God Onsdag morgen

Originally posted by Savipix
Grattis :cool:

Litt vel tidlig, kanskje? Hun (selvfølgelig en hun) har bare takket ja til en tur på byen med middag enn så lenge. Jo, også rakfisklaget mitt i november!

Nei, ikke en "gammel" flyvertinne, men en ung (5 år yngre enn meg) og sprek bestemor som driver med litt akupuntur og akupressurmassaje. Det er 9,8 mil med Alfa Romeo-vei fra Nærsnes til Brandbu. Fine turer!:colgate:

Stor trailer som ikke kunne levere på døra, så jeg måtte ned til byen og møte sjåføren.

Har du prøvd å få varene levert med Schenker? De kjører iallefall lastebilene sine helt til inngangsdøra her kor eg bur. :-p

God dag fra Gamlebyen. London har tatt litt luven av føttene.. Men det er fridag før hverdagen innhenter en i morgen. Det første jeg får gjøre er vel å sette over litt vann.

Originally posted by Desk pilot

Stor trailer som ikke kunne levere på døra, så jeg måtte ned til byen og møte sjåføren.

Har du prøvd å få varene levert med Schenker? De kjører iallefall lastebilene sine helt til inngangsdøra her kor eg bur. :-p

Nei da jeg bestillte sto det: "Frakt: Posten Standard Kr 173,-" så jeg ble først klar over at DHL var inne i bildet da Trackingnummer kom!
Har heller ikke hatt problemer før, og Schenker kjører daglig forbi der jeg bor med stor lastebil for å levere varer på en skole... Ergo: DHL Buuuu :(

FBU4EVER: Lykke til!!! Krysser fingrene og håper på det beste ;)

[Ja, men for Guds skyld ikke Ringnes! Best er selvfølgelig vin, da!
Først og fremst: Lykke til med fremtidige prosjekter:-)

Når det gjelder hva som behager ganen best, er vel dette et spørsmål om smak og behag. Selv er jeg mest glad i vin (italienske), men få ting slår en iskald 0,5 etter en stressende dag.
Hva har du flydd før a340/330?

Originally posted by LN-MAH
Selv er jeg mest glad i vin (italienske), men få ting slår en iskald 0,5 etter en stressende dag.
Hva har du flydd før a340/330?

Her i huset går det nesten utelukkende i i italiensk vin og vann. Rødt, hvitt og vått. Går en snau liter med San Pellegrino i døgnet.
Tja, hva har jeg fløyet før A330/340? Kommersielt, ikke privat: C414, BN-2A Islander, C404, C441, PA-31 Navajo/Chieftain, DO228, DC-9, MD-80, B767, F-27, F-28 og nå de store bussene.

Back