God onsdag morgen

BSSW

Browncoat
"Morgen" fra Tananger...

Sliter med å få sove, så har dermed valgt å stå opp en time tidligere enn planen.

Som nevnt en annen plass, trillekofferten er ferdig pakket, fotobagen likeså. Innsjekk er foretatt og seter for dagens 3 flighter er valgt.
Man er dermed klar for SEA-tur ;)

Ha en fin dag forumister :)

Blei lite søvn på meg og, men sitter no på reisas første leg, TRD-OSL, sete 6a i LN-BUE

Seattle om ein del timar ;)

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra Stavanger!

Forum skumleses og kaffekoppen nytes mens jeg venter på at skyss skal dukke opp utforbi kjøkkenvinduet.

Er et logistikk-mareritt å bare ha en dispobibel bil i hustanden gitt :drunk:. Vel, jeg overlever vel noen dager til.....

Til dere som skal til Seattle, god tur godtfolk!

Ha en fin dag forumister! :)

Noen til Seattle, men jeg kun til OSL for et 3-timers møte. Etterpå er det strake veien hjem for å nyte resten av dagen med fruen. I skrivende stund er det fullmåne over Oslo, et utrolig vakkert syn med byen badet i månelys.

Mornings fra et av #Ruter's transportmidler. Opprinnelig var planen å dra til KRS idag, men da ett av to møter ble avlyst var det like greit å ta det siste på video og droppe turen, når jeg uansett må dit senere i uken. Full dag på jobb venter før det i kveld blir å planlegge et utdrikningslag for en kompis

God tur til SEA-farerne

God morgon från Uppsala!

Insåg precis att jag inte klarar mig med en carry-on till SEA och fick packa om till en större väska, nåväl... Nu skall det sista ordnas i lägenheten och internet check-in genomföras innan jag åker till goda vänner för att tillbringa natten där. Next stop, SEA!

God morgen fra Bergen! Full skoledag så blir nok liten tid til å nyte finværet vi har fått i dag før solen går ned. Ha en fin dag forumister!

PS: God tur til SEA turistene!

God formiddag fra 3 etasje på Gjennomgangsbygget. 1,5 time har gått bort til venting på foreleser i Petroleumsgeologi, håper han kommer snart, selv om det er koselig å slarve bort tiden med klassekompiser.

Selv blir jeg litt smittet av reisegleden til alle julebordfarerene, men trøster meg med at det ikke er så alt for lenge til det er min tur igjen :colgate: Beklager at jeg ikke har svart på melding på mobilen, men jeg sovnet med hodet på pc'n (bokstavelig talt) en gang i løpet av natten. He he he.

Håper alle har en fin reise over dammen, fin dag på jobben, fin middag, fine møter og hva det måtte være. Har det iallefall fint på universitetet jeg :)

God morgen fra nordens Paris !

I dag er det fullt kjør på universitetet:up:

Ufattelig deilig med mildvær, og en sol man ser mer og mer av!

God morgen.

Her skal det verken pakkes eller flys i dag dessverre. Dagens lengste reise blir imidlerertid til en flyplass, men ikke lenger. Kveldsvakt med andre ord..

En riktig god dag ønskes alle, og god tur til alle SEA-farere. :)

God morgen fra Indra Arna,
Her oppe mellom fjellene er det noe tåkete idag , men det er i ferd med å klare opp.
Startet ut fra Tananger i morges og tok luftbussen SK4154 , Øystein Haraldsson opp til Flesland. Rimelig glatt på Hardangerveien opp til Arna , så det gikk i rolig tempo nordover med leiebil.
Vel det er vinter en stund til så det får vi ta som det kommer. Glatt og skummelt var det på veiene i Aberdeen i går også på den ukentlige turen over til øya i vest.
Returen går etter at møter med en av våre leverandører er ferdige senere idag.
I morgen ligger OSL inne i reiseprogrammet.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

God morgen fra LHR T5B. BA leverte, men Menzies slet litt i dag. Ble 45 sen ut fra OSL pga noe GUP-greier el.l. Dog bare 15 sen paa gate i London. Anyway - her gaar det i ekspressfart, boarding for neste flight straks. Ha en fin dag

Ettersom man ikke hadde gyldig visum hverken til China eller USA, så var det omsider noen som syntes det var meningsløst å ha meg stand-by på hotell i CPH. Omsider! De kalte ut en annen nordmann og sendte meg hjem istedenfor. 2 nye forsøk på å fornye visumet til USA på to forskjellige PC'er på crewbasen mislyktes, og da må konklusjonen være at det er en bug i systemet til U.S. ambassadene.

Vel, vel, frokost er inntatt, post og aviser pløyd igjennom og resten av dagen går med til å komme litt àjour med mangt og meget. 3-døgnsturen til IAD på mandag går fisføyka. Glad jeg ikke hadde SEA på planene iår. Hadde måttet vinke farvel til den også.
Ha en fin dag.

Goood morgen. Da er man endelig ferdig med alt som heter mock exams og man har fri fram til mandag og det gjør meg ingen ting. :)

God formiddag fra FRA T1B biz-lounge

Fant et gratis nettverk å kose meg med :p

Her på FRA har det vært et aldri så lite Flyprattreff, Speedy (som også skal til SEA) kom inn fra BGO og reiste videre til Tommyville hvor det vil bli enda et Flyprattreff på ham med en eksil-bææærgenser :p Spørs om Tommyville vil overleve de 2 bææærgenserne ;) :p

Her bli i hvert fall batteriet på eee'en min ladet mens jeg venter på at AC skal frakte meg videre i en 763, de som vil lete kan jo se om de finner ut hvor jeg skal videre :p Etter å ha kommet seg over dammen så blir det ny flight videre til dagens endestopp (ikke SEA ;)).

Ha en fin reise til de andre på reisefot, og ha en fin dag til resten :p

Årh! Jeg vil og ut å fly. Velvel, får ha det til gode. God formiddag fra Forus. Da er vi endelig halvveis i arbeidsuka. Lille lørdag og alt det der. Litt av hvert å følge med på jobb i dag. Så det er bare å henge i.

God tur til alle som er på tur. Jeg drømmer allerede om flyprat-treff i SEA i 2012. For da skal jeg nemlig etter all sannsynlighet bo i USA....

God morgen fra Oslo.

Her har influensaen holdt meg innendørs hele dagen. Når jeg tenker på hvor kaldt og glatt det er ute, er det egentlig helt greit at den kom nå.

Har akkurat stått opp, så får vi velge om det blir Gran Turismo 5, Mad Men, Top Gear eller fotballkamper på PVR-en som kommer på skjermen utover dagen.

Ønsker SEA-gjengen en god tur, og en fortsatt fin dag til alle andre!

God morgen fra en representant for hjemmesitterne!
Hadde jo vært hyggelig med en tur til SEA, men lottogevinstene har dessverre uteblitt.

Her har kuldegradene sneket seg tilbake, og det får meg til å drømme om å være bjørn om vinteren og lærer om sommeren!

Akk ja! Er det rart jeg drikker??

BF:cool2

Oppdatering fra utlandet: Venter på atc som har litt kø, deretter 10:30t vestover. Stappfull jumbo i dag, ble 'invol ugrade' igjen, denne gang i gaten med kommentar 'have fun'. Begynner å bli god treffrate på den der, nytt kabininteriør er det også :D

Back