God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Oslo kan by på et par minusgrader og nå sner det - igjen...:D Det er snart lyst ute - 4, 5 time merkes!!! Blir heldagsmøte med en av de største kundene i dag...heldigvis er det United Bakeries som leverer bollene til kaffen. Ha en bedre onsdag...

Og i Ørsta er det 4 plussgrader, lettskya - og eg er på tidlegvakt. Ein strålande dag vert ønska til alle forumistar!:)

g'onsdag! Dobbelt fairtrade-latte i koppen, og det er fremdeles ganske stille på kontoret. Deilig egentlig. Kun to dager igjen på kontoret denne uken, og så blir det OSL-FRA-PRG-DUS-OSL med LH, LH cityline og SK.

God morgen fra København. Småsurt og typisk dansk vinter ute idag. Blir lesing og trening idag. Ha en fin dag

United Bakeries...???? Hva pokker'n er det??

Alpharetta melder om 2 pluss som skal yngle til 22 foer dager er omme. Tar min tredje sykedag idag, er slapp og sliten etter de siste to dagers influensaangrep. Fyttikatta - lenge siden jeg har hatt det saa jaevlig ...

Logget meg paa jobb-pc'en i gaar kveld for aa oppdatere sykemeldingen, og registrerte at det ligger et tresiftet antall emailer og venter paa meg ... herlig ..

Originally posted by LN-MOW

United Bakeries...???? Hva pokker'n er det??

En ganske bra og litt fancy bakerikjede i Oslo (er den andre steder i Norge?)

Ting går fremover på berget også :p

Back