God onsdag morgen!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen folkens!
Håper alle får en flott dag.
Blå himmel og bare velstand i Stavanger.
Om drøy times tid er jeg forhåpentligvis på vei hjem og i seng.
Så må resten av folket ha en fisefin dag med spennende utfordringer.

Ha, ikke hver dag to god morgen tråder startes på likt.

God onsdag morgen

Gårsdagens møkkavær er byttet ut med solskinn og forhåpentligvis så blir det noen ekstra varmegrader i dag også. Møter inne og ute av kontoret - en treningsøkt i ettermiddag og snart er vi over midtveis i denne uken... Ha en flott onsdag!

Re: God onsdag morgen

God morgen fra Forus!

Strålende dag i dag, så dette blir en gudd day ja. Kaffen er på pulten før dagen starter med full fres på jobb.

Ha en fin dag forumister! :)

God lille lørdag fra Trondheim

Startet dagen med en frisk spaser/sykkeltur til jobb.Måtte gå de første 20 min for å få fylt luft i dekkene til sykkelen :D etter det var det baaare nedover.
Fotballkamp idag - se Rosenborg gruse Stabæk på Lerkendal :stir

Ha en strålende onsdag i det ganske land :) :) :)

God morgen fra Oslo. Strålende solskinn og snart blir det å komme seg på jobb. Masse å gjøre på jobb i dag og blir forhåpentligvis ferdig med det vesentligste før jeg må gå litt tidligere enn normalt siden jeg får middagsbesøk i kveld. Dessverre blir det å "kaste" vedkommende ut et noen timer da jeg har siste SAS-maskin til KRS i kveld.....en tur jeg ikke har spesielt lyst på. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra hovedstaden!
Her er dagen akkurat begynt, og frokosten er inntatt og sekken er pakket. Etter skolen i dag venter noen treninger, før kvelden skal gå med til å se en film med broren min! :)

Ha en strålende dag alle sammen! :colgate:

God morgen

I dag er det "far steller heime" dag. Nå spiser snuppa frokost før det blir å levere henne i barnehagen. Ser ut som værgudene viser nåde og at jeg kan ta knotten med på en trilletur i nærområdet i løpet av dagen.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Stavanger! :)
Siste dag på kurs, før det er tilbake til BGO i kveld med SAS. :)
Trivelig aften i går, fikk omvisning på kalibreringslab av forumets kjære BSSW - interessant!

Ha en flott dag folkens!

Her i BKK er klokken litt over 13 og lunsj er inntatt. Det er litt mer sol idag en de forrige dagene, så det blir vel et par timer eller så ved poolen. Ligger an til en liten ettermiddagsnack før man prøver å få noen timer på øyet før pick-up. Og hvis askeskyen blir liggende der den er og ikke beveger seg østover, så skulle man regne med ankomst OSL kl. 08:30 torsdag morgen.
Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Nakhodka. Her er klokken 17:12, og dagen nærmer seg slutten. 2 timer til bussavgang tilbake til hotellet, og så er det kveld. Nå begynner det å stabilisere seg på 10-15 grader om dagen, og i går var plutselig en hel del plener blitt grønn, så nå er nok våren her offisielt. I løpet av uken kommer nok trærne etter også, så da begynner det å ligne på noe.
Ellers er det nå bare 7 arbeidsdager igjen til retur til Norge, og 3,5 uker fri. Det skal bli godt. Avreise fra VVO torsdag 13.05 kl. 10:20 med SU. Dermed får jeg testet C-klasse i deres 767 også. Blir spennende.

God morgen fra Bergen. I dag gikk noe skeis med nattesøvnen... skulle likt å vite hva.

I dag er det frokost, pakking og så med Lufthansen til Frankfurt for 3 dager med OpenNMS. Online innsjekk med Lufthansa har ikke fungert (bare fått beskjed om å "prøve igjen seinere"), så det blir spennende å se hvilket sete man får.

-A

God morgen fra Krsand!

Her skinner solen og ikke en eneste askesky å se! Takk for det!
Nok å ta tak i på jobben i dag også. Mulig den blir litt lenger enn vanlig selv om jeg føler at jeg ikke har så veldig lyst til å sitte inn på kontoret i det fine været. Det er jo tross alt lillelørdag i dag. Og så håper jeg at de trekker rette tall på Hamar i aften slik at man kan ta resten av uka fri!;)

BF:cool2

Da sitter jeg her på skolen inne, i strålende vær. dagen blir brukt på ullevål stadion fra klokken 2 til klokken 9.
Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

Online innsjekk med Lufthansa har ikke fungert (bare fått beskjed om å "prøve igjen seinere"), så det blir spennende å se hvilket sete man får.

Funker vel å sjekke inn på SAS.no ?

