God onsdag morgen

God formiddag fra Virgin Train en route til Birmingham International. Kabinfaktoren anslås til 99% i standard class.

Gårsdagens måltid på Locanda Locatelli frister til gjentakelse....

God dag. Sent oppe, det blir bare litt kaffe før man skal ut å gjøre noen ærend for en selv og borettslaget. Deretter jobbing til 2300. Blir godt med en fridag etter en hektisk jobbuke med mange nye ting å forholde seg til.

Go onsdag formiddag :D

Livet er herrlig......lang-langhelg,vellykket date igår,alt ser bra ut på jobb(bank i bordet) og været er OK.
Kan ikke bli bedre

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

Ggggg'morgen fra Soerstatenes hjerte. Her meldes det om 14 varme, som etterhvert skal faa selskap av rundt 10 til.

Ikke mye aa melde idag - kun to arbeidsdager til foer langhelg. Denne helgen er det Memorial Day, saa det blir mange mennesker paa flyplassene her ogsaa. Men jeg skal holde meg unna.

God morgen fra oss i vest....hvor vi ennaa venter pa fin vaeret Tommy tok med seg til Chicago...det har sine fordeler aa bo paa en lite oey...hvor "alle" kjenner en...bussjaafoeren hilser med navn...Espresso baren har "din" drikk klar naar du kommer...det er godt aa bo paa en oey....ha en fotreffelig dag....

God ettermiddag. Fikk testet kaffemaskinen hos EB i dag. EB uteble og kaffen ble godkjent.

I morgen tidlig blir det et nytt forsøk på "Discus goes EuroTraveller" hos BA. Sete på rad 7 er sikret, så får vi se om det blir vellykket. Sist gang jeg skulle reise bak gardinen med dem ville de ikke ha meg der.

God morgen fra oss i vest....hvor vi ennaa venter pa fin vaeret Tommy tok med seg til Chicago...det har sine fordeler aa bo paa en lite oey...hvor "alle" kjenner en...bussjaafoeren hilser med navn...Espresso baren har "din" drikk klar naar du kommer...det er godt aa bo paa en oey....ha en fotreffelig dag....

Skulle mer enn gjerne bodd på øya di, Finn-E...

God morgen fra sommerChicago! Det var allerede godt over 20 varme da jeg kjørte på jobb i morges.

Ellers er dette en fransk, hvit uke, så det har blitt mye Chablis. Enda en god flaske ligger klar til å knekkes når man får tulla seg hjem fra jobb.

Allerede sjekket inn til morgendagens t/r til MSP, 757 over, gammel gris tilbake

God ettermiddag fra London. Da er konferansen Eye For Travel snart over, foredraget ble vel mottatt, og nå blir det å krype ned i undergrunnen for å komme meg til LHR og få nyte en forhåpentligvis glimrende SAS flight på rad 2 til Oslo.

I morgen tidlig blir det et nytt forsøk på "Discus goes EuroTraveller" hos BA. Sete på rad 7 er sikret, så får vi se om det blir vellykket. Sist gang jeg skulle reise bak gardinen med dem ville de ikke ha meg der.

Lykke til.. Vet ikke hvilken flight du skal være med, men det er kun den siste (769) man får kjøpt billett på, og de tre andre har 0 i samtlige klasser på Expertflyer.com..

Lykke til.. Vet ikke hvilken flight du skal være med, men det er kun den siste (769) man får kjøpt billett på, og de tre andre har 0 i samtlige klasser på Expertflyer.com..
Morgenfugl som jeg er er det første flight ut (om kun kort tid) - skal rekke connections med større saker på LHR ;)

Huff.. Den flighten skal jeg være med i September også :drunk:.

Hvor skal du videre?

Du bor nærmere OSL enn meg, og jeg klarte å komme meg opp til BA761 så ikke klag :p

Hvor han skal videre fra LHR må han nesten få svare på selv :cool:

Ha en fin kveld forumister.

Hmm.. Det går faktisk en 04:43... Da er jeg på OSL 05:16, ca. 45 minutter før insjekk åpner.. Neste er 05:53, med ankomst OSL 06:26.. Pokker, det kunne jo gått, det..

Et annet problem, er dog BA770, som har ankomsttid som varierer med sesongen - om vinteren, lander den etter siste buss klokke 23:03.. Og den ene gangen jeg forsøkte å "korrespondere" fra BA770 (med STA ca. 22:15 - goood tid til bussen), så var flighten forsinket med 45 minutter :rolleyes:

Husker jeg ikke feil så er det vel ganske dårlig med buss på morgen i helgene fra Maura, men det er ditt felt Martin. Har ikke tatt bussen så ofte fra Maura. Kan vel telles på en eller max to hender...

Husker jeg ikke feil så er det vel ganske dårlig med buss på morgen i helgene fra Maura, men det er ditt felt Martin. Har ikke tatt bussen så ofte fra Maura. Kan vel telles på en eller max to hender...

Kan faktisk rekke BA761 med buss på lørdager også: Avgang fra meg ca. 0553, ankomst OSL 0626. Da har jeg fortsatt halvannen time til avgang..

Back