God onsdag morgen

LN-FHU

Superflyer
Riktig god morgen fra Tromsø. Tidlig start i dag, har en papirhaug som skal krympe på pulten, også skal jeg finne lakk til LCH78, sånn at han får lakka alle skadene på bilen sin.......:p

Ha ein framifrå lille lørdag

PS:Og selvfølgelig krysser jeg fingrene for Odd's datter, hun er i de beste hender på UNN

God morgen fra Lilletorget. Sol på vei til jobb i dag, men akkurat nå påstår meteorologene at dette ikke vil vare. Har vi ikke fortjent bedre? Nuvel.

Viktigere: Måtte det fort gå bra med den lille jenta i Tromsø!

God morgen fra hovedstaden... Ble en laaang ettermiddag/kveld på starnden i går - og solen skinner fortsatt. Blir nok en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre onsdag - hvor du måtte være!

PS! Håper det går bedre med datter`n din Odd - og at det også går bra med dere rundt...

Mornings! Det var eb teaser dette her med finvær på mandag ja! :cry:

Har litt å henge fingrene i dag jeg og, men egentlig ikke så spennende at jeg gidder å nevne det. Ha en "strålende dag" folkens. :-p

God morgen fra UNN. Her går det mye bedre. Fikk meg noen timer søvn i natt, og lillejenta ble sent i går kveld koblet fra respiratoren og puster nå selv! Et stort framskritt.
Fortsatt er hun mer eller mindre borte for oss, men i de "våkne" øyeblikkene får vi heldigvis kontakt. En flott dag i så måte ;-)
Men, fortsatt er situasjonen kritisk, og jeg camperer nå her på intensiven inntil videre, hvor jeg ikke får bruke mobil, men laptop med og Wlan er god erstatning.
Takk for alle gode tanker fra dere !!

En veldig trøtt god morgen fra Bergen her, og de absolutt beste tanker og ønsker til deg og dine der oppe, Farmer, hvis noe absolutt fortjener en god tanke i det siste så er det der oppe.

-A :)

God morgen fra Oslo nord. Våknet til sol og blå himmel, men værmelingen varslet litt sol, regn og torden.

Håper bare at airkondirsen virker på kontoret i dag !

God dag til alle.

Jan

Attachments

• m10d_jpg_small-medium.jpg
    m10d_jpg_small-medium.jpg
    5.5 KB · Views: 9
Morgen,

Venter på at CO38 skal lande, ETA 1006.. full inn.. full ut!

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 080640Z 07005KT 030V100 CAVOK 18/13 Q1017 NOSIG

TAF (FC) 080500Z 080615 03005KT 9999 FEW040 TEMPO 1215 09010G20KT
TSRA BKN020 SCT030CB

Det kan virke som Tor kommer til å skulle snekre litt i ettermiddag, men om det må til for å få litt lettere luft so be it!

Nei, nå må jeg printe flighplan på nærmere 60 sider!

Lykke til videre til deg å dine, Farmer!!

God morgen fra Oslo. På plass på kontoret for en ny arbeidsdag.

God bedring til Farmer & co:exclamati

Good morning fra gode gamle Fornebu

Kom meg på jobb uten mye om og men, pent vær og varslet torden i kveld, tok med meg kamera for sikkerhets skyld.

Akkurat nå er det disig og ca 23 grader utafor her, vindstille.

Ser veldig stygt ut for å komme seg noe sted til helga.. alle fly tilbake på søndag er smekkfulle.

*Argle*

Noen som har noe gode forslag ??

Originally posted by Scanor
Ser veldig stygt ut for å komme seg noe sted til helga.. alle fly tilbake på søndag er smekkfulle.

Noen som har noe gode forslag ??

Hva med Ryanair fra Liverpool til Torp på søndag? Avgang er kl. 12:05 med landing på Torp 14:55. Da er det bare å sitte på bussen i en 2,5 time for å komme til Oslo (midt i søndagsrushet på E18). Så Flytoget opp til OSL for å hente bilen?
Ryanair er billig ser du, bare $179.99 på denne avgangen + avgift1 + gebyr1 + avgift2 + .....

Originally posted by LN-FHU

Riktig god morgen fra Tromsø. Tidlig start i dag, har en papirhaug som skal krympe på pulten, også skal jeg finne lakk til LCH78, sånn at han får lakka alle skadene på bilen sin.......:p

Hørtes bra ut det da, men er ikke til skadene jeg trenger den da ;) Skadene tar forhandleren på garantien sin.. er til sånn ekstra styling jeg trenger det :)

Her i Vadsø har man begynt ferien sin da og hvilket vær det er.. sol og blå himmmel.. deilig.. var lyn og torden i går kveld av en annen verden :) og nå begynner Varangerfestivalen også :)

God förmiddag från ett regningt Ljungsbro!
Jag tittade lite i forumet och läste om Odds dotters olycka. Såg det inte igår, men hoppas att det fortsätter att bli bättre med dottern din Odd! Det är när sådana ting sker som man inser vad som är viktigt i livet och vad som är mindre viktigt...

