God morgen fra oss i vest....hvor vi ennaa venter pa fin vaeret Tommy tok med seg til Chicago...det har sine fordeler aa bo paa en lite oey...hvor "alle" kjenner en...bussjaafoeren hilser med navn...Espresso baren har "din" drikk klar naar du kommer...det er godt aa bo paa en oey....ha en fotreffelig dag....
I morgen tidlig blir det et nytt forsøk på "Discus goes EuroTraveller" hos BA. Sete på rad 7 er sikret, så får vi se om det blir vellykket. Sist gang jeg skulle reise bak gardinen med dem ville de ikke ha meg der.
Morgenfugl som jeg er er det første flight ut (om kun kort tid) - skal rekke connections med større saker på LHRLykke til.. Vet ikke hvilken flight du skal være med, men det er kun den siste (769) man får kjøpt billett på, og de tre andre har 0 i samtlige klasser på Expertflyer.com..
Morgenfugl som jeg er er det første flight ut (om kun kort tid) - skal rekke connections med større saker på LHR![]()
Huff.. Den flighten skal jeg være med i September også :drunk:.
Hvor skal du videre?
Du bor nærmere OSL enn meg, og jeg klarte å komme meg opp til BA761 så ikke klag![]()
Husker jeg ikke feil så er det vel ganske dårlig med buss på morgen i helgene fra Maura, men det er ditt felt Martin. Har ikke tatt bussen så ofte fra Maura. Kan vel telles på en eller max to hender...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.