God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Gard Olves pulsklokke-memes > exphilpensum. Men NÅ skal jeg rive meg fra facebook og internett og ta exphilboka ut i naturen. Her må det tvang til! :lol:

På fredag braker det løs med første av 3, og plutselig er man ferdig med hele eksamenshelvetet på 8 dager.... JIPPI!!!! :colgate:

Re: God tirsdag morgen

God ettermiddag fra et Tromsø i solskinn! Billetter til Bergen og Warszawa er nå booket, og club rom på Intercontinental i WAW. Det blir sikkert ikke så ugreit. :)

God ettermiddag fra sørøst! Nyter en rolig stund på terrassen i strålende ettermiddagssol før kveldens treningsøkt. Og i skrivende stund dundrer jaggu en god gammel NATO B707 (uten "tallerken") forbi på utflyging fra RYG...hvilken herlig lyd!!

Jaja, så var man hjemme igjen etter en fin tur til Kiel!

Det var deilig å finne sofaen, tv og internett her. Sløving er undervurdert! ;)

BF:cool2

Hadde en MAYDAY-situasjon her tidligere i kveld, det var tomt i tonic-skapet. En rask sykkeltur løste situasjonen og vi er tilbake til normal beredskap her. Ha en god natt!

Hadde en MAYDAY-situasjon her tidligere i kveld, det var tomt i tonic-skapet. En rask sykkeltur løste situasjonen og vi er tilbake til normal beredskap her. Ha en god natt!

Tom for blandevann? Det kunne vel ha vært værre? ^_^

God kveld fra Maura, forresten. Her har man plutselig booket flybilletter i kveld. Nå lurer jeg bare på hva jeg skal finne på mellom flightene.

Jeg var inntil i dag tom for gin, men hadde tonic i kjøleskapet! Dette kunne vi ha funnet en løsning på sammen, føler jeg! hehe!:lol:

Det værste var at jeg også var tom for Jägermeister. Men det har vi også fått ordnet i dag!!:cheers:

BF:cool2

God natt,
En lang dags ferd mot natt er over.
Startet ut fra hjemstedet i dag morges med SK4002 og LN-BRV over haugen til OSL og møtedag i hos DNV på Høvik.
Kaldt i morgen timene med regnbyger på Sola.
Samme på Høvik.
Etter en grei dag var det å sette kursen vestover igjen med SK4043 med LN-TUM'en.
Deretter bar det avgårde på dagens legg nr 3 med WF366 og LN-WFS over vannet til ABZ.Må gjøre noen støtteoppkjøp av billetter i butikken til Famer og MOW også.Fin service ombord , god tid til å hvile "hue" etter dagens videverdigheter.
På Dyce var det omtrent som hjemme ,med regn og haglbyger , ikke mye som minnet om sommer bortsett fra at det nå begynner å bli grønt.
Har inntatt en bedre middag med gode kolleger og sjekket opp baren for skotsk whisky. Alt stemte.
Returen går med SK4616 i morgen ettermiddag.
Ha en god natt.
Noen images fra dagens forflytning vedlegges.

Attachments

• DSCN9318.jpg
    DSCN9318.jpg
    44.7 KB · Views: 78
  • DSCN9319.jpg
    DSCN9319.jpg
    45.7 KB · Views: 80
  • DSCN9322.jpg
    DSCN9322.jpg
    41.1 KB · Views: 74
  • DSCN9320.jpg
    DSCN9320.jpg