God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Nei, det er mitt kirkelige alibi som er eneste måten for meg å være på lesesalen ved åttetiden på på "fridager"!

Morgenmesse kl 7? Hvis det er den erotikkmessen i KB hallen du sikter til, åpner ikke den før kl 11!:colgate:

BF:cool2

Og hvorfor har du oversikt over når erotikkmesser i København åpner? Var det denne uka du skulle på tur? :8:

G'onsdag fra FedEx. Egentlig litt tirsdagsfeeling, og det er bra, for da kommer helga fortere :)

Merker forøvrig også uværet som var i CDG her om dagen: I går fikk vi ingen varer inn, i kveld kommer "alt".

Ønsker ellers alle en fin dag :)

.. Gamle Braathens og Widerøe uniformer lå overalt og litt trist er det å kvitte seg med dem

Kaste? De er jo verdt en formue paa Ebay!! :lol:

G'morgen fra Alpharetta ... her er det en 10-12 grader allerede .. og det ventes regn, torden og sterk vind i ettermiddag, noe som gjoer at troppen med meksikanere som dukket opp litt foer syv forsvant etter en halvtime. Men 'shingles' og container er paa plass, saa innen loerdag skal vi ha nytt tak paa plass. Blir nok mye braak og hamring, saa WIAS America blir trolig aa finne i go'stolen paa Starbucks et par dager ... ;)

Vi faar haape uvaeret ikke koedder med kabelTV-linja, for i ettermiddag gaar Tyskland-Norge ut direkte i de tusen hjem paa GolTV!

Happy onsdag til alle griser, unge og gamle på forumet (yes, Martin og Bizflyer. Come on... I morgentråden??) og de som flyr.

Våknet til en e-post fra en kompis som jobber i EB som spredte det glade budskap. Så da kan det bare fortsette å regne. Rundt 12 grader i dag.

Ellers blir det middag med kaptein Stein i kveld downtown Chicago. Og i morgen kommer trønderne med SK945, så da blir det nok mye godt å drikke og lite kvartfyllte glass ;)

Uhhhhh .. da kom det 'glade' budskap fra regnskapsdamen ... saftig baksmell og kjerringa er i panic-mode .....

God ettermiddag

En litt kort dag på jobb, da snuppa ikke var helt med og nesten litt pjusk i dag. Så hun ble levert litt sent i barnehagen og hentet litt tidlig.

Blir litt kveldsjobbing da vår kjære HR sjef plutselig og helst i går trengte noen greier.
Og i tillegg må jeg som jeg kan få litt liv i den f...... Audien min. Ironisk nok så started ikke kjerra når jeg skulle levere den på EU kontroll i dag. Oddsen for at den blir arkivert og ny bil er ganske stor om dagen. Tror at EU kontrollen blir en brutal affære.

Ønsker alle en flott kveld

S

Kaste? De er jo verdt en formue paa Ebay!! :lol:

Vi hadde en episode da jeg jobbet i Braathens hvor vinterdressen til en av Braathens stuerne hadde havnet til en av gutta på "plata" hvor han da ble intervjuet av dagsrevyen i Braathens uniform :cool: Litt uheldig reklame kan du si :colgate: Hadde bare vinterdressen og noen bukser fra Braathens tiden og resten var Widerøe klær....

Når ble du så kjip og prippen?

Sandt nok ,sandt nok! Jeg ble nok litt ivrig etter å ta igjen på Tommy der! :72:

Skal ikke gjennta seg: Andreas! Bare gå på bar om morraen du! Ang drikketips: Se til venstre!:colgate:

BF:cool2

Nå er klokka tre og jeg har min 2. Shiner for dagen. Snart setter man snuta ned mot downtown for litt å drikke med Stein Kaptein

Back