God onsdag ….

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God onsdag ….

…. Fra den beste lille oeya her i vest. Nydelig vaer rett under 30 grader, utmerket for SUP morgen og kveld.

Prosjekt bil kjoep fortsetter - hadde vel langt bedre lange turer langs Bellingham Bay enn avtale om kjoep av FnatMobil -2, finansiering tok 4 minutter, pris var bra, men frontruten hadde en skikkelig steinsprut skade rett i synsvinkelen - og tydeligvis hadde de en klonet Anko som «manager» som i god Anko stil var kun fokusert paa aa spare penger enn og selge aa skape inntekter ! Saa han sparte USD 500.00 men fikk ikke solgt bilen til oss siden han ville ikke investere i en ny front rute.

Men det er flere Fnatmobiler, ser ut som det blir en AS flight ned til San Francisco og I-5 blues nordover i helgen - men med Fnatmobile er det jo lov aa kjoere betydelig cover fartsgrensen (Toyota Grensen) :p

Re: God onsdag ….

Glad onsdag fra Granavolden på Hadeland. Flott morgentur på den Bergenske Kongevei før det nå blir frokost og så tur til Kistefoss. Mye man kan gjøre i sommer og året forøvrig under en time fra eget kjøkken. Ha en varm og fin onsdag.

God morgen fra Prærien. Det funket å fly DY også. Riktignok en time sen fra Visby og var en polisen i Stockholm skulle ha tak i. Hvorfor de da ikke stoppet han før han gikk ombord (så fem uniformerte poliser rundt om), men ventet til han var ombord så all håndbagasje ombord måtte identifiseres forstår jeg ikke. Regner uansett ikke med at DY har så mye innflytelse over politiarbeidet. Uansett 25 min sene.

Satser på båtliv i dag før det blir dårlig vær i morgen.

Var for øvrig et øyeblikk i går masse ledige bonusbilletter i C-klasse vestover i går, men rakk ikke forhandle med kona før de var borte.

Ps: Favorittaktivitet her om sommeren er å legge Priusen i 105 i 80 sonen på Drammensveien å stresse bygdetullinger i BMW som tror de er tøffe når de kjører i 90.

Last edited:

God morgen fra Tallinn. I dag er det konsertdag, så det blir å småsurre rundt i byen før det og få meg noe mat. Er perfekt sommervær her nå med rundt 24-25 grader og sol. Helt ypperlig om en skal vase rundt og være turist.

Morn fra Marburg. God ventetid på bagasjen på FRA og rutetabellen til DB er det bare å kaste i varmen, men ombord på togene var det hverken folksomt eller for varmt så fort man skjønte at det var kun den ene vognen som ikke hadde fungerende AC. Frankfurt Ost var heller ikke mest sjarmerende sted å bytte tog men man fant en trivelig kafé og vente på hvor man fikk seg en iskald radler og junior fikk isbiter i sin kopp.
Ikke store planer for dagen, er en Eiscafé nedi gata og så trasker man kanskje ned til elven for å plaske litt

God onsdag fra København. Etter tre netter her skal et SJ X2000 tog frakte meg til Gøteborg senere i dag. Det blir på 1 klasse da prisforskjellen var liten. SJ har to slike tog daglig til Gøteborg fra København om sommeren. Et grytidlig på morgenkvisten og et om ettermiddagen. Ja så går jo Øresundståg hver time og men gidder ikke å sitte på et lokaltog i nesten 4 timer.

Blir godt og varmt her i dag og så ikke helt usannsynlig det blir litt kjØLig drikke i sola før toget i ettermiddag. De nye metrolinjene i København er virkelig gull verdt og har liksom komplettert the missing link ved å linke sammen områdene rundt hovedbanegården og Nyhavn feks. 24 timers billetten har virkelig fått bein å stå på. I går kveld var man en tur på Nørrebro feks og på dagtid var det omvisning i Folketinget og en tur på Frihedsmuseet.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:

God morgen fra Rikshospitalet.

Da har jeg fått installert meg på ferieresidensen min. Da er det bare å vente på at de skal få gjennomført ERCP’en. Det er planlagt at den skal gjøres rundt lunchtider så litt venting blir det, men det skal gå greit. For øvrig meget rolig på Riksen i dag. De gjør lite planlagte ting på avdelingen nå i sommer, så det er stort pasienter med ting som ikke kan vente til etter ferien som er her.

Attachments

• CE3E3130-CAC3-4432-ADCC-E737BA5D51C3.jpeg
    CE3E3130-CAC3-4432-ADCC-E737BA5D51C3.jpeg
    205.5 KB · Views: 213

God morgen fra Esbjerg. Halve Jylland rundt i går… Særlig turen over Hvide Sande var fin. Innlosjert på Cab Inn. Knøttlite rom, men funker jo for sen ankomst/tidlig avreise. Hadde tenkt oss til Ebeltoft i dag, men ingen ledige herberger… Da får vi se om vi finner noen alternativer over morgenkaffen. Ha en finfin onsdag[emoji41]

God morgen fra Granka. Ser OY-VKI er på vei til LPA for å plukke oss opp. Bagdrop på hotellet hvilket betyr vi kanskje bør begynne å pakke. Ha en fin dag

G’morgen fra et vestsørøst hvor gjeller anbefales .. På grensen tolerabelt å sitte ute, men en liten bris hjelper.

Ingen tok lottojackpotten i natt, så vi ruller opp til 630 mill. Tror jeg skal klare å finne plass til den også.

ESPN viser ManC-ClubAmerica i kveld, så det skal bli artig å se om Haaland får prøvd seg.

Hei fra de sørligere stater.. Det ble en episk båttur i går hvor det ble seks timer både intercoastal og i gulfen. Fant en kritthvit sandbanke hvor vi ble liggende i vannet blant delfiner og diskuterte politikk med noen herlige folk fra Connecticut.

Vi fikk skviset inn en liten steak-dinner på kvelden, men da var det en temmelig sliten familie - solbrente og flatt batteri.

Fikk faktisk mail i dag fra SAS om at de hadde satt inn poengene vi ikke fikk for Washington-flightene så da fikk de to siste barna gullkornene sine. :up:

Ny dag og full gass..

38FF4FA5-DEE7-4BF1-9E29-D957CB883AB6.jpeg

Back