det. Greit å ha noen Nøgne Ø på lager.

God onsdag!

Intet på tapetet i ettermiddag, men en tur inn om Polet for å skaffe seg noen juleølflasker blir det. Greit å ha noen Nøgne Ø på lager.

Husk at ICA har mer enn halv pris på Nøgne Ø sammenliknet med polet! Meny er også en god del billigere :cheers:

Husk at ICA har mer enn halv pris på Nøgne Ø sammenliknet med polet! Meny er også en god del billigere :cheers:

Det gjelder vel bare for Nøgne Ø med støttejul for uerfarne ølfarere ;) Har ikke sett mye til Nøgne Ø Tiger Trippel eller India Pale Ale hos hverken MenyICA eller vennene deres.

Her på Helsfyret går dagen sin gang - vi holder TaxFree butikkene i gang på OSL :p en flott morgen over Bundefjorden i dag tidlig - med en Malabar i kaffekoppen - håper jeg rekker en tur inn til Elvåga før mørket kommer. Ha en fin dag

God ettermiddag/kveld fra FedEx. Artig overraskelse da jeg kom på jobb i dag: 10 sånne var blitt levert, og har hatt sin første arbeidsdag i dag.

458a0aa0.jpg

Back