• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag og det er i allefall nok vind ute... Ser fortsatt ut som det blir grønn jul. Ha en bedre onsdag!

Replying to Topic 'God onsdag morgen...'

God morgen.

Endelig siste arbeidsdag før jul.

Vi på Østlandet kan neppe klage på vinden i dag...

Men j!#!#"¤# glatt på småveiene hjemme var det ...

/Geir

God morgen, siste arbeidsdag for meg også, og i kveld bærer det hjem til mine foreldre, hvis så fremt i fall flyet går!

Sitter og ser gjennom dagens nettaviser på morrakvisten, og Dagbladet/NTB har begynt å gjengi gamle nyheter...

I dag : http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/21/418270.html
15.mai: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/15/398331.html

:-)

julen er nok en stille og trist tid for tabloidavisene. Nå har de i det minste fått en STORM og litt EKSTREMT VÆR å leke seg med, og statistikken tilsier vel at vi får ett eller flere tragiske drap i uken mellom jul og nyttår..

Glad onsdag, forresten. I dag har jeg gitt "årets viktigste julegave" - nemlig 450 ml av mitt blod i Blodbanken. Snakk om å "gi av seg selv" ...

Glad formiddag fra Skien!
Lenge siden jeg har postet nå, men jeg har hatt problemer med å få logget meg på, men nå er det tydeligvis i orden, (takk, CK)!
Blåser og regner her også. Og den lille snøen som kom for to dager siden er borte.

Siden sist har jeg blandt annet også hatt en ukes opphold på Rikshospitalet. Skulle bare få skikk på litt hjerteflimmer, men endte opp med pacemaker. Hjertet nitt tok pauser, den lengste på 4,5 sek,( er såkalt hjertebarn med 4 operasjoner bak meg), så da fikk jeg ikke reise hjem før pacemaker var på plass.
Så nå ser jeg fram til juleferien. Drar hjem til Siljan på julaften, så reiser vi til Sunnmøre 3. dag.

Hilsen Frode!

God morgen fra WA ... her telles det fortsatt goevernoerstemmer ... siste nytt er at demokratenes kandidat Christine Gregoire leder med 8 stemmer etter at King County's (inkl. Seattle) stemmer er haandtelt .. snakk om at 'every vote counts'!
Republikaner og eiendomsmegler Dino Rossi har allerede demonstert at han gjerne tyr til juks ved aa proeve aa faa stemmer som ikke er til hans fordel annulert .... han er utrolig usympatisk!

Skyet, smaakjoelig og masse fulle fly .....

God onsdag eftermiddag från en riktigt vindigt Sigtuna. Var inne i Stockholm idag och inhandlade dom sista julklapparna. Otroligt skönt att ha det problemet ur världen.

Nu skall det packas för i morgon bär det av till GOT. Ha en fin dag.

Da er heimen vasket og klar for "Sola snur party" - garantert fritt for alt som heter gløgg...(...eneste som blir servert er hvitvin, rødvin og G n`T!

Back