God dag fra Gamle Oslo! Fint med en dag i mai uten snø.

.
Fotballkamp idag - se Rosenborg gruse Stabæk på Lerkendal :stir

I og med det er Stabaek2 som kommer, skal det nok bli litt mer spennende enn vanlig .. men oppgjoerene RBK-Stabaek har en tendens til aa bli svaert morsomme kamper. Tipper uavgjort.

Blaa himmel og fint her borte - solen er rett under horisonten. Naa staar det frokost for doeren, saa blir det aa kjoere guttungen til skolen foer en tredagers arbeidsuke innvies.

God ettermiddag fra Sandvika,
Lunsjen er fortært og det er tid for å ta fatt på ettermiddagens oppgaver.
Startet ut med SK4002 og LN-RRZ,Gisla V. i dag morges i kaldt vårvær.
Is på bilen 5.mai er ikke vanlig ved et mildt kystklima. Termometeret i bilen viste 0 grader på vei til Sola og dieselvarmeren gikk for fullt.
Men været forøvrig er jo flott selv om sommertemperaturene uteblir.
Nydelig og klar over hele fedrelandet i sør idag morges. Det eneste som var uklart var vinduene på flyet. Her bør vel pusserkorpset settes inn.
Men du verden og kjekt det er å kjøre på jobb kl05.30 mens det er lyst.
Fin opplevelse stadig vekk å studere landet , alt fra Sola hvor man får et inntrykk av det nye hotellet under bygging til et av Norges største industriområder i Tananger.
Klar luft gir god utsikt til Folgefonna, videre opp mot Hallingskarven og Jotunheimen bak. Hovden har fortsatt noe snø ser jeg , men det er vel tvilsomt om den kan brukes til annet enn snøball krig.Hardangervidda ligger der majestetisk med Gaustatoppen i enden.
Like flott hver gang.
På perrongen på Gardermoen gikk et par "turtel" duer og underholdt ventende passasjerer med Flytoget.
Det vites ikke om hannen lykkes med sitt initiativ.
Ha en fortsatt god dag alle forumister.

Attachments

• DSCN8894.JPG
    DSCN8894.JPG
    85.5 KB · Views: 110
  • DSCN8896.JPG
    DSCN8896.JPG
    76.4 KB · Views: 107
  • DSCN8901.JPG
    DSCN8901.JPG
    83.1 KB · Views: 106
  • DSCN8903.JPG
    DSCN8903.JPG
    80.5 KB · Views: 106
  • DSCN8905.JPG
    DSCN8905.JPG
    116.8 KB · Views: 105
  • DSCN8910.JPG
    DSCN8910.JPG
    120.3 KB · Views: 19
  • DSCN8921.JPG
    DSCN8921.JPG
    101.8 KB · Views: 21
  • DSCN8926.JPG
    DSCN8926.JPG
    126.3 KB · Views: 19
  • DSCN8929.JPG
    DSCN8929.JPG
    129.6 KB · Views: 17
  • DSCN8935.JPG
    DSCN8935.JPG
    96.5 KB · Views: 18
  • DSCN8938.JPG
    DSCN8938.JPG
    102.4 KB · Views: 17
  • DSCN8947.JPG
    DSCN8947.JPG
    102.8 KB · Views: 26
Last edited:

I og med det er Stabaek2 som kommer, skal det nok bli litt mer spennende enn vanlig .. men oppgjoerene RBK-Stabaek har en tendens til aa bli svaert morsomme kamper. Tipper uavgjort.

I beste fall! Stabæk har et problem. De har stort sett tatt kampene mot presumptivt svakere lag som vunnet allerede før de entrer banen. Å gå på trynet mot Hønefoss som hadde en mann mindre, og det på hjemmebane, er et tegn på det. De trenger profesjonell hjelp til det som rører seg oppe i hodene deres.
Men, de har en tendens til å reise seg mot antatt sterkere lag, så vi får se. Det begynner å haste for Stabæk nå.

Men nå skal jeg krype til køys og få noen timer på øyet før pick-up om 4 timer. Så får vi se hvor mange strandete Thai pax som strømmer til SAS-skranken ikveld. Det er en god del igjen av dem, og de har gått for lut og kaldt vann ifølge noen vi traff på by'n søndag ettermiddag. Det har ikke SAS egne pax gjort. Tror vi har kommet svært godt PR-messig her nede. Flight'en hjem er overbooket så det griner.
Ha en fortsatt fin dag.

Det begynner å haste for Stabæk nå.

Ingen krise ennaa .. fjoraaret begynte jo enda verre. Og slik 'alle slaar alle', er det gode mulighet for et formlag aa knipe innpaa naar det begynner aa rulle. :up:

Back