God Onsdag Morgen

Jeg pleier alltid å foretrekke Torggata Kebab, pizza, sushi og grill! Den er toppers!!

BF:p

Ikke akkurat hva jeg vil kalle naturlige kombinasjoner. Kebab, pizza, sushi og grill??? Vitner om en kjøkkensjef som trenger å bestemme seg.

God formiddag fra Geiteryggen. Her har mann spunnet rundt i BMW på NAF sine glattkjøringsbaner. Lunch skal nå fortæres på flyplassen, mye helikoptertrafikk men dårlig med flytrafikk.

Edit: Ser ut som om en C152 skal ut og lufte seg nå

Last edited:
G'morgen! Saavidt tosifret paa termometeret her i dag! Men med 91% luftfuktighet merker man nesten ikke det .... :p

Blir litt trening etter aa ha droppet av guttungen, maa bli klar til bikinisesongen! (neste aar....)

God ettermiddag fra Forus,
Et solfylt sørvest Norge nå i ettermiddag.Temperaturen er oppe i 17grader og det lover godt.
Arbeidsdagen går mot en slutt , det er tid for å ta en rolig dag i solveggen
hjemme.
I morgen er det tid for redeye flighten over fjellet til OSL og en dag eller to før pinsehelgen setter inn.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

God ettermiddag. Ser meg ferdig med exphilpugg for dagen, og skal nå gå over til geofysikk.

Ellers har man vært en tur i byen og revet ned over 30 platakter tilhørende Sirkus Merano. Min form for stille protest mot at elefanter tilhører i afrika og asia, ikke på E6'en mellom Lindesnes og Kirkenes. Jo færre barn som ser de søppelplakatene jo bedre :)

Ha en fin fin Onsdags kveld, her er det strålende sol og behagelige varmegrader!

Har vel vært mest på Nodee, og det er jo alltid en sikker vinner. Tenkte å finne et sted i nærheten av Aker Brygge i dag, siden planen er en utepils eller 2 først. Noen anbefalinger i det området?.......i prisklassen under Alex :p

Bryggen Sushi er absolutt å anbefale. En sikker vinner hos JetBlue og meg.

God og varm aften fra sørøst. Her teller vi i skrivende stund 18 varme på gradestokken! Minner om midtsommers, intet annet enn fantastisk. Får lyst til å gå ut og sette seg på en fortausrestaurant med en kald pils, hadde det bare eksistert noen... :cool:

God ettermiddag fra Calgary. Overskyet og 20 grader, litt deiligere med 30 grader som vi har hatt de siste dagene, men kan ikke klage når man bor et sted hvor det er snøstormer i juni.

Nå er det tid for pakking før Air Canada og SAS skal få "æren" å frakte meg til Oslo i morgen ettermiddag :)

Ha en fin ettermiddag/kveld/natt :)

Back