God onsdag morgen

God dag fra hovedstaden i Europa! Behagelig og mildt sagt overraskende mye plass på begge flightene ned i går (OSL-BRU kunne ikke ha flere enn knappe 30 passasjerer i en -700; jeg talte 16-17 individer der jeg satt bakerst i flyet, 5-6 på økonomi ekstra og 5-6 på business class).

Første fjerdedel av konferansen unnagjort. I morgen ettermiddag er det London by means of Eurostar. Fredagskvelden skal jeg snike meg til Cranebank og fly litt B744-simulator igjen... Ja, ja, hver sin smak tenker man sikkert... :)

Last edited:
God midtpådagen fra Kløfta.
Det kjennes ut som det ble nok vin i gårkvell, både salgs -og serviceavdelinga, samt ledergruppa og endel leverandører, var på "BAR" i Bygdøy Allè. Der ble en vanvittig god middag fortært, sammen med friske mengder vin og på toppen av det hele et glass med Hennesy.

Ellers har sola tittet fram og det er håp for godt flyføre for alle som skal tilbake til sine respektive bosteder etter to dager med kursaktivitet.

God ettermiddag fra UiB. Siste innspurt før eksamen på fredag, så nå leses det for harde livet, og lovsamlingen får kjørt seg. Jaja, sånn er livet. Merker det skal bli godt med helg snart. :p

God ettermiddag fra HT i TOS, hvor jeg viser russisk kunstfilm for TIFF.

Blir en slitsom dag etter en vellykket åpningsfest i natt. :D

Oppdatering fra utlandet: Venter på atc som har litt kø, deretter 10:30t vestover. Stappfull jumbo i dag, ble 'invol ugrade' igjen, denne gang i gaten med kommentar 'have fun'. Begynner å bli god treffrate på den der, nytt kabininteriør er det også :D

God tur til deg og alle dere andre som skal på julebordet! :)

God morgen fra rett ved LAX. Sovet godt her hos Hilton, og snart går tuden videre herfra til SEA, via LAX. Hadde også fått sms fra banken, om at lønna var kommet inn, og med masse overtid i Desember, var den faktisk på mer enn jeg hadde turt å håpe på :drink

God hva-det-nå er, ønskes alle :)

Ehm.. onsdag, ja..

G'morgen også fra ATL. Herfra er det litt kortere vei til SEA, så jeg begir meg ikke på vei før i morgen tidlig.

Grått og trist her i Alpharetta, men isen er smeltet og det står nå bare igjen noen triste og forminskede snømenn her og der ... vanlig arbeidsdag i dag, og nå venter en ny kaffekopp ..

Og da fikk jeg brev fra Delta om at det er på tide å sjekke inn. Så da får jeg vel gjøre det, da .. ;)

God lunch fra Chicago. Her er man akkurat ferdig med halvdagsmøte, akkurat i tide til å se 945 med Seattlefarerne flakse inn mot O'Hare. Stikker opp dit om en halvtimes tid for å ta en pitstop pils før man sender dem videre

God kveld fra hovedstaden.

Bookingfingern fikk lekt seg litt i kveld også og resultatet blir et gullkort fra BA senere i år :p

Nå er det tid for litt is.

Ha en fin onsdagskveld!

God kveld fra Oslo..
Da var man hjemme igjen etter en snartur i London. Helt grei hjemtur med LN-NOI i ettermiddag.
Og nu er det en tur på supern nedi gata her som står for tur..

Forsatt god kveld :)

Jepp jepp.. Da var man i julebordmodus! Håvard og Speedy ble møtt i baren på Hilton O'Hare der vi fikk oss ett par kalde..

De er nå prekivert og har avgang med UA929, en vakker 757 til Seattle

God tur!!

God kveld fra Lisboa

Siste kursdag er avsluttet og eksamen står for turen i morgen. Satser på at det går greit og at man slipper hjemreise i skam på Fredag.

Ble middag på KFC i dag. Litt artig når en McDonalds ansatt snek seg innom og handlet litt i full uniform.... Hun var bare litt flau :)

Nå blir det en kjapp gjennomgang av notater og kurs materialet før det blir å finne køya.

S

God kveld fra Lisboa

Siste kursdag er avsluttet og eksamen står for turen i morgen. Satser på at det går greit og at man slipper hjemreise i skam på Fredag.

Ble middag på KFC i dag. Litt artig når en McDonalds ansatt snek seg innom og handlet litt i full uniform.... Hun var bare litt flau :)

Nå blir det en kjapp gjennomgang av notater og kurs materialet før det blir å finne køya.

S

God ettermiddag fra YYC

Det ble en litt lengre flight enn jeg hadde trodd, men det gikk nå fint.
Sitter ved gate B22 for neste flight videre.

Av en eller annen merkelig grunn så er jeg ikke trøtt en gang... :8:

Men blir sikkert det ved ankomst hotellet.

God natt er det vel å si der hjemme :p

Back