God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fortsatt kaldt og flott vintervær i hovedstaden. Nå er det tid for de første møtene på kontoret og ettermiddagen/kvelden skal tilbringes på Økern og Hotel 33. Ha en god onsdag!

God morgen Norge / God aften Western Nebraska
Kofferten er pakka, innsjekk ble gjort på UAs hjemmesider tidligere idag, og en gledelig nyhet ventet meg da boardingpass ble printet. Fra SFO til HNL i morgen ettermiddag, er jeg blitt oppgradert til Economy Plus, grunnet stappfullt Economy.
UA 77 DEN SFO - 34A (eneste vindussete igjen, og det skal vel gå greit på en relativt kort flight)
UA 77 SFO - HNL - 13D (greit midtgangsete i Eco+ avdelingen)

Jeg ser frem til en uke på Oahu nå, og tripreport kommer neste helg antageligvis :-)

Ha en fin onsdag!

God morgen fra Oslo, hvor det ifølge VG er -7 grader for øyeblikket. Flott skitur etter jobb igår; Sognsvann-Ullevollseter-Frognerseteren og tilbake......finn en hovedstad i verden som lar deg gå 2 mil på ski etter jobb uten å måtte kjøre mer enn 10-15 minutter :D Snart bærer det avsted på jobb hvor det først blir og fullføre en rapport også blir det møter og atter møter. Sats står på planen i kveld, itillegg ligger det en flatpakket Billy hylle og venter på meg.....finnes det et norsk hjem uten en? Ha en fin dag

Last edited:
For noen av oss - så kan vi spenne på oss skiene ved utgangsdøren. Hovedstad er topp...

God morgen. Storby og skigåing hører ikke sammen. :rolleyes: Dagen tilbringes på jobben, kvelden på byens nest beste kinesisek restaurant.

Last edited:
God morgen fra Forus! Da var vi tilbake på jobb etter å ha vært syk. Nå er det bare et spm om hvor jeg skal føre de timene jeg har jobbet hjemmefra under sykefraværet ^_^

Ingenting spesielt på tapetet unntatt alt som ligger og venter og blør, hvilket vil si mye :)

Ha en fin dag da :)

God morgen Godtfolk!

Her tilbringes morgenen med å prøve å lære en Svensk kvinne litt om flyparkering, og når jeg ser på hva min sidemann sitter og sender ut av temperatur på den aktuelle METAR (-17 grader) så er det godt å sitte inne. Det mangler bare en peis her oppe i tårnet så hadde det vært perfekt.....

Det ser ut til å bli en flott vakker vinterdag som også etter jobb idag bare skal nytes - inne - foran peisen :)

Ha en flott hutrende kald dag alle :)

God morgen alle sammen....

Da var min langfri over og jeg skal på jobb igjen i kveld..... Før jeg kommer så langt skal jeg en tur på søppelfyllingen med gamle jobb klær, Du verden hvor mye klær det samler seg etter 10 års jobbing.... Gamle Braathens og Widerøe uniformer lå overalt og litt trist er det å kvitte seg med dem men som min gode kollega ENGM RAMP nevte her opp om -17 grader er den epoken med ute jobb heldigvis over :-)

Ha en flott dag ...

PS: Morten.... Når kan jeg sette upcoming flights for 2009, ser du lever på fjorårets tur ennå du også :-)

Last edited:
God morgen fra Røros. Flott vintervær her med -35. Her blir det en helt vanlig dag på jobb. God tur til Hawaii Skyteam. Jeg var der for to år siden og hadde en kjempetur.

God morgen fra barteland
Hektisk start på dagen, men roet seg betraktelig nå.I ettermiddag blir det biltur til Oslo,før kursen settes mot Chicago i morra tidlig. Satser på at vårværet Tommy meldte om holder seg ;)

Ha en strålende dag alle sammen :p

For noen av oss - så kan vi spenne på oss skiene ved utgangsdøren. Hovedstad er topp...

Og i kombinasjon med hjemmekontor så ble gårsdagens lunsj ca. 20 km lang :D I dag er man plassert i sentrum så da blir det nok en kantinelunsj. Uansett supert med en hovedstad der man kan gå på ski rett utenfor stuedøra om vinteren, og om 3-4 mnd kan man ta sykkelen og bade i de samme vannene man nå tasser over på ski.

Uansett - ser ut som CAVOK i hovedstaden i dag - en super midtukedag ønskes alle fra tredje etasje et sted i Oslo.

God morgen.

I går ble det klart at det blir store mengder med arbeid og prosjekter på meg som skal gjøres unna før jeg tar ferie om 10 dager. Ingen kjære mor her på huset så nå blir det bare å brette opp ermet og gyve løs på utfordringene.

Ha en fin onsdag alle sammen!

..og ettermiddagen/kvelden skal tilbringes på Økern og Hotel 33. Ha en god onsdag!

Høres ut som det skal holde hardt å få årets første hvite uke, EB?:D

God morgen fra et iskaldt, snø-hvitt og skyfritt Kristiansand!
Her blir det kontordag før kvelden skal brukes til å pakke for morgendagens utreise med SAS. Skal bli deilig å få årets første flytur! Denne gangen slipper jeg å vaske meg, for jeg skal sitte bak i mini-bussen!:drunk:

Kjenner jeg er øl-tørst i dag! Får vel prøve å holde meg til i morgen! Men det kan være derfor jeg drikker!

BF:cool2

God onsdag. Minus 8 her på Grefsen, men idag ser det da ut til at sola kommer til å dominere. Mye arbeid med en presentasjon som skal være klar til i morgen, men må nok en tur i butikken i løpet av dagen. Heldigvis en kort tur, litt frisk luft skader ikke.

God formiddag ja - etter 2 dager uten PC på jobb - hvor frusterende det nå måtte være - så har endelig IT løst problemet.
Temperaturmåleren i min sidebar viser 46 graders forskjell på Hua Hin og Oslo - og det er T-53 om jeg ikke har telt feil......

Til lykke i dag og lykke til

...itillegg ligger det en flatpakket Billy hylle og venter på meg.....finnes det en norsk hjem uten en?
JAAA!! Men hvor lenge vites ikke, har fundert på å kjøpe en.

God formiddag fra Egersund.

Her er det sol fra, så vidt jeg kan se, en skyfri himmel. Så det var is på bakruten på bilen som må skrapes vekk før avgang. Så kaldt er det også her, men temp vites ikke.

Ha en fin dag forumister

Last edited:
Hadde store planer om morgenmesse klokken syv og påfølgende tur på lesesalen, men i og med det var relativt mye sne på bakken til å være CPH, fant jeg ut at jeg ikke hadde behov for å sykle i snevær i mørket...

En lett frokost nå, og så blir det vel litt tid på lesesalen, før spinning i eftermiddag. Ha en strålende dag!

Back