God onsdag morgen !

G-COLE

ScanFlyer Gold
God morgen fra Bergen igjen !
Nok en gang en nydelig natt her...... Ser ut til at det blir en nydelig dag også i dag.
-Får kun etpar timer på puta, før vi skal nedover til byen igjen. Kona skal hente den nye bilen som kommer med båten fra Danmark ! (Kan tro hun er spent.....)
Hun sparer ca. kr. 50.000,- på å ta den inn fra Danmark i forhold til hos forhandler her i landet.

-Og da kom jeg før EB i dag også ! (hurra) .... :hi2

God morgen ja.. eller god kveld. Her er klokken kvart over ni, og det er ti timer til jeg skal ut og fly. Må bare få meg litt søvn først. Meldt mellom 25 og 30 grader i morgen. Kan tro jeg savner Norge!!

Minus 10 grader!!! Brrr

Grattis med ny bil G-COLE - det er moro... Bilforhandleren min ringte i går for å fortelle om nye Alfa 159 - så kanskje tar det ikke så lang tid før det blir nok en ny bil på meg også! Nå er det snart møte på Kaffebrenneriet (hver onsdag) før det blir møter med både luft og skinneselskaper... Ha en varmere/bedre onsdag!

g'onsdag! 10 kalde i Asker i dag morges, og Aftenposten skal få smekk på fingern! Her ofrer jeg alt og løper ut i kulden på morgenen, og INGEN avis i kassen! Noen skal få svi for dette!!! Det er deilig med vinterferie - ikke at JEG har vinterferie, men mange andre har det, slik at jeg kan komme meg til jobben på et kvarter!!

Var en tur i CPH i går, og der ble bl.a. en UA 767 i nye farger observert. På OSL rakk jeg å se Aeroflot's DC-10 ankomme, samt en TNT A300 og UPS 757 - begge i nye farger, og endelig fikk jeg festet KANDIDATEN til film. Norwegian steller ikke pent med "Gidsken", nå er det ikke mye igjen av det helemotivet.

God morgen fra Jylland !

Her klarer vi ikke -16, men nøjes med -4
Til gengæld er her snøstorm, da er det ikke moro at køre med
sommerdæk.
Det er derimod artig vejr til at indøve håndbremseparkering med Toyotaen :up:

G'morgen fra "Over E-18" :)

Kaldt som bare rakkern på Kløfta idag tidlig, og tidenes sureste vind som gjore at tanken på blien ikke ble full idag. Fingrene var blåfrossene lenge før tanken var halvfull..

*brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Bedre dag ønskes

S A,som revurderer OSL turen idag..:thumbup

Originally posted by CK
Norwegian steller ikke pent med "Gidsken", nå er det ikke mye igjen av det helemotivet.
IMG_4135_1200.sized.jpg

Like godt å få nye dekaler på halen av KKG etter rorskifte, siden Gidsken-motivet er den grønne. I stedet for bare benytte svart alene når bildet ble trykket, ble det også lagt på cyan, magenta og gul. Og siden magenta'en ikke var lysekte, så er motivet grønt. Samme feilen er ikke gjort på noen av de andre.

God onsdag morgon. Solen skiner i lilleputtlandet. Betydligt baettre aen i gaar daa snitthastigheten var 5km i timmen paa motorvagen. Tog en kamrat 4 timmar att koera 22km NCE-Monaco.

Macro foerelaesning om en timme. Dags att gaa oever notes fraan foerra gaangen.

Kaldt i Kristiansand også! Godt man ikke jobber utendørs!

Var det ikke noen som snakket om å legge opp noen bilder fra treffet på Kaffebrenneriet i går her på saiten??

BF

God morgen fra Alta.

Her er det varmt i dag i motsetning til resten av landet. Når jeg la meg i går kveld var det -10 grader, men det var blitt til +3 grader i morges. Det endrer seg fort gitt. Får håpe mildværsperioden ikke varer for lenge slik at skiløypene blir ødelagt.

Akk.....
Det kom ingen ny bil fra Danmark i dag ! :(
Båten var full, så bilen står igjen på kaien i Hanstholm ! -Og Fjord Line hadde ikke gitt beskjed til forhandleren i Aalborg om dette ! -Så nå kommer den på lørdag til Bergen, men da har jo Tollvesenet stengt...... :wow:
-Så da blir den stående på kaien her i Bergen til mandag. -Men da er det jeg som får jobben med å hente den. -Kona skal på jobb..... :up:

-Forhandleren ringte og fortalte at vi skulle få dekket de ekstra utgiftene vi hadde !
-Bra !

Originally posted by EB
Minus 10 grader!!! Brrr

Grattis med ny bil G-COLE - det er moro... Bilforhandleren min ringte i går for å fortelle om nye Alfa 159 - så kanskje tar det ikke så lang tid før det blir nok en ny bil på meg også! Nå er det snart møte på Kaffebrenneriet (hver onsdag) før det blir møter med både luft og skinneselskaper... Ha en varmere/bedre onsdag!

Naboen min driver et lite firma som tar inn Alfa Romeo og Fiat fra Italia !
Dette er eldre biler som er resturert til topp stand. Mange Fiat 500, og Alfa Romeo Spider..... Sistnevnte hadde vært noe.......

Du får gi et ord,- så får du adressen.... :up:

Er det en eller annen "Frank"... Veteranbiler.no eller noe sånt? Har vært i kontakt - drømmen er en Fiat 500 som sommerbil!!!

Originally posted by EB
Er det en eller annen "Frank"... Veteranbiler.no eller noe sånt? Har vært i kontakt - drømmen er en Fiat 500 som sommerbil!!!

-Stemmer det !
Frank Jensen og veteranbiler.no

Det står noen slike Fiater her borte.... Artige biler dette ! -Og billige !
De er i super stand ! De selger en god del av de !

Fiat 500 er en skikkelig kultbi...(..unntatt EU`s strenge miljøkrav er den også!!!)

Back