God formiddag fra Tananger,
Her går det i feriemodus og godt er det. Ikke regn her over , men det er grått med nordvestlig bris . Solen strever med å trenge gjennom skylaget i sør. Kanskje det blir noe bedre enn værmannen truet med igår.
Det blir slides og konjakk med deler av gjengen ikveld her i Tananger.
God bedring til dine Farmer.
Ha en fortsatt fin sommerdag alle.

Nydelig sommerdag i sør! Og meldingene ser gode ut for en gangs skyld, så jeg har meldt meg ut på ferie for resten av uka! Så nå venter hytteliv med god mat og drikke og slappe dager!

Ha en bedre dag!

BF:cool2

I fra Bend Central Oregon gaar tankene til din lille jente Odd, det er godt aa lese om fremskritt, meget positive tegn....har selv levd som "Rancher" i noen dager, med 40 ville mustanger paa Ranchen....haaper aa faa tid til aa stikke innom Redmond airport paa vei hjem, hvor det staar en del DC-7 (tror jeg) saa dem fra noen avstand, men saa 4 bladet propeller, mener at DC-6 hadde 3 blader.....vi faar se....

God ettermiddag fra varme varme MJF!

Dagen har blitt benyttet til slaraffenliv på fjorden. Våknet til 25 varme og sol, og hadde timer å slå ihjel før arbeidsdagen tok til kl 1530. Måtte se en ekstra gang på klokka når jeg kom på jobb for der sto et fly på oppstillingsplassen allerede... Jeg kunne da ikke tatt sååå feil av klokka, mener nå jeg kan se på sola hva klokka er ^_^

Men det var bare høsten (eller sensommerens) første uregelmessighet på Helgeland!
Havtåke har gjort forholdene tildels vanskelig i BNN & SSJ i dag, og WF716 fikk gå til MJF med sine passasjerer...
Grøss og gru, det er ikke lenge til høst/vinter hvor dette blir hverdagslig igjen!!

Inntil da, en nydelig flott sommerdag/kveld til dere alle :cool:

Egil

Originally posted by dc-8-63

I fra Bend Central Oregon gaar tankene til din lille jente Odd, det er godt aa lese om fremskritt, meget positive tegn....har selv levd som "Rancher" i noen dager, med 40 ville mustanger paa Ranchen....haaper aa faa tid til aa stikke innom Redmond airport paa vei hjem, hvor det staar en del DC-7 (tror jeg) saa dem fra noen avstand, men saa 4 bladet propeller, mener at DC-6 hadde 3 blader.....vi faar se....

Butler Aircraft har tre luftdyktige DC-7,(med 4-blads propellere 6' eren har som du sier 3 blader) det er Tanker 60,62 og 66.De har også to som står lagret en frakter og en tanker, #167.Det er mulig at frakteren, N756Z skal gjøres flygedyktig igjen, enten som fraktmaskin eller som brannslokningsfly.

Originally posted by LN-MEH

Originally posted by dc-8-63

Butler Aircraft har tre luftdyktige DC-7,(med 4-blads propellere 6' eren har som du sier 3 blader) det er Tanker 60,62 og 66.De har også to som står lagret en frakter og en tanker, #167.Det er mulig at frakteren, N756Z skal gjøres flygedyktig igjen, enten som fraktmaskin eller som brannslokningsfly.

Fikk tatt en del del bilder av 66, noe av nesa til 60 samt det som maa vaere N756Z...som de tydelig jobber med aa sette i stand.....fikk litt annet snadder ogsaa for oss som liker propeller....laster opp Torsdag/Fredag min tid...maa komme meg hjem foerst....

Fint aa hoere at ting gaar bedre, Odd. Unger er sterke og 'gror fort'. Dette gaar nok bra!

Hjemme igjen etter 11 timer paa veien .. eldstemann flyttet inn paa georgia Southern University i Statesboro i dag, og da ser vi neppe han foer til jul. One down - one to go.

Oensket meg tilbake til Norge da jeg gikk av flyet i gaar .. heten er kommet til Georgia, og naa er det 37 her hos meg .. ser ut til aa bli like ille i morgen ...

Back