God onsdag morgen!

God lunch fra Chicago. Kontordag etter en hyggelig flight med LH i går, kun 62 pax totalt FRA-ORD, men masse cargo. 333en brukte hele rullebanen og fikk surra seg opp på cruise etter mye om og men.

Fint vær. På 20 tallet meldt resten av uken. Singapore står på programmet på fredag, en tur jeg slett ikke ser frem til selv om man sitter godt. 15 timer flighter er brutale.

Man får manne seg opp.

Her i BKK er klokken litt over 13 og lunsj er inntatt. Det er litt mer sol idag en de forrige dagene, så det blir vel et par timer eller så ved poolen. Ligger an til en liten ettermiddagsnack før man prøver å få noen timer på øyet før pick-up. Og hvis askeskyen blir liggende der den er og ikke beveger seg østover, så skulle man regne med ankomst OSL kl. 08:30 torsdag morgen.
Ha en fin dag.

Hva er egentlig greia med at du har så lang stop i BKK? Kunne du ikke flydd hjem et etter et døgn eller noe?

Og jeg som trodde jeg nettopp hadde brukt opp dagens karma.....jammen går SK227 fra gate 29 idag :D

Grattis!

Her forsøker man å bestille billetter med Flybe eller Aer Lingus i dag. Samme helsikes gebyrene der som hos Ryanfjøs... :rolleyes 2 pund pr. person meg i P2... CDG-DUB, what to do...

Her forsøker man å bestille billetter med Flybe eller Aer Lingus i dag. Samme helsikes gebyrene der som hos Ryanfjøs... :rolleyes 2 pund pr. person meg i P2... CDG-DUB, what to do...

Air France? Ser ut som om det er de og Aer Lingus som flyr direkte. Evt. kan man fly via-via.

Flybe ser ikke ut som om de flyr til DUB :8:

"Paris" til Dublin :stir kan vi ikke få en TR "Tommy goes FR" :lol:

"Paris" til Dublin :stir kan vi ikke få en TR "Tommy goes FR" :lol:

He he.. Hadde tatt Ryan dersom de ikke hadde flydd fra Beaujolais og i tillegg har avgang før fanden har tatt på seg laiddan... Bussen går kl 0700 til 0930 avgangen som er den eneste

Yay! Nå snakker vi! :up:

Ja, det hadde blitt trip report. "Tommy tester ut nye Swiss Biz, bor på Park Hyatt Vendome, tar Ryanair til Dublin, bor på Four Seasons og flyr LH F hjem." Instant Classic ;):D

Finn en feil...

Hva er egentlig greia med at du har så lang stop i BKK? Kunne du ikke flydd hjem et etter et døgn eller noe?

Jo, vi skal begynne med kun en natt i BKK til høsten. Slik som kabinen gjør nå. Men vi flyr ikke CPH-BKK på tirsdager og onsdager i sommerprogrammet, og da blir det 3 og 4-netters stopp for cockpit og 2 og 3-netters stopp for kabinen for de som flyr 973 på søndager og mandager.

Back