• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Overskyet - men vi kan vel håpe på sol og enda litt varmere tempratur enn det vi hadde i går. Ha en bedre onsdag - det nærmer seg helg!

g'onsdag! Full av pågangsmot og med oppladede batterier etter en uke i solen, var det ekstra deilig at det var lite trafikk på E18 idag! Klar for en ny uke, og venter i spenning på at 350D'en min kommer i posten!!!

Noen som hørste Are & Odin dra nasjonalsangen med ny melodi ("Öpna Landskap") på NRK i går kveld?? VELDIG BRA!! La oss gi den gamle og triste melodien til Nordraak en pause og heller bruke Ulf Lundells!!

Så forresten et morsomt banner på IKEA på Slependein i går: "Verdens Besta Grannar 1905-2005" BRA IKEA!

God morgen fra Alta.

Vet ikke helt om det ble noe god morgen og natt. Begge ungene har holdt det gående hele natten med spysyke. Ganske festlig........... Har blitt litt lide scanair på meg i det siste. Har vært altfor mye å gjøre både på jobb og hjemme. Men nå som eksamensbunkene er rettet, så blir det forhåpentligvis litt mere tid til å delta i alle interessante flydiskusjoner.

Møkka vær i Bodø. Regn, 5-6 grader (+) og lavt skydekke. Hvor blir det av naturfenomenet man kaller sommer ?????

Nesten sommer på Nærsnes. Frokosten inntatt ute på terrassen.Mesteparten av dagen går med til å rette manualer og håndbøker før sommerferien.Hvis det ikke begynner å blåse,så blir vel dette også gjort under parasollen.Ha en av de bedre,alle sammen!:hi2

God formiddag fra Drammen! Solen titter såvidt frem, og det begynner etterhvert nå å likne på den årstiden som er bedre kjent ved navnet sommer...

God, eh, ettermiddag fra skaukanten i Bærum. Jobber hjemme i dag til akkompagnement av kommunenes motorsager. De skulle egentlig komme og felle noen trær for lenge siden, men så dukket de like godt opp nå. :)

Har også tenkt å få unna enkelte hobbyting jeg skulle gjort forlengst, typisk sende noen safety-cards til LN-REF og et Kardemomme-postkort til FBU4EVER. Ha en brillefin dag, alle sammen!

God formiddag, ja! Sitter paa 'Bainbridge Bakers' og spiser lunch .. skal ha to visninger paa morgenen, saa daa maatte jeg ut. Saa hvorfor ikke kombinere det nyttige med det behagelige? Her er det wi-fi, saa jeg kan hoere paa landskampen ogsaa.

Til natten er det Tristar, og fredag er det avgang til Anchorage for en charter som skal gaa loerdag ettermiddag. Siden jeg skal til Elmendorf AFB, skal jeg ha leiebil, saa det kan jo vaere at jeg faar tatt noen bilder ogsaa....

